معرفی و دانلود کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 1

عکس جلد کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 1
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 1

کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 1 نوشته‌ی ویولت رازق پناه، دربردارنده‌ی مجموعه داستان‌هایی جذاب و دل‌نشین از زبان کودکی است که زندگی همراه با مادرش را با دیدی متفاوت، تجربه و روایت می‌کند. این اثر در سال 1375 عنوان کتاب برگزیده شورای کتاب کودک و نو‌جوان و کتاب برگزیده‌ حوزه‌ی هنری را از آن خود کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ قصه‌های من و مامان:

قصه‌های من و مامان، مجموعه‌ای از 33 داستان کودکانه است که در آن‌ها رویدادهایی فانتزی در فضایی حقیقی اتفاق می‌افتد. مسافرت، آرزو و خیال، عشق به مادربزرگ، بازی‌های بچه‌گانه، نظم و نظافت و دیگر تجربه‌های خاص یک کودک در محیط زندگی‌اش بستری ناب و در خور توجه برای آفرینش این داستان‌ها را ساخته است.

پسربچه بازیگوش این مجموعه می‌کوشد تا ماجراهایی از روزمرگی‌های شاد و شیطنت‌‌های حیرت‌آورش را در کنار خانواده‌ و در قالب داستان برای شما روایت کند، داستان‌هایی که ویولت رزاق‌پناه نویسنده‌ی این اثر درخشان آن‌ها را از تجربه‌های شخصی و شهودی خود برگرفته و برای او به صورتی حقیقی و عینی اتفاق افتاده است.

رزاق‌ پناه بیشتر به خاطر تجربیات شخصی خودش پا به عرصه‌ی نویسندگی کتاب‌های کودک و نوجوان گذاشت. تجربیات او نتیجه‌ی داستان‌خوانی او برای کودکانش و ثبت و تالیف آن‌ها بوده که سرانجام هم دفتری داستانی درست می‌کند و با هدایت بعضی از نویسندگان مشهور به سمت جهان نویسندگی کشیده می‌شود.

ابن مجموعه صوتی از دو جهت دیگر نیز قابل توجه است، اولین و باارزش‌ترین آن آهنگسازی فوق‌العاده زیبا و خردمندانه‌ی فهیم ممتازی برای این مجموعه و همراه کردنش با داستان‌هاست که با ایده گرفتن از ماجرای هر قصه برای خلق یک نثر آهنگین کوشیده است. این ایده به غیر از جذابیت شنوایی برای بچه‌ها، به آن‌ها می‌آموزد تا فراتر از داستان‌های موجود در کتاب تامل کنند و تفکرشان را در فضای زیستی‌ خود بازسازی نمایند. دوم اینکه این مجموعه با روایت‌گری نورا ممتازی، دختر فهیم ممتازی، صورت گرفته که بی‌تردید بر جذابیت و تاثیرگذاری اجرای این کتاب هنری افزوده است.

مجموعه قصه‌های من و مامان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان دبستانی مناسب است. شنیدن این کتاب صوتی برای کودکانی لذت‌بخش است که به شعر و داستان‌های کوتاه و هیجان‌انگیز علاقه دارند.

در قسمتی از کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 1 می‌شنویم:

از مدرسه به خانه آمدم، مادرم داشت کتاب می‌خواند، در را که باز کرد دستم را دور گردنش آویزان کردم و بوسیدمش. گفتم: «دلم می‌خواد دکتر بشم، یه دانشمند بشم، مرد بزرگ تاریخ بشم قول میدم.» مامان با تعجب منو نگاه کرد و گفت: «بگو ببینم حالا چی میخوای؟» گفتم: «هیچی، امروز نمرم خراب شده، خانم معلم گفته که مادرت باید امضا کنه. امضا می‌کنی؟ قول می‌دم که دکتر بشم، مرد تاریخ بشم. باعث افتخار بشم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
1 دقیقه
تیتراژ
3 دقیقه
عجب پسری
2 دقیقه
مرد بزرگ
2 دقیقه
چشمک
2 دقیقه
ماشین قرمز
3 دقیقه
گاو
3 دقیقه
داداش گربه‌ای
2 دقیقه
مربا
2 دقیقه
دفتر پسر خوب
2 دقیقه
درخت بهاری
3 دقیقه
بیماری فوتبال
3 دقیقه
کوچولوی برنده
3 دقیقه
آهای آشغال
3 دقیقه
دندان‌های ناراضی
2 دقیقه
جانورهای آدم شناس
3 دقیقه
روزی که گم شدم
2 دقیقه
آمپول اجباری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قصه‌های من و مامان 1
نویسنده
راوینورا ممتازی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب شعر کودک
قیمت نسخه صوتی
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 1

