معرفی و دانلود کتاب جواب مامان با من 1

عکس جلد کتاب جواب مامان با من 1
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جواب مامان با من 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جواب مامان با من 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جواب مامان با من 1

در کتاب جواب مامان با من 1، داستان‌های یک خانواده‌ی چهارنفره‌ی غیرمعمولی را می‌خوانیم که اتفاقات عجیب و غریبی را تجربه می‌کنند. این اثر کتابی سرگرم‌کننده با بیانی طنز است که توسط شهرام شفیعی برای کودکانی که در آستانه‌ی نوجوانی هستند، نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب جواب مامان با من 1

در کتاب جواب مامان با من 1 از شهرام شفیعی، ماجراهای خانواده‌ای عجیب و غریب را می‌خوانیم که عجیب و غریب بودنشان حتی از اسم‌هایشان هم پیداست! مامان دارچین، آقای جوش شیرین، دایی سمباده و کلوچه که فرزند خانواده است؛ البته که نباید شتره را فراموش کنیم، چون شتره حیوان خانگی دایی سمباده است؛ دایی سمباده یک شتر را به عنوان حیوان خانگی انتخاب کرده، چون ترجیح می‌دهد بتواند حیوان خانگی‌اش را بدون عینک و به راحتی ببیند! حالا ما هم همراه زندگی این خانواده‌ی جذاب و پرماجراییم و شاهد اتفاقات عجیب و غریبی هستیم که برای خانواده‌ی چهارنفره‌ی قصه اتفاق می‌افتد.

در این کتاب با خانواده‌ای روبه‌رو می‌شویم که اعضای جذابی دارد: مامان دارچین که با وجود مهربانی‌اش، اهالی خانه از او حساب می‌برند و همیشه باید یکی مسئولیت گفتن جمله‌ی «جواب مامان با من» را قبول کند؛ آقای جوش شیرین که خنده‌دارترین ماجراها زیر سر اوست؛ کلوچه که با وجود سن و سال کمی که دارد، همیشه سوالات عجیبی می‌پرسد و جواب‌های عاقلانه‌ای برای سوالات دیگران دارد؛ دایی سمباده که معلوم نیست چرا با این خانواده زندگی می‌کند و تنها مشکلاتی که ندارد، میگرن و فشارخون است؛ به علاوه‌ی شتری که در خانه‌ کنار این خانواده زندگی می‌کند و برای آرامش خود پیانو می‌زند و راه‌حل‌های خاصی را برای اتفاقات مختلف به خانواده می‌دهد! پس معلوم است که خواندن ماجراهای این خانواده چه‌قدر سرگرم‌کننده خواهد بود!

خانواده‌ای که در کتاب جواب مامان با من 1 با ماجراهایشان سر و کار داریم، زمان زیادی درگیر خریدن هدیه‌ای برای مربی کلوچه هستند و احساس می‌کنند لازم نیست برای کسی که فقط یک کار انجام داده، یعنی فقط به دنیا آمده، هم فکر کنند که چه هدیه‌ای بخرند و هم آن هدیه را تهیه کنند! معتقدند انجام یکی از این کارها برای او کافی‌ست؛ یا فکر کنند، یا فقط هدیه‌ای بخرند!

در این کتاب همچنین درباره‌ی آن زمانی می‌خوانیم که آقای جوش شیرین و دایی سمباده که اولین ماشین زندگی‌شان را خریده‌اند و نمی‌دانند استفاده از بوق ماشین می‌تواند چه کاربردهای زیادی داشته باشد! با این حال وقتی خودشان در کوچه هستند و به جای انجام کار دیگری، مثلا سلام دادن، از بوق ماشین استفاده می‌کنند، احساس خیلی خوبی دارند، اما با بوق زدن‌های دیگران اعصابشان خرد می‌شود! در ادامه هم درباره‌ی مشکلاتی می‌خوانیم که مامان دارچین با جوراب دایی سمباده دارد. چون مامان دلش نمی‌خواهد وقتی رئیس آقای جوش شیرین به خانه‌شان می‌آید، شست پای دایی سمباده را میان اسباب و اثاثیه‌ی خانه ببیند!

کتاب جواب مامان با من 1، توسط نشر پرتقال به چاپ رسیده است.

کتاب جواب مامان با من 1 برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان سرگرم‌کننده و فانتزی، برای کودکان 9 تا 12 سال نوشته شده است.

در بخشی از کتاب جواب مامان با من 1 می‌خوانیم

سمباده قابلمه را نگاه کرد و گفت: «این خیلی بزرگ است. مگر شکم یک مربی چه‌قدر جا دارد؟! البته اگر آشپز تیم بود، این برایش مناسب بود!» با حرف سمباده موافق بودم، به‌ خاطر همین یک قابلمه‌ی کوچک برداشتم و به دوروبرم نگاه کردم تا یک نفر را پیدا کنم. آقای عینکی داشت برای خودش یک لیوان دسته‌دار انتخاب می‌کرد. من قابلمه را با شکم آقای عینکی اندازه گرفتم تا ببینم مناسب است یا نه! «یک لحظه تکان نخورید لطفاً. ما می‌خواهیم برای دوستمان قابلمه بخریم؛ اما متأسفانه خودش را نیاورده‌ایم.» سمباده به آقای عینکی گفت:«اگر بروید این قابلمه را توی اتاقک امتحان کنید، ممنون می‌شویم!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جواب مامان با من 1
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-622-274-469-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جواب مامان با من 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جواب مامان با من 1

برای دریافت کتاب جواب مامان با من 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.