معرفی و دانلود کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید

عکس جلد کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید
قیمت:
۱۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید

پکیج‌های موفقیت یک‌شبه و دوره‌های پولسازی در یک ماه را دور بریزید؛ میثم یزدانی در کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید، ثابت می‌کند که این‌ها چیزی جز هدردادن وقت نیستند. تغییر و رسیدن به موفقیت از عادت‌های سالم و حذف عادت‌های منفی آغاز می‌شود.

درباره‌ی کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید

کسانی که برای تغییر و تحول خود به‌دنبال تلنگر هستند و همواره کتاب، همایش و دوره‌های جدید خودسازی را جستجو می‌کنند، اندکی متوقف شوند و به‌سراغ این کتاب بروند. در این کتاب متوجه می‌شوند که به‌خاطر سپردن مطالب جدید کارگشا نیست و باید به دنبال عمل‌کردن باشند. میثم یزدانی، نویسنده‌ی کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید، چنین مسیری را طی کرده و حالا می‌خواهد تجربیاتش را به دیگران نیز منتقل کند. این کتاب را انتشارات رهنج به چاپ رسانده تا قدم کوچکی باشد برای آنان‌که در زندگی درجا می‌زنند، اما می‌خواهند پیشرفت کنند.

همانطور که از نام کتاب پیداست، قرار نیست برای به‌دست آوردن هرچیزی اعم از موفقیت، پول، تحصیلات و غیره به سراغ کسب چیزهای جدید باشیم. مشکل بسیاری از ما عدم تمرکز و تلاش برای رسیدن به یک هدف است. ما سرمان را با حواس‌پرتی‌های مختلف شلوغ کرده‌ایم و انتظار داریم بدون تمرکز روی اهدافمان، به آن‌ها برسیم. باید برای رسیدن به چیزهایی که می‌خواهیم دست از دارایی‌های بیهوده و بی‌فایده‌مان برداریم. باید بسیاری از موقعیت‌ها و داشته‌هایمان را حذف کنیم تا دیدمان رو به مسیر متعالی روشن شود.

یزدانی سخنان خود را با ایجاد عادت‌های خوب آغاز می‌کند. شاید بتوان گفت که عادت‌ها عامل اصلی رسیدن یا نرسیدن ما به موفقیت است. حتماً مقالات زیادی با عنوان‌های «عادات مردمان موفق» یا «عادت‌های صبحگاهی برای موفقیت در کار» و... را خوانده‌اید. اما این کتاب‌ها و مقالات تاچه‌اندازه تأثیرگذارند؟ موفقیت مسیر یک‌شبه نیست و ساختن عادت‌های مثبت نیز کاری زمان‌بَر است. شما نمی‌توانید برای رسیدن به پول میانبر بزنید. به گفته‌ی میثم یزدانی، نویسنده‌ی کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید، تغییر درد دارد اما دردسر ندارد...

پس از آن‌که توانستید عادت‌های منفی را حذف و عادت‌های مثبت را جایگزین کنید، نوبت به پذیرش می‌رسد. هیچ انسانی صددرصد کامل نیست و شما نیز نمی‌توانید باشید. در عوضِ حسرت خوردن به‌خاطر ضعف‌هایتان، آن‌ها را بپذیرید و در صدد کم‌کردنشان بربیایید. خودتان را بیشتر بشناسید. توجه داشته باشید که شما با همه‌ی کاستی‌ها، فردی ارزشمند برای دنیا و جامعه هستید.

کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که از جایگاه کنونی خود راضی نیستند، فکر می‌کنند لایق بهتر و بیشتر هستند و در یک کلام می‌خواهند تغییر کنند از مخاطبان اصلی این کتاب به‌شمار می‌روند. میثم یزدانی در کتاب‌ توسعه‌ی فردی خود به دنبال بیدار‌کردن قوه‌ی عمل و تحرک در انسان‌ها است و تنها به تئوری‌ها اکتفا نمی‌کند.

جملات برگزیده‌ی کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید

  • یاد بگیرید در زندگی نه بگویید.
  • ما انتخاب می‌کنیم که انسان بزرگ یا کوچکی باشیم.
  • افراد موفق خواسته‌های شفافی دارند و به آن‌ها می‌رسند.
  • پیرو تلاش‌ها و اندیشۀ خودتان باشید و در این مسیر گام بردارید، تا راهی روشن و نو در برابرتان گشوده شود.

در بخشی از کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید می‌خوانیم

بسیاری از مردم به‌خاطر ضعف‌های خود، در برابر مسائل زندگی مدام از مشکلات و نداری‌ها صحبت می‌کنند و همواره در برابر موانع زندگی، ضعف نشان‌ می‌دهند و اطرافیان خود را نیز ناراحت می‌کنند. یادتان باشد که حال هیچ‌کس با شنیدن حرف‌های تلخ و منفی خوب نمی‌شود.

