معرفی و دانلود کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم

عکس جلد کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم

با کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم، نوشته‌ی حسن بلند، بر تمام نکات ضروری برای کسب نمره‌ی عالی در آزمون‌های نیم‌سال اول و نهایی مسلط می‌شوید. این کتاب شامل درسنامه، نمونه سؤال‌های امتحانی، کارگاه‌های مهارت شنیداری و درک مطلب می‌شود و در آخر نیز آزمون‌های نیم‌سال اول و هماهنگ کشوری برای ارزیابی هر چه بیشتر به شما ارائه شده است.

درباره‌ی کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم

شاید در زمینه‌ی زبان انگلیسی ضعف چندانی نداشته باشید و بااین‌وجود باز هم نتوانید نمره‌ی مورد انتظارتان را در امتحانات این درس کسب کنید! دلیل این مسئله، عدم آشنایی با الگوی سؤالات امتحانی است. کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم، به تألیف حسن بلند، شما را با این الگو آشنا می‌کند. به این صورت که درس به درس با ساختار منطبق بر امتحانات پیش می‌روید و بر ابعاد مختلف این ساختار تسلط می‌یابید.

کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم، شامل درسنامه، کارگاه‌های مهارتی و آزمون‌های نیم‌سال اول و دوم است. درسنامه‌ی این کتاب حوزه‌ی واژگان، گرامر و نگارش را از هم تفکیک می‌کند. در قسمت واژگان بر تمام واژه‌های سال‌های گذشته و خود درس مربوطه تسلط می‌یابید، مترادف‌ها، متضادها، همنشین‌ها و نکات لازمِ دیگر را یاد می‌گیرید و با استفاده از نمونه‌سؤالات طراحی شده، دانش خودتان را در این درس ارزیابی می‌کنید.

بخش گرامر درسنامه‌ها، نکات گرامری را به صورت مشخص و دقیق در اختیار شما می‌گذارد و کاربردشان را در آزمون‌ها به شما نشان می‌دهد. بخش نگارش نیز مهارت نوشتنِ مورد نظر این امتحانات را تقویت می‌کند.

ضمیمه‌ی کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم، تمریناتی برای تسلط بر مهارت‌های شنیداری و درک مطلب ریدینگ است. در پایان کتاب آزمون‌های نیم‌سال اول و هماهنگ کشوری نیز قید شده است تا ارزیابی نهایی را بر سطح یادگیری و معلومات خود انجام دهید.

کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم ذیل مجموعه‌ی کتاب‌های جیبی تشریحی انتشارات خیلی سبز منتشر شده است.

کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه و مرور این کتاب برای دانش‌آموزان کلیه رشته‌‌های ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی پایه دهم مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: Saving Nature
درس دوم: Wonders of Creation
درس سوم: the Value of Knowledge
درس چهارم: Traveling the World
کارگاه مهارت شنیداری
کارگاه درک مطلب
آزمون‌ها
پاسخنامه‌ی تشریحی
ضمائم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات239
زبانفارسی
شابک978-622-230-571-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم

برای دریافت کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 1 - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.