معرفی و دانلود کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم

عکس جلد کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم

کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم، نوشته‌ی حسن بلند، به شما کمک می‌کند تا امتحانات نهایی زبان انگلیسی 2 را با موفقیت پشت سر بگذارید. این کتاب شامل درسنامه، نمونه سؤال‌های امتحان نهایی، پاسخنامه‌ی تشریحی و کارگاه‌های مهارت درک مطلب و شنیداری است. در انتهای کتاب نیز با حل آزمون‌های نیم‌سال اول و هماهنگ کشوری، آمادگی کاملی را برای شرکت در آزمون‌های این درس کسب می‌کنید.

درباره‌ی کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم

برای کسب موفقیت در آزمون‌های نیم‌سال اول و نهایی، کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم، تألیف حسن بلند، بهترین انتخاب است. این کتاب دربرگیرنده‌ی درسنامه، نمونه‌سؤال‌های درس به درس، کارگاه‌های شنیداری و درک مطلب، آزمون‌های نیم‌سال اول و نهایی و پاسخنامه‌ی تشریحی است.

ساختار درسنامه‌ی کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم را سه بخش واژگان، گرامر و نگارش تشکیل می‌دهد. ابتدا واژگان سال‌های قبل را مرور می‌کنید. سپس به ترتیب سطر به سطر، کلمات مترادف، متضاد، مشابهت‌های ظاهری و ... در اختیارتان قرار می‌گیرد. در ادامه جداولی نیز برای طبقه‌بندی لغات و یادگیری بهترشان ارائه می‌شود. در قسمت ایستگاه واژگان می‌توانید با کمک نمونه‌سؤالات امتحانی، میزان دانش و مهارت خودتان را ارزیابی کنید.

در بخش گرامر، نکات گرامری کتاب درسی به همراه مثال‌های مختلف و طریقه‌ی به‌کارگیری این نکات در سؤالات امتحانی ذکر شده است. بخش نگارش نیز مهارت نوشتن شما را تقویت می‌کند.

کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم، با یک بخش ضمیمه همراه است. در این بخش دو کارگاه مهارت شنیداری و درک مطلب برای شما طراحی شده که انواع سؤال‌های شنیداری و درک مطلب ریدینگ را با تکنیک‌های کاربردی‌شان در اختیارتان قرار می‌دهد. در انتها نیز آزمون‌های نیم‌سال اول و دوم به همراه پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل ارائه شده که به آمادگی بیشتر شما برای شرکت در امتحانات پایان ترم کمک می‌کند.

کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم را انتشارات خیلی سبز ذیل مجموعه کتاب جیبی تشریحی منتشر کرده است.

کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام دانش‌آموزان در سه رشته‌ی ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی پایه یازدهم مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: Understanding People
درس دوم: A Healthy Lifestyle
درس سوم: Art and Culture
کارگاه مهارت شنیداری
کارگاه درک مطلب
آزمون‌ها
پاسخنامه‌ی تشریحی
ضمائم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات237
زبانانگلیسی
شابک978-622-230-565-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم

برای دریافت کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 2 - پایه یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.