fateme ramezani
۱۴۰۱/۴/۵
کتاب صوتی قصه‌های من و مامان
از زبون پسر کوچولویی هست که خیلی بامزه خاطراتش رو تعریف میکنه.
و دائم به دنبال یک توجیح برای اشتباهاتش هست.
کتاب شاد و مفرحی برای بچه‌ها هست ولی بعضی داستان هاش مورد پسند من نبود که به بچه هام توضیح دادم.
اگر دنبال یک کتاب آموزنده هستید مورد مناسبی نیست اما اگر
دوست دارید چند دقیقه‌ای رو بخندید و شاد باشید این کتاب نیاز شمارو برطرف میکنه.
موزیک‌های پایان هر قسمت هم جالب بود انگار خود بچه سروده بود و با همون لحن کودکانه میخوند و همین به بامزگی داستان‌ها اضافه کرده بود.
در کل ارزش گوش دادن داره.
ممنونم از کتابراه🌹
مرجان ناظری
۱۴۰۰/۳/۳۱
موسیقی و ترانه و بیان خواننده بسیار زیبا بود، کاملا با سلیقه‌ی بچه‌ها هماهنگ.
متن مفرح و خنده دار بود، حتی برای والدین.
بعضی قسمت‌ها با سلیقه‌ی تربیتی من هماهنگ نبود اما برای دخترم توضیح دادم که معنای هر رفتاری چیه و به جاش باید چه کاری انجام داد.
در مجموع از نظر روانشناسی، کودک قصه مدام سعی
داشت که تقصیر رفتار خودش رو گردن چیزهای مختلف بندازه و از جهتی می‌شه از این نکته استفاده‌ی مثبت کرد و بد بودن اون رو به بچه‌ها توضیح داد.
اینکه یادبگیرن مسئولیت رفتارشون رو بپذیرن اهمیت زیادی داره.
عسل
۱۴۰۲/۱/۶
شخصیت اصلی داستان پسر بچه ا یه که با مادرش زندگی می‌کنه و پدرش بخاطر کار ازشون دوره، این کتاب پر از اتفاقاتی که این پسر کوچولو از روزمره‌اش تعریف می‌کنه و اونها رو روزها و هفته‌ها جمع می‌کنه تا پدرش بیاد و اونها رو بخونه... به امید سلامتیه همه پدر و مادرها. ممنون ازکتابراه و سازندگان این مجموعه
سمانه گل سرخی
۱۳۹۹/۹/۲۹
پسر سه سالم خیلی دوست داره و قبل از خواب همیشه اینو گوش میده. صدای بچگانه برای این کار خیلی جذابترش کرد و پسرم بین همه کتابهایی که داره اینو ترجیح میده. دم همتون گرم
ایدا جهانشاهی
۱۳۹۹/۸/۲۴
عالی بود خواهر من همش گوش می‌ده باهاشم حرف‌هایی که بلد هست می‌زنه هرکی باحرف من موافق هست لایکم کنه اون قسمت گاو خیلی باحال بود😉😉😉
مژده اگبری
۱۳۹۹/۵/۹
کتاب خیییلی جالبی بود برای من. حتی با بعضی جمله هاش خندم میگرفت. ممنون از نویسنده
شاهرخ میرزایی
۱۳۹۹/۶/۱۰
خیلی خیلی خوب بود هم داستانها بامزه بود وهم صدای گوینده وهم موزیکها عالی وجذاب بود
زینب عارفی
۱۴۰۲/۱/۴
اینکه داستان را کودک می‌خواند باعث جذب کودک در شنیدن می‌شود اما اگر کودو تنها راوی بود و هر شخصیت صدای مخصوص داشته باشد صوت داستان از یکنواختی خارج میشود
مهدیه سادات پرپنچی
۱۴۰۰/۶/۱
بی نهایت لذت بردیم و چندین باره گوش میکنیم و می‌خندیم
خیلی بامزه روایت میشه
کودک یک ساله‌ای هم دارم که از موسیقی آخر داستان لذت میبرم
ممنونم عالیه
یاشار اسدخان
۱۳۹۹/۹/۱۵
دختر و پسر من که خیلی حال میکنن با داستانهاش، گرچه به نظر من بخش آوازهای کتاب کمی مبهم هستند چون آهنگ خیلی تن بالاتری داره
اسرا رضاییان
۱۳۹۹/۷/۷
اخیلی خوب بود
اسرا رضائیان هستم
مصطفی محمدپور
۱۳۹۹/۵/۱۰
بسیار شیرین، جالب در نوع گفتار و متن هستش
محیا برزویی
۱۳۹۹/۴/۶
بهترین داستان ‌های جهان
فاطمه فلاح
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
قصه‌های کوتاه و همراه با شعر دارد. شعرها شادند و برای موقع خواب هیجانش مناسب نیست. برای غیر مواقع خواب گوش داده بشه بهتره
Mohsen Gh
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
دختر من دوستش داره. هر شب گوش میده... لطفا از این نمونه کار که هم موزیکال هست هم داستان معرفی کنید...
مشاهده همه نظرات 74

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 1

برای دریافت کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.