معرفی و دانلود کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی 1 (WorkBook)

عکس جلد کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی 1 (WorkBook)
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی 1 (WorkBook) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی 1 (WorkBook) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی 1 (WorkBook)

کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی 1 (WorkBook)، تألیف حسن بلند و منیره سادات هاشمی، منبع آموزشی تکمیلی در جهت تقویت ترجمه و یادگیری کتاب انگلیسی 1 است.

درباره‌ی کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی 1 (WorkBook)

این کتاب درسنامه‌ی کاربردی از کلیه‌ی مباحث کتاب درسی را به‌علاوه‌ی پاسخ تشریحی پرسش‌ها در برمی‌گیرد و منبع مفیدی برای آمادگی شما در امتحانات نهایی است. برای استفاده‌ی بهتر از کتاب گام به گام دهم انسانی - کتاب کار انگلیسی 1 و ارزیابی میزان تسلط‌تان بر درسنامه‌ها، توصیه می‌شود ابتدا تمرینات آن را پاسخ دهید و سپس پاسختان را با کتاب مقایسه نمایید تا نقاط ضعف خود را در این درس بهتر بشناسید.

کتاب گام به گام دهم انسانی - کتاب کار انگلیسی 1 - WorkBook نوشته‌ی حسن بلند و منیره سادات هاشمی، از سوی انتشارات خیلی سبز منتشر شده و در دسترس دانش‌آموزان پایه‌ی دهم انسانی قرار دارد.

کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی 1 (WorkBook) مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دهم انسانی که قصد دارند ضمن یادگیری مطالب درسی، در امتحانات پایان نیمسال‌ها به نتیجه‌ی مطلوب دست پیدا کنند، مخاطب این کتاب هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی 1 (WorkBook)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-622-230-502-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی 1 (WorkBook)

برای دریافت کتاب گام به گام دهم انسانی - انگلیسی 1 (WorkBook) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.