معرفی و دانلود کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد دوم

عکس جلد کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد دوم
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد دوم

ماجراهای عاشقانه و خنده‌دار کتاب جوزه ،ببر و ماهی - جلد دوم قند در دل تمام طرفداران مانگا آب خواهد کرد! سیکو تانابه نویسنده‌ی داستان‌های مصور ژاپنی در قسمت تازه‌ی مجموعه‌ی پرطرفدار خود، اتفاقات تازه‌ای بر سر راه زندگی پرفرازونشیب جوزه قرار خواهد داد. شور و اشتیاقی که با حضور سونه‌ئو در زندگی این دختر جریان پیدا کرده عمر چندانی پیدا نمی‌کند و مرگ مادربزرگ جوزه رابطه‌ی این دختر و پرستار تازه‌واردش را به مسیر تازه‌ای خواهد کشاند...

درباره‌‌ی کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد دوم

نویسنده‌ی پرطرفدار داستان‌های تصویری، سیکو تانابه (Seiko Tanabe)، شما را به قسمت تازه‌ای از داستان عاشقانه و کمیک خود دعوت می‌کند. کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد دوم (Josee, the Tiger and the Fish) درباره‌ی زندگی جوزه است؛ دختری‌ که تصورش را هم نمی‌کرد دوباره روزی روی خنده و شادی را ببیند، اما حضور غیرقابل‌پیشبینی یک غریبه، همه‌چیز را در زندگی دخترک داستان تغییر می‌دهد.

سونه‌ئو از آن پسرهای رویاپرداز است! او آرزو‌های دور‌ودرازی در سر دارد و حالا که تازه درس خود را تمام کرده، می‌خواهد هر‌ طور که شده راهی سرزمین‌های دور شود و تحصیل و زندگی خود را در خارج ادامه دهد. برخلاف رویاهای بی‌پایان این پسر جوان، جوزه دختر داستان، آرزوی چندانی در سر ندارد! او نمی‌تواند به راحتی از خانه خارج شود چرا که مجبور است تمام مدت روی صندلی چرخ‌دار بنشیند. گرچه مادربزرگ مهربان جوزه همیشه مراقب اوست ولی این چیزی از غم و اندوه دختر داستان و البته اخلاق تحمل‌ناپذیر او کم نمی‌کند! در هر صورت وقوع یک اتفاق غیر‌منتظره، زندگی این دختر و پسر را به هم گره خواهد زد! سونه‌ئو که برای پول جمع کردن حاضر است هر کاری کند حالا حاضر شده تا به عنوان پرستار و سرایدار از جوزه مراقبت کند. روحیه‌ی شاد و پرجنب‌وجوش سونه‌ئو رنگ تازه‌ای به روز‌های خاکستری جوزه بخشیده و حالا، دوستی آن‌ها شکل تازه‌ای به خود گرفته است. اما یک اتفاق ناراحت‌کننده سرنوشت رابطه‌ی جوزه و سونه‌ئو را تغییر می‌دهد و جوزه را دوباره راهی روز‌های تاریک و کم‌نور زندگی‌اش می‌کند. مادربزرگ و یاور همیشگی جوزه برای همیشه با زندگی خداحافظی کرده و این اتفاق غم‌انگیز، رابطه‌ی جوزه و سونه‌ئو را وارد دوره‌ی تازه‌ای می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد دوم

این رمان تصویری هیجان‌انگیز در سال 2020 منتشر شده و ترجمه‌ی فارسی آن محصول همکاری زینب فارغیان و انتشارات نگاه آشناست.

درباره‌ی مجموعه‌ی جوزه، ببر و ماهی

جوزه، ببر و ماهی (Josee, the Tiger and the Fish) نام یک مجموعه داستان تصویری ژاپنی از سیکو تانابه در ژانر کمیک و عاشقانه است. این کتاب اولین‌بار در سال 1984 به چاپ رسید و بعد‌ها در قالب رمان تصویری و انیمیشن نیز به انتشار درآمد. این قصه‌ درباره‌ی ماجرای زندگی دختری به نام جوزه و پسری به نام سونه‌ئو است. جوزه توانایی راه رفتن ندارد و با کمک صندلی چرخ‌دار و مادربزرگ پیر خود زندگی را می‌گذارند و سونه‌ئو تازه درس خود را تمام کرده و به دنبال شروع یک زندگی تازه است. روزی این دو جوان به‌طور اتفاقی با هم آشنا می‌شوند و با وجود روحیات متفاوت تصمیم می‌گیرند دوستی تازه‌ای شکل دهند، اما در ادامه‌ی این دوستی، جوزه و سونه‌ئو کم‌کم به احساسات درونی تازه‌ای در خود پی می‌برند.

مانگا، نام رمان‌های تصویری‌ و کارتونی ژاپنی است و یکی از پرطرفدارترین گونه‌های روایی در تاریخ این کشور شناخته می‌شود. روایت‌ داستانی در مانگا‌ با دیالوگ و به کمک تصویرسازی پیش می‌رود.

داستان‌های تصویری در این سال‌ها طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده‌اند و در قالب‌های ادبی مختلف، از جمله درام عاشقانه، پلیسی و کارآگاهی، فانتزی و تخیلی و کمدی منتشر می‌شوند.

اقتباس سینمایی از کتاب جوزه، ببر و ماهی

جوزه، ببر و ماهی نام انیمیشنی ژاپنی‌ست که در سال 2020 به کارگردانی کوتارو تامورا ساخته و منتشر شد. این انیمیشن با اقتباس از اثر داستانی سیکو تانابه تولید شده و در چند جایزه‌ی هنری نیز منتخب شده است.

کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به خواندن داستان‌های عاشقانه‌ی ژاپنی و رمان‌های کارتونی علاقه‌ دارید، این کتاب برای شما نوشته شده است!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد دوم
نویسنده
مترجمزینب فارغیان
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-622-5260-87-0
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد دوم

مهسا
۱۴۰۳/۱/۱۷
خیلی قشنگ بود ولی به نظرم پایانش جالب نبود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد دوم

برای دریافت کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.