انسان‌های بزرگ، افرادی قوی، نترس، افتاده و مهربان هستند. آن‌ها با وجود ترس، به کوشش و پیشرفت خود ادامه می‌دهند و خودشان را برای مشکلات کوچک یا اتفاقاتی که هنوز نیفتاده، نگران نمی‌کنند. رفع مشکلات، آن‌ها را بزرگ کرده است. هرگز از غم و اندوه سخن نمی‌گویند، همیشه خوب فکر می‌کنند و هنگام بروز مشکلات، سریع تصمیم نمی‌گیرند.

پیشنهاد می‌کنم از شکست‌خوردن هراس نداشته باشید. دنیا به ما فرصت زندگی‌کردن داده است، اما به ما بدهکار نیست؛ خودمان باید گلیم خود را از آب بکشیم و از نعمت‌هایی که در اختیار داریم، استفاده کنیم. یادتان باشد شکست‌ها مقدمۀ پیروزی هستند. شما دارای توانایی‌های ویژه‌ای هستید؛ توانایی‌های خودتان را فراموش نکنید. به آن‌ها بها بدهید و بعد از اینکه ضعف‌هایتان را رفع کردید، روی نقاط قوت خود بیشتر کار کنید؛ چون شما را توانمندتر می‌کنند. فراموش نکنید که به‌دست‌آوردن پیروزی بهایی دارد و باید بهای آن را بپردازیم. کاری کنید که مشکلات و مسائل، بهترین دوستان شما شوند و از حل‌کردن آن‌ها لذت ببرید.

همۀ ما می‌دانیم که اگر بادها و طوفان‌ها نبودند، ریشۀ درختان، بزرگ و تنومند نمی‌شدند. باید خدا را به‌خاطر وجود مشکلات و مسائل شکر کنیم؛ چون قانون تکامل جهان را پیش روی ما قرار داده است تا به کمال‌ برسیم. انسان توانا از حل مسائل هیچ هراسی ندارد.

پیشنهاد من به شما خواندن این کتاب، به‌دست‌آوردن آگاهی و رسیدن به دانایی است. انسان دانا و توانمند، مشکلات کمتری دارد و همیشه مشغول یادگیری است، به مشکلات و مسائل لبخند می‌زند و همیشه حالش خوب است. او می‌داند که قوانین و تضادهای جهان بر زندگی حاکم هستند. پس، خودش را وقف یادگیری قوانین جهان می‌کند و می‌داند که مسائل، جزئی از زندگی هستند.

فهرست مطالب کتاب

توصیۀ نویسنده
مقدمه
از کجا شروع کنیم؟
ایجاد عادت‌های خوب
عزت نفس
ارزشمندی
به سبک خودمان زندگی کنیم
اعتماد به نفس
آگاهی دربارۀ خود
حذف‌کردن و به‌دست‌آوردن
مگس‌های ذهنی
یک سؤال
انگیزه‌ها
بهانه‌ها
ترس‌ها
اضطراب‌ها
احساس گناه
قدرتمند شوید
شانه خالی نکنید
شهامت
ورودی‌ها
تلاش و حرکت
هدف
برنامه‌ریزی و عمل به برنامه‌ها
کسب آگاهی
صبوری یا تردید
کمال‌طلبی
ارزش و ضدارزش
خوش‌اقبالی
الگوهای فکر
الگوهای رفتاری
عادت‌ها
و در پایان: مسبب به‌جای مقصر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حذف کنید تا به دست بیاورید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات رهنج
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-622-98003-9-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید

M mohamadi
۱۴۰۱/۹/۸
خیلی روان ساده و سلیس نوشته شده است و به راحتی و بدون گیر کردن یا به عبارتی دوباره خوانی می‌توانید در مراحل خواندن جلو بروید و تاکید ویژه‌ی نویسنده بر حذف کردن افراد مزاحم یا اخبار و اطلاعاتی که بارکاری ذهنی ایجاد می‌کنند هست و اینکه تلاش برای جایگزین کردن افراد سمی با افراد سازنده و مثبت را به یک عنوان روش و روند در زندگی خود پیاده کنید. باید جسور باشیم، تا جهان را گسترده تر ببینیم. باید مثل ماهی‌های مهاجر از پایین سدها به بالادست بپریم. نترس باشیم تا دریچه‌های جهان به روی ما باز شود و تا مرز خوشبختی و رفاه پیش برویم. این هم بخشی از متن کتاببرای اینکه تصاویر بیشتری از زندگی ثبت کنیم، باید پرواز کنیم؛ چون دیدن تصاویر جدید در گرو رسیدن به منظره‌های تازه است؛ مناظری که ما از آن‌ها غافل بوده ایم یا اصلاً نمی‌دانستیم که وجود دارند؛ مناظری مانند خوب زندگی کردن، زندگی پر از رفاه و آرامش که تا به حال به آن فکر نکرده بودیم؛ چون جسارت پروازکردن را نداشتیم، چه برسد به اینکه بخواهیم ببینیم بعد از پریدن چه اتفاقی می‌افتد.
Mina Pahlevan
۱۴۰۱/۱۱/۵
از خوندن این کتاب واقعا لذت بردم در حدی که اصلا نفهمیدم کی تموم شد، همش دنبال بقیش بودم، ممنون از جناب ابراهیمی برای نگارش سلیس وروانشون
توصیه میکنم حتما بخونیدش
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید

برای دریافت کتاب حذف کنید تا به دست بیاورید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.