معرفی و دانلود کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم

عکس جلد کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم

کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم به تألیف حسن بلند، خیالتان را از شرکت در امتحان نهایی زبان انگلیسی پایه دوازدهم راحت می‌کند. این کتاب دربرگیرنده‌ی درسنامه، نمونه سؤال‌های امتحانی، پاسخنامه‌ی تشریحی و یک بخش ضمیمه شامل کارگاه‌های مهارت شنیداری و درک مطلب است. در نهایت نیز آزمون نیم‌سال اول و آزمون‌های هماهنگ کشوری به همراه پاسخ تشریحی در این اثر کمک‌آموزشی ارائه می‌شود.

درباره‌ی کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم

با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در آزمون کنکور، مطالعه‌ی کتابی برای تسلط هر چه بیشتر بر آزمون‌های تشریحی ضروری است. کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم خیلی سبز به تألیف حسن بلند، شما را برای شرکت در آزمون‌های نهایی آماده می‌کند. این کتاب به صورت درس به درس ارائه می‌شود. هر درس نمونه سؤال‌های مخصوص به خودش را دارد. بخش ضمیمه و آزمون‌های نیم‌سال اول و دوم نیز به همراه پاسخنامه‌ی تشریحی آن‌ها ارائه شده است.

درسنامه‌ی هر درس کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم شامل سه بخش واژگان، گرامر و نگارش است. در بخش واژگان، ابتدا واژه‌های سال‌های گذشته‌ی هر درس مرور می‌شوند. سپس واژگان جدید به صورت سطربه‌سطر به همراه مترادف، متضاد، همنشین‌ها و جملات مثالی ارائه می‌گردد. برای یادگیری بهتر، لغات در جداولی طبقه‌بندی می‌‌شوند و نمونه‌سؤالات امتحانی به کار ارزیابی شما می‌آیند. در بخش گرامر تمام نکات گرامری با مثال‌های متنوع در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید به کمک نمونه‌سؤالات امتحانی از یادگیری عمیق و اصولی گرامر اطمینان کسب کنید. بخش نگارش نیز شامل بخش آموزش و نمونه‌سؤال است.

کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم یک بخش ضمیمه نیز دارد. در این بخش انواع سؤال‌های شنیداری، درک مطلب و تکنیک‌های پاسخ‌گویی به این سؤالات ارائه شده است. در نهایت نیز آزمون نیم‌سال اول و هماهنگ کشوری به همراه پاسخ آن قرار گرفته تا آمادگی کاملی برای شرکت در این آزمون‌ها کسب کنید.

کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم ذیل مجموعه کتاب‌های جیبی تشریحی انتشارات خیلی سبز منتشر شده است.

کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم برای چه کسانی مناسب است؟

تمام دانش‌آموزان سه رشته‌ی ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی می‌توانندبرای شرکت در امتحانات نهایی و کسب موفقیت و نمرات بالا در آن، از این کتاب استفاده کنند.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: Sense of Appreciation
درس دوم: Look it Up!
درس سوم: Renewable Energy
کارگاه مهارت شنیداری
کارگاه درک مطلب
آزمون‌ها
پاسخنامه‌ی تشریحی
ضمائم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات276
زبانفارسی
شابک978-622-230-564-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم

برای دریافت کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی 3 - پایه دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.