معرفی و دانلود کتاب حقایق گمشده در فراسوی عصر ماشینی

عکس جلد کتاب حقایق گمشده در فراسوی عصر ماشینی
قیمت:
۵۰۰۰ 2500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حقایق گمشده در فراسوی عصر ماشینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حقایق گمشده در فراسوی عصر ماشینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حقایق گمشده در فراسوی عصر ماشینی

کتاب حقایق گمشده در فراسوی عصر ماشینی نوشته‌ی راحله سادات شرقی میلانی، ما را با اصل ذات و بشریت آشنا می‌کند تا بدانیم که چه کسی هستیم و سهم ما از این زندگی خاکی چیست.

این کتاب نشان می‌دهد که زندگی زیباست اگر داستان زندگی را باور کنیم و افکار خود را مشغول فرعیات نکنیم و قبول کنیم آخر قصه فقط یک کفن و یک وجب خاک است مگر اعمال شایسته‌ با خود در این سفر واقعی داشته باشیم. هم چنین درمی‌یابیم که زندگی زیبا خواهد بود اگر کمی انتظارات بی‌اساس را از آن کم کنیم و به حق خود قانع باشیم.

شاید افراد کمی در جامعه دیده شوند که واقعا به این موضوع فکر کرده باشند. که هدف از خلقت چه بود من اینجا چه می‌کنم. برای چه اینجا هستم؟ آخر ماجرا به کجا ختم خواهد شد. اصلا آخری هم وجود دارد؟ اگر دارد چیست؟ برای چیست؟ اگر ندارد برای چه ندارد؟ آیا تا به حال به درون خود سفر کرده‌اید؟ چقدر با حقایق درون خود آشنا هستید؟

ما قطره‌ای هستیم جدا از دریا افتاده و به دریا باز خواهیم گشت چه باور داشته باشیم برگشت به اصل ذات خود را و چه قبول نکنیم هیچ فرقی در اصل موضوع نخواهد کرد.

راحله سادات شرقی میلانی، نویسندۀ این کتاب بیان می‌کند:

هر چقدر به حقیقت و واقعیت زندگی پی‌ببرم زندگی برایم راحت‌تر خواهد شد، زندگی مادی ارزش خود را برایم از دست می‌دهد و مادیات را فقط برای ادامه زندگی می‌خواهم نه برای حرف مردم. اگر هم پول اضافه داشته باشم انفاق می‌کنم و دلی را شاد می‌گردانم.

هر چقدر جلوتر رفتم چشمانم بازتر شد و احساس کردم هر چقدر بیش می‌روم زندگی جلوه واقعی خود را برایم نمایان‌تر می‌کند دیگر حرف مردم برایم مهم نیست اگر بگویند لباسش گران نیست اگر بگویند خانه آنچنانی ندارد اگر بگویند اهل مد نیست کاری به حرف مردم ندارم سرم در لاک خودم است و با آسایش و با عشق خدا و عشق به هم نوع زندگی می‌کنم و از مرگ نمی‌ترسم و نمی‌هراسم ولی بدان معنی نیست که که می‌خواهم زود بمیرم نه اصلاً اتفاقاً دوست دارم تا صد سال دیگر زنده باشم، مطالعه کنم و بنویسم ولی از طرفی هم همیشه آماده مرگ هستم حتی لباس‌های آخرتم را آماده گذاشته‌ام و گاهی به آن نگاه می‌کنم و احساس آرامش به من دست می‌دهد مگر رفتن کنار خالق ترسناک است این اعمال ماست که ترس می‌آفریند.

در بخشی از کتاب حقایق گمشده در فراسوی عصر ماشینی می‌خوانیم:

حقیقت سن ازدواج چه موقع باید باشد.

این یکی از مواردی هست که هر کس بنا به اعتقاد خویش همه را مجاب می‌کند که حتما او راست می‌گوید.
سن ازدواج برای همه یکسان نیست و سن شناسنامه‌ای برای ازدواج نمی‌تواند تعیین کننده باشد.
بعضی افراد زود به بلوغ فکری و عقلی می‌رسند و این چنین افرادی باید زود ازدواج کنند اگر شرایط مناسب ازدواج داشته باشند.
بعضی افراد با اینکه از نظر مالی امکانات ازدواج دارند ولی از نظر رشد فکری به آن مرحله نرسیده‌اند و نباید ازدواج کنند.

هر کس بنا به احساس نیاز عاطفی، جنسی، مالی در سنی نیاز به ازدواج دارد ولی نباید به زور خانواده باشد، خانواده‌ها باید از سنین نوجوانی با آن‌ها در مورد فلسفه ازدواج صحبت کنند و راه انتخاب درست را به آن‌ها بیاموزند البته پدر و مادر عزیز با اطلاعات کافی آن‌ها را به فرزندانمان بیاموزند.

جوانانمان را از لحاظ روحی و عاطفی آماده کنیم و برای رشد فکری آن‌ها کمک کنیم و نه اینکه به زور به آن‌ها بگوییم حالا سن ازدواج توست باید ازدواج کنی. کسی را می‌شناسم 33 ساله دو بار ورشکست شده و دفعه‌ی آخر با ماشین مدل بالا تصادف کرد و مقصر شد 95 میلیون تومان خسارت باید می‌پرداخت مادرش دست بردار نبود که باید ازدواج کند. عمرش هدر می‌رود. مادر گرامی. این پسر از نظر روحی خوب نیست و از نظر مالی خیلی عقب افتاده و شغل مناسبی هم ندارد چرا به زور می‌خواهی یک بار روحی دیگر به او بیفزایی.

می‌گوید اگر دیر ازدواج کند عمرش هدر می‌رود. اگر وسط راه به طلاق و نافرجامی برسد چه می‌شود آیا عمر هدر نمی‌رود؟ مگر آن‌هایی که زود ازدواج می‌کنند بهره کامل را از ازدواج و یا از عمر خود می‌گیرند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1. حقیقتِ خداشناسی
ماجرای واقعی یوسف اصلانی
ماجرای واقعی دیگر
2. حقیقت آفرینش من چیست؟
حکایت
3. عقایدی در مورد سن ازدواج
4. حقیقت چند بچه باید در خانواده باشد چیست؟
5. حقیقت ثروت چیست؟
حقیقت شما چیست؟
6. حقیقت تحصیل چیست؟
7. حقیقت خانه‌داری چیست؟
8. حقیقت تلف کردن عمر
9. حقیقت کتابخوانی در عصر ماشین
10. حقیقت شغل‌یابی چیست؟
برای یافتن شغل خوب
خلاصه مطالب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حقایق گمشده در فراسوی عصر ماشینی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایشیق
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات106
زبانفارسی
شابک978-600-5447-30-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حقایق گمشده در فراسوی عصر ماشینی

رستم تخته زاده
۱۳۹۸/۸/۶
بسیار آموزنده و جالب عالی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب حقایق گمشده در فراسوی عصر ماشینی

برای دریافت کتاب حقایق گمشده در فراسوی عصر ماشینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.