معرفی و دانلود کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد اول

عکس جلد کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد اول
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد اول

اگر عاشق خواندن داستان‌های تصویری ژاپنی هستید، باید بگوییم که سیکو تانابه در کتاب جوزه ،ببر و ماهی - جلد اول یکی از هیجان‌انگیز‌ترینِ آن‌ها را برای شما آماده کرده! جوزه و سونه‌ئو از زمین تا آسمان با یک‌دیگر فرق می‌کنند. کم‌تر کسی تحمل اخلاق‌های بد جوزه را دارد، اما شنیدن آرزو‌های بلندپروازانه‌ی سونه‌ئو نیز کار هرکسی نیست. حالا تصور کنید که این دو جوان با روحیات عجیب‌وغریب خود، به یک‌باره در زندگی هم ظاهر شوند. ادامه‌ی ماجرا جالب خواهد بود...

درباره‌‌ی کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد اول

به دنیای شیرین و پرماجرای مانگا‌ها خوش‌آمدید! سیکو تانابه (Seiko Tanabe)، نویسنده‌ی محبوب داستان‌های تصویری ژاپنی، در جلد اول از کتاب‌های جوزه، ببر و ماهی (Josee, the Tiger and the Fish) یکی از بامزه‌ترین داستان‌های عاشقانه‌ی زندگی‌تان را تعریف خواهد کرد. داستانی درباره‌ی روزهای درخشان جوانی سونه‌ئو و جوزه.

جوزه، دختر جوان داستان، روزهای خود را متفاوت از باقی دوستان و هم‌سن‌وسال‌هایش می‌گذراند. او اکنون مدت‌هاست که روی صندلی چرخ‌دار می‌نشیند و نمی‌تواند به‌ راحتی از خانه بیرون برود و با دنیای بیرون ارتباط برقرار کند. همین زندگی انفرادی و خانه‌نشینی طولانی‌مدت نیز دختر زیبای ماجرای ما را به فردی بدقلق و گوشه‌گیر تبدیل کرده. اما در جای دیگری از جهان داستانی جوزه، ببر و ماهی، پسر پرشوروشوقی به نام سونه‌ئو زندگی می‌کند که به‌تازگی نیز فارغ‌التحصیل شده و آرزو‌های زیادی در سر دارد. دست سرنوشت خیلی زود جوزه‌ی بداخلاق و سونه‌ئوی بلندپرواز را با یکدیگر رو‌به‌رو خواهد کرد؛ البته نه در یک ملاقات چندان عاشقانه و دوست‌داشتنی!

در هر صورت دو قهرمان قصه‌های سیکو تانابه از این به بعد کارهای زیادی با یکدیگر خواهند داشت. سونه‌ئو که تصمیم‌ دارد هر طور شده در خارج از کشور به تحصیل ادامه دهد، دست رد به هیچ‌ پیشنهاد کاری‌ای نخواهد زد. حتی اگر آن کار مراقبت از جوزه‌ و اخلاق‌های نه‌چندان دوست‌داشتنی‌اش باشد. هرچند که ماجراهای بین جوزه و پرستار تازه‌واردش همیشه هم به آسانی پیش نمی‌رود؛ اما مهم‌ آن است که هم او و هم سونه‌ئو هر دو به دنبال یافتن معنای زندگی و شادی هستند و همین موضوع، به‌ زودی قلب‌های آن‌ها را به هم نزدیک‌تر خواهد کرد.

معرفی و دانلود کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد اول

داستان کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد اول سراسر هیجان و پراحساس و سرشار از مفاهیم زیبای انسانی‌ است. تصویر‌سازی‌های دیدنی سیکو تانابه در این رمان ‌تصویری به جذابیت روایی آن افزوده و این اثر را به نمونه‌ای از مانگاهای موفق در سال‌های اخیر تبدیل نموده است. این کتاب در سال 2022 منتشر شده و با تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا و ترجمه‌ی زینب فارغیان به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی جوزه، ببر و ماهی

جوزه، ببر و ماهی (Josee, the Tiger and the Fish) نام یک مجموعه داستان تصویری ژاپنی از سیکو تانابه در ژانر کمیک و عاشقانه است. این کتاب اولین‌بار در سال 1984 به چاپ رسید و بعد‌ها در قالب رمان تصویری و انیمیشن نیز به انتشار درآمد. این قصه‌ درباره‌ی ماجرای زندگی دختری به نام جوزه و پسری به نام سونه‌ئو است. جوزه توانایی راه رفتن ندارد و با کمک صندلی چرخ‌دار و مادربزرگ پیر خود زندگی را می‌گذارند و سونه‌ئو تازه درس خود را تمام کرده و به دنبال شروع یک زندگی تازه است. روزی این دو جوان به‌طور اتفاقی با هم آشنا می‌شوند و با وجود روحیات متفاوت تصمیم می‌گیرند دوستی تازه‌ای شکل دهند، اما در ادامه‌ی این دوستی، جوزه و سونه‌ئو کم‌کم به احساسات درونی تازه‌ای در خود پی می‌برند.

مانگا، نام رمان‌های تصویری‌ و کارتونی ژاپنی است و یکی از پرطرفدارترین گونه‌های روایی در تاریخ این کشور شناخته می‌شود. روایت‌ داستانی در مانگا‌ با دیالوگ و به کمک تصویرسازی پیش می‌رود.

داستان‌های تصویری در این سال‌ها طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده‌اند و در قالب‌های ادبی مختلف، از جمله درام عاشقانه، پلیسی و کارآگاهی، فانتزی و تخیلی و کمدی منتشر می‌شوند.

اقتباس سینمایی از کتاب جوزه، ببر و ماهی

جوزه، ببر و ماهی نام انیمیشنی ژاپنی‌ست که در سال 2020 به کارگردانی کوتارو تامورا ساخته و منتشر شد. این انیمیشن با اقتباس از اثر داستانی سیکو تانابه تولید شده و در چند جایزه‌ی هنری نیز منتخب شده است.

کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان هیجان‌انگیز و پرکشش را به دوست‌داران مانگا و رمان‌های تصویری، به‌ویژه علاقه‌مندان کمدی عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد اول
نویسنده
مترجمزینب فارغیان
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-5260-85-6
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد اول

مهسا
۱۴۰۳/۱/۱۷
خیلی کتاب قشنگی بود ولی فک کنم همه‌ی مانگا‌ها اینطورین که پایانشون یه جوری تموم میشه انتظار ادمه داشتم. این کتاب دو جلد فوق العاده زیبا داره که خیلی قشنگه بود فقط حیف سانسور شده است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد اول

برای دریافت کتاب جوزه، ببر و ماهی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.