معرفی و دانلود کتاب حلزونی به اسم اسکارگو

عکس جلد کتاب حلزونی به اسم اسکارگو
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حلزونی به اسم اسکارگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حلزونی به اسم اسکارگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حلزونی به اسم اسکارگو

کتاب حلزونی به اسم اسکارگو نوشته‌ی دشکا اسلیتر، داستان بامزه‌ی یک حلزون خوشتیپ فرانسوی به نام اسکارگو است که در طول داستان مکالمه‌های جالبی با شما دارد. اسکارگو تنها دو چیز می‌خواهد: یکی اینکه حیوان مورد علاقه شما باشد و دوم اینکه به ظرف سالاد انتهای کتاب برسد.

موضوع کتاب حلزونی به اسم اسکارگو چیست؟

اسکارگو حلزونی فرانسوی و فوق‌العاده خوشتیپ است که در طول داستان به طور مستقیم با بچه‌ها صحبت می‌کند. او می‌خواهد حیوان محبوب بچه‌ها باشد و از طرفی دیگر هر طور که شده به ظرف سالاد انتهای کتاب برسد.

مکالمه و تعامل مستقیم شخصیت اصلی قصه با کودکان، باعث اشتیاق و علاقه بیشتر آن‌ها به داستان حلزونی به اسم اسکارگو (Escargot) می‌شود. کودکان قدم‌به‌قدم با اسکارگو همراه شده تا او به ظرف سالادش برسد اما وقتی که حلزون به سالاد می‌رسد می‌بیند که سالاد هویج دارد، اما سکارگو که هویج دوست نداشت، حالا باید چکار کند؟

کتاب حلزونی به اسم اسکارگو مناسب چه کسانی است؟

دشکا اسلیتر (Dashka Slater) این داستان جالب به همراه تصاویر دوست داشتنی را برای کودکان سنین 3 تا 7 سال نوشته است و با بیانی دلنشین و قصه‌ای ساده به آن‌ها یاد می‌دهد که اگر خوراکی یا غذایی را دوست ندارند اول باید آن را امتحان کنند؛ چون بعد از چشیدن طعم خوراکی حتماً مانند حلزون داستان، به آن خوراکی علاقه‌مند خواهند شد.

در بخشی از کتاب حلزونی به اسم اسکارگو می‌خوانیم:

شاید تو دوست داشته باشی هویج بخوری. بفرمایید، نوش جان بهت قول می‌دهم اگر تو بخوری، من هم امتحانش می‌کنم. تا سه می‌شمرم بعد یک گاز خیلی خیلی خیلی