معرفی و دانلود کتاب رازهای شگفت انگیز دنیای گمشده ما انسان‌ها

عکس جلد کتاب رازهای شگفت انگیز دنیای گمشده ما انسان‌ها
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای شگفت انگیز دنیای گمشده ما انسان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای شگفت انگیز دنیای گمشده ما انسان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای شگفت انگیز دنیای گمشده ما انسان‌ها

کتاب رازهای شگفت انگیز دنیای گمشده ما انسان‌ها نوشته‌ی راحله سادات شرقی میلانی، تلاش می‌کند اسلام را بهتر و بیشتر به شما بشناساند و از مضرات و زیان‌های مشروبات الکلی و فواید وضو و خواندن نماز برایتان می‌گوید.

درباره‌ی کتاب رازهای شگفت انگیز دنیای گمشده ما انسان‌ها:

نویسنده در مقدمه کتاب می‌گوید: هر چیزی در این دنیا باید به‌روزرسانی شود. این کتاب را می‌نویسم برای افرادی که بدون هیچ تحقیق و بررسی در مورد هر مسئله‌ای اظهارنظر می‌کنند. بیان هر چیزی باید با دلیل و برهان همراه باشد. من این کتاب را برای افرادی می‌نویسم که از جذابیت‌های اسلام و شیرینی‌های آن باخبر شوند و اگر توانستند در برابر آن شیرینی‌ها دوام بیاورند و باز مقابله کنند.

کتاب رازهای شگفت انگیز دنیای گمشده ما انسان‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به حوزه اسلام‌شناسی علاقه‌مند هستید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب رازهای شگفت انگیز دنیای گمشده ما انسان‌ها می‌خوانیم:

وضوی اسلامی عیناً همان خاصیت ماساژ سوئدی که همان مالش بدن است و تمام اعصاب را به کار می‌اندازد را دارد وقتی روی سطح اعضای وضو آب سرد می‌ریزیم جریان خون به آن سمت شدت می‌یابد.

می‌دانید خداوند چرا ما را در نصف شب به خواندن نماز دعوت می‌کند. نزدیکی‌های صبح خون بدن غلظت می‌یابد و غلظت خون باعث سکته می‌گردد و می‌فرماید وضو را بهتر است با آب سرد انجام دهید دلیل علمی دارد آب سرد باعث شوک در بدن شده و خون را رقیق‌تر می‌کند و بعد از وضو بهتر است آن را پاک نکنیم چون قسمت‌های وضو گرفته بدن امواج منفی بدن را دفع می‌کند و تا هنگامی که خشک نکردیم بدن حرارتی را تولید می‌کند تا آب آن را تبخیر کند و در این مدت بدن فرصت می‌یابد امواج منفی اطراف را که از هر چیزی بر آن ساطع شده را بزداید.

حالا با این همه تفاضل علمی و پزشکی باز هم باید عناد بورزیم. چرا بازیگران هالیوودی با داشتن ثروت و شهرت و مقام اکثرشان یا معتاد می‌شوند یا خودکشی می‌کنند.

شما چه فکر می‌کنید آیا داشتن ثروت و مقام و شهرت می‌تواند جای خالی خدا را در قلبمان بگیرد شاید به طور مقطعی بتوانیم جای خالی خداوند را با ثروت پر کنیم اما برای ابد امکان ندارد.

ذات ما خداشناسی است و شادی و نشاط واقعی در ایمان به خدا نهفته چرا که خدا می‌تواند راهگشای مشکلات ما باشد.

بهتر نیست از کارهای بی‌اساس دست برداریم و کمی به واقعیت و حقیقت خلقت خود و کائنات بیندیشیم. بعضی از افراد دم از آزادی می‌زنند و حرف اصلی آن‌ها حجاب است آخر بی‌حجابی زنان چه خدمتی به جامعه می‌کند آیا وضع اقتصاد را رفع می‌کند. دانش را به مردم می‌آموزد؟ بی‌حجابی جز گمراه کردن جوانان و دوری کردن از ازدواج و فساد در جامعه چیزی به همراه نخواهد داشت.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: خاطرات مستر همفر جاسوس انگلیسی
فصل دوم: تازه مسلمان‌شده‌ها
فصل سوم: فواید نماز و وضو
فصل چهارم: مضرات الکل
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای شگفت انگیز دنیای گمشده ما انسان‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اختر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات99
زبانفارسی
شابک978-600-486-643-9
موضوع کتابکتاب‌های کلام و عقاید
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رازهای شگفت انگیز دنیای گمشده ما انسان‌ها

برای دریافت کتاب رازهای شگفت انگیز دنیای گمشده ما انسان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.