معرفی و دانلود کتاب حتی قهرمانان هم دیابت می‌گیرند

عکس جلد کتاب حتی قهرمانان هم دیابت می‌گیرند
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حتی قهرمانان هم دیابت می‌گیرند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حتی قهرمانان هم دیابت می‌گیرند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حتی قهرمانان هم دیابت می‌گیرند

کتاب حتی قهرمانان هم دیابت می‌گیرند نوشته‌ی سوگانز اسمیت، با ایجاد حس و حالی قهرمان‌گونه سبب می‌شود تا کودکان دیابتی راحت‌تر با بیماری‌شان کنار بیایند.

موضوع کتاب حتی قهرمانان هم دیابت می‌گیرند چیست؟

هنگامی که کودکان بیماری دیابت می‌گیرند، پس از تشخیص بیماری، آن‌ها و والدینشان دچار بحران‌های شدید عاطفی و روحی می‌شوند. اما در این میان نحوه برخورد با بیماری و آموزش کودک مبتلا به دیابت برای پذیرش بیماری و زندگی کردن با آن، کار بسیار بزرگ و مهمی است که بر دوش پزشکان متخصص غدد، متخصصین تغذیه، پرستاران، روانشناسان و والدین است. با توجه به تحقیقات صورت گرفته یکی از مشکلات این کودکان عدم سازگاری با رژیم غذایی و تزریق انسولین و کنترل قند خون است. سوگانز اسمیت (Sue Ganz Schmitt) در کتاب حتی قهرمانان هم دیابت می‌گیرند (Even superheroes get diabetes) کودکان را با زبانی ساده و داستان‌گونه با بیماری‌شان آشنا می‌کند و به والدینشان آموزش‌های لازم داده می‌شود.

کتاب حتی قهرمانان هم دیابت می‌گیرند مناسب چه کسانی است؟

این اثر برای تمامی کودکان 4 تا 8 سال که مبتلا به بیماری دیابت هستند، کاربردی و مفید است.

در بخشی از کتاب حتی قهرمانان هم دیابت می‌گیرند می‌خوانیم:

اغلب روزها خیلی شجاع بودم ولی بعضی از روزها نه. با ناله از مادرم می‌پرسیدم: «الان باید قندخونم را آزمایش کنی؟» و او می‌گفت: «بله و لطفا از زیر تخت بیا بیرون من می‌گفتم: «اما مامان شما هر روز خون من را آزمایش می‌کنید. من هیچی نمی‌توانم بخورم.

نمی‌توانم بخوابم. نمی‌توانم بازی کنم. تا شما جواب آزمایشم را به من نگویید هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حتی قهرمانان هم دیابت می‌گیرند
نویسنده
مترجممریم مظاهریون
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات38
زبانفارسی
شابک978-600-2388-17-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب حتی قهرمانان هم دیابت می‌گیرند

برای دریافت کتاب حتی قهرمانان هم دیابت می‌گیرند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.