معرفی و دانلود کتاب صوتی عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم

عکس جلد کتاب صوتی عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم

کتاب صوتی عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم نوشته مسعود لعلی، شامل قصه‌ها و نقل‌قول‌هایی برگزیده برای بالا بردن کیفیت زندگی است. این اثر به شما یادآور می‌شود که قدر لحظه‌های کنونی زندگی‌تان را بدانید و نه به فکر کمیت عمرتان بلکه در اندیشه کیفیت آن باشید.

آن‌قدر که انسان‌ها نگران کمیت زندگی خود هستند. به کیفیت آن نمی‌اندیشند. چقدر عمر کردن برایتان مهم‌تر از چطور زندگی کردن است. همه می‌خواهیم عمر طولانی داشته باشیم. اما اگر کسی از شما بپرسد چه برنامه‌ای برای زندگی داری؟ می‌خواهی با روزهای زندگی‌ات چه کار ارزشمندی انجام دهی؟ آنجاست که معلوم می‌شود شما تصویر روشنی از آینده‌تان ندارید. هدف خاصی ندارید. به دنبال ارتقای کیفیت زندگی خود و دیگران نیستید. فقط یک چیز می‌خواهید. می‌خواهید زنده بمانید. حالا با چه کیفیت و به چه شکلی اصلاً مهم نیست.

مهم‌ترین مسئله در رابطه با زندگی همه‌ی انسان‌ها فقط یک چیز است، در لحظه‌ای که عمر آدمی به پایان می‌رسد وقتی به گذشته نگاه می‌کند حسرت روزهایی را که گذرانده‌ نخورد. افسوس این را نخورد آن طور که شایسته بوده از فرصت گران‌بهایی به نام زندگی استفاده نکرده است.

آدمی وقتی به دنیا می‌آید هزار آرزو دارد ولی وقتی از دنیا می‌رود فقط یک آرزو دارد، آن هم این است که یک فرصت دوباره داشته باشد. بهترین راهکار برای عدم تجربه تلخ حسرت در پایان راه این است که منتظر آن لحظه ننشینید. بیایید تصمیم بگیرید که هر روز صبح وقتی چشمان خود را باز می‌کنید تصور کنید که امروز آخرین روز و این لحظات آخرین لحظات زندگی شماست. از خود بپرسید که اگر امروز زندگی برای من به اتمام برسد از آنچه تاکنون انجام داده‌ام راضی‌ام؟ آیا کارهایی مانده که باید انجام دهم؟ آیا شرایطی هست که مایل باشم آن‌ها را در زندگی خود به وجود آورم؟ آیا تغییراتی هست که آرزو داشته باشم در خود ایجاد کنم؟

پیدا کردن پاسخ‌هایی مناسب و بعد زندگی بر پایه آن پاسخ‌هاست که می‌تواند شما را از حسرتی بزرگ رها سازد و پشیمانی و حقارت جای خود را به افتخار و غرور بدهد و باعث شود نه گریه و غم بلکه لبخند و شادی آخرین کاری باشد که شما در لحظات پایانی زندگی‌تان تجربه می‌کنید.

عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم پس بهتر است قدردان فرصتی باشید که حالا در اختیار دارید و این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که بر هیچ‌کس معلوم نیست که هر دمی که فرومی‌برد بازدمی خواهد داشت یا خیر؟

در بخشی از کتاب صوتی عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم می‌شنویم:

مادر نان را به دوتکه تقسیم کرد و آن را به فرزندانش داد و آن‌ها با حرص مشغول خوردن شدند. گروهبان زیر لب غر زد: «چیزی برای خودش نگه نداشت.» سرباز گفت: «چون گرسنه نبود.» گروهبان دوباره گفت: «چون او مادر است.» - ویکتور هوگو

اگر چهار تکه نان خوشمزه باشد و شما پنج نفر باشید کسی که اصلاً از مزه آن نان خوشش نمی‌آید، مادر است.

شاگردان کلاس اول ابتدایی درباره عکس خانوادگی بحث می‌کردند. در عکس پسر کوچکی رنگ موی متفاوتی با سایر اعضای خانواده داشت و یکی از بچه‌ها گفت: «او فرزندخوانده است.» دختر کوچکی گفت: «من درباره فرزندخواندگی همه چیز می‌دانم.» یکی دیگر از بچه‌ها پرسید: «فرزندخواندگی یعنی چه؟» دخترک گفت: «یعنی اینکه به جای شکم مادر در قلب مادرت رشد کنی.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
6 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
توانمندی‌های بالقوه خود را باور کنید
18 دقیقه
داستان دو گرگ
19 دقیقه
اندرزها
18 دقیقه
درس‌های مدیریت
17 دقیقه
خرد در کلام بزرگان
21 دقیقه
قول و قرار با خود
19 دقیقه
استقلال احساسی و رفتاری
17 دقیقه
جملات الهام‌بخش
15 دقیقه
معجزه سخت‌کوشی
16 دقیقه
آمادگی
15 دقیقه
با طلا باید نوشت
13 دقیقه
دوستی
14 دقیقه
مادر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم
نویسنده
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه صوتی
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم

مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۹/۲۸
کتابیه که خیلی جاها شاید با این جملات برخورد کرده باشیم یا خوانده باشیم، ولی جمع آوری تک تکشون و بیان فوق العاده‌ی راوی باعث می‌شه که دلنشین تر باشه و بتونم دوباره برگردم و باز گوش بدهم. خیلی عالی بود سپاس از تهیه کنندگان محترم و تیم خوب کتابراه 💫
م.فروهر
۱۴۰۱/۷/۹
به نظر من جمله‌های تأثیر گذار را باید هر روز ویاهرهفته گوش کنیم، چون انسان فراموش میکند،
من دوست دارم وسعی میکنم هر روز ۱۰دقیقه به‌ این‌ جمله‌های تأثیر گذار گوش کنم؟
مانی علیپور
۱۳۹۹/۴/۸
من کتابهای مسعود لعلی رو خیلی دوست دارم
صدای گوینده هم خوب و دلنشین است
ولی موزیک پس زمینه خوب نیست و تمرکز را بهم می‌زند.
Mr.kameron
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
استفادہ کردم ۔امیدوارم عملکرد ھم داشتہ باشم 🙏🏻♂️
مریم بیات
۱۴۰۰/۹/۲۰
کتاب خیلی انگیزشی بود فکر میکنم همه باید مطالعه کنند
noshad haghshenas
۱۳۹۹/۶/۱۹
خیلی خوبه این کتاب، پر از جملات تاثیر گذار داره.
Al Fa
۱۴۰۰/۱۰/۷
لذت بخش و عالی است.
کتاب را به همگان توصیه می‌کنم
صادق شریفی
۱۴۰۰/۵/۲۹
عالی بود این کتاب 👍👍
محمد صابری
۱۳۹۹/۵/۳۱
عالی حتما بخرید من یکی که لذت بردم
کاظم شکری
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
من خیلی خوشم نیومد
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم

برای دریافت کتاب صوتی عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.