معرفی و دانلود کتاب جوانه‌های امید

عکس جلد کتاب جوانه‌های امید
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جوانه‌های امید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جوانه‌های امید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جوانه‌های امید

کتاب جوانه‌های امید نوشته‌ی صغرا کیمیایی داستان گفت‌وگوی دو نوجوان حقیقت‌جوست که سال‌ها پیش پدرانشان در جنگ به شهادت رسیده‌اند. حالا علی و احمد می‌خواهند راه آن‌ها را ادامه دهند، برای آبادانی ایران تلاش کنند و دست از مبارزه برندارند. اثر حاضر عشق به میهن ورشادت در راه آن را به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب جوانه‌های امید

جنگیدن در راه وطن تنها از یک طریق ممکن نمی‌شود؛ بلکه هرکس می‌تواند به سهم خود نقش مهمی در سربلندی کشورش داشته باشد. ممکن است کسی با مبارزه در جبهه‌ها از خاک سرزمینش دفاع کند و دیگری با آموختن علم و دانش به آباد کردن آن خاک کمک نماید.

کتاب جوانه‌های امید از تصمیم احمد و علی می‌گوید که بعد از تمام شدن جنگ و شهید شدن پدرانشان می‌خواهند نقشی در پیشرفت ایران داشته باشند. آن‌ها ایران را خانه خود می‌دانند و از مادران خود آموخته‌اند که برای این خانه‌ی پهناور تلاش نمایند. پس عزم خود را جزم می‌کنند ‌و راه روشنی را برمی‌گزینند.

با روایت صغرا کیمیایی همراه شوید تا بببنید آن‌ها و بعد از یک گفت‌وگوی طولانی به چه نتیجه‌ای می‌رسند و در نهایت کدام راه را انتخاب می‌کنند. این کتاب روحیه‌ی مبارزه‌طلبی و هدفمندی را در کودکان و نوجوانان امروزی تقویت می‌کند و آن‌ها را هدایت می‌کند تا چراغ راه شهدا را روشن نگاه دارند.

کتاب جوانه‌های امید مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کودکان 7 تا 9 سال پیشنهاد می‌شود و به آن‌ها درس آزادگی و مبارزه‌طلبی می‌آموزد.

در بخشی از کتاب جوانه‌های امید می‌خوانیم

احمد کمی فکر کرد و گفت: به نظر من شهادت فقط به معنی شجاعته. پدرم با شجاعت تمام در شهر خرمشهر به شهادت رسیده به مادرم گفته پسرم باید مثل یک مرد زندگی کنه، می‌دونی خیلی دوست دارم مثل پدرم شهید بشم اما...

علی به احمد نگاهی انداخت و پرسید: «اما چی؟» احمد گفت: «مادرم میگه الان خیلی زوده که بخوای به این چیزها فکر کنی. مادرم میگه تو با درس خوندنت هم می‌تونی تن دشمن رو بلرزونی. وقتی درس بخونی و برای کشورت مفید باشی هم دشمن را می‌ترسونی. اینم خودش یه جنگه. مادرم میگه ما باید همیشه مراقب خاک کشورمون باشیم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جوانه‌های امید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آفرینش مهر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-7414-63-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جوانه‌های امید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جوانه‌های امید

برای دریافت کتاب جوانه‌های امید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.