معرفی و دانلود کتاب یک جرعه خوشبختی

عکس جلد کتاب یک جرعه خوشبختی
قیمت:
22500 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک جرعه خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک جرعه خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک جرعه خوشبختی

کتاب یک جرعه خوشبختی نوشته‌ی صغرا کیمیایی داستانی بلند و عاشقانه است که به زندگی دختر جوانی به نام سمیرا می‌پردازد. این داستان احساسی، سختی‌ها و مرارت‌هایی را که باید در مسیر عشق متحمل شد، روایت می‌کند.

صغرا کیمیایی داستان زندگی دختر فقیری را روایت می‌کند که در دانشگاه با پسری ثروتمند آشنا می‌شود. این پسر سهراب نام دارد و عاشق او می‌شود و تصمیم دارد با او ازدواج کند اما... .

کتاب یک جرعه خوشبختی داستانی ساده و جذاب دارد و شما را تا پایان داستان با خود همراه می‌کند. مطمئن باشید که با مطالعه‌ی این کتاب دلنشین، خود را میهمان تجربه‌ای شیرین خواهید کرد.

در بخشی از کتاب یک جرعه خوشبختی می‌خوانیم:

روزها می‌گذشت. تلاش‌ها و زحماتی که پدرم برای ما می‌کشید، او را ضعیف و بیمار کرد. تا اینکه ناراحتی قلبی پیدا کرد اما چون هزینه‌اش بالا بود، برای درمان امروز و فردا می‌کرد. موضوع را با استادم در میان گذاشتم و او پیشنهاد داد تا برای مداوا، پدرم را پیش ایشان ببریم. من با خوشحالی پذیرفتم. بلاخره پدرم تحت مداوای دکتر قرار گرفت، اما چون علی رغم خواسته‌ی دکتر، باز هم به خودش فشار می‌آورد، تن خسته و رنجورش تحمل نداشت تا از پا در آمد و ما را تنها گذاشت.

فشار زندگی اجازه‌ی تمرکز برای گذراندن دروس را نمی‌داد و درست زمانی که تنها یک ترم به پایان تحصیلم مانده بود، تصمیم گرفتم دانشگاه را ترک کنم. به همین خاطر این موضوع را با مادرم در میان گذاشتم. او به شدت مخالفت کرد. به نظر او تنها کاری که به نشانه‌ی قدردانی، می‌توان برای شاد کردنِ روح پدرم انجام دهم به اتمام رساندن آن است. اما آخر چگونه؟

تنها درآمد خانواده یک مستمری از پدرم بود و تلاش‌های مادرم که در خانه‌های دیگران کار می‌کرد؛ ما با وجود این شرایط اسفناک، روزها را می‌گذراندیم.

اما بلاخره آن ترم را با سختی پشت سر گذاشتیم و بعد از چندین ماه پیگیری در یک درمانگاه مشغول به کار شدم، خیلی خوشحال بودم. آن زمان سهراب، همان پسر همکلاسی را هم می‌دیدم. مخصوصاً زمانی که برای کارآموزی به بیمارستان می‌رفتیم. دیگه از دیدنش عصبانی نمی‌شدم. سیاوش هم در کنار استادمان در داروخانه‌ی او مشغول به کار شد. انگار زندگی می‌خواست آن رویش را هم به ما نشان بدهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک جرعه خوشبختی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آفرینش مهر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات59
زبانفارسی
شابک978-622-964609-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
22500 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک جرعه خوشبختی

مینا فراهانی
۱۳۹۹/۴/۱۴
افتصاح بود واقعا متاسفم حیف پولم
سوگند متقیان
۱۳۹۹/۴/۸
حیف پولی که دادم برا این کتاب ضعیف و بی مفهوم
سیما خمسه
۱۴۰۰/۲/۲۹
به دوستان توصیه میکنم حتما مطالعه کنند
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب یک جرعه خوشبختی

برای دریافت کتاب یک جرعه خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.