معرفی و دانلود کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی (Student Book)

عکس جلد کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی (Student Book)
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی (Student Book) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی (Student Book) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی (Student Book)

کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی (Student Book)، نوشته‌ی حسن بلند و منیره سادات هاشمی، اثری شامل درسنامه و حل تمرین است که کمک می‌کند زبان انگلیسی 1 را در دو بخش ترجمه و گرامر تقویت کنید و در آزمون‌های پایان ترم با موفقیت این درس را بگذرانید.

درباره‌ی کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی (Student Book)

در این کتاب، معنی واژگان هر درس به‌طور کامل آورده شده، به‌علاوه می‌توانید به کلمات مترادف هر درس دسترسی داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی (Student Book) حل کامل تمارین درس‌ها و بیان نکات مهم و کلیدی در ضمن هر درس است. استفاده از تصاویر و جدول‌ها کمکتان می‌کند مطالب را منسجم‌تر بیاموزید. ضمناً با سر زدن به بخش آزمون‌های نوبت اول و دوم که در پایان کتاب آمده، خود را برای سؤالات امتحانی آماده کنید.

در پایان کتاب اطلاعاتی شامل جدول افعال بی‌قاعده و بارم‌بندی زبان انگلیسی 1 در طول امتحانات نوبت اول و دوم به کارتان خواهد آمد. کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی (Student Book)، نوشته‌ی حسن بلند و منیره سادات هاشمی، از سوی نشر تخصصی خیلی سبز منتشر شده است.

کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی (Student Book) مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی دهم انسانی که به تقویت زبان انگلیسی خود اهمیت می‌دهند، توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی (Student Book)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات87
زبانفارسی
شابک978-622-230-502-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی (Student Book)

Rose
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
این کتاب بسیار مفید و تقریبا کامل است. هم پاسخ تمرینات کتاب و هم معنی متن را شامل میشود. علاوه بر آن شامل واژگان هر فصل و نکات گرامری نیز می‌باشد.
سپیده گیلانی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
کتاب کامل و زیبایی هست خصوصا برای کسایی که توی معنی لغات مشکل دارن یا نمی‌تونن درست تلفظ کنن خلاصه خیلی کامله و بسیار مفید
میلاد رییسی
۱۴۰۲/۱۲/۲
عالی است پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی (Student Book)

برای دریافت کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی (Student Book) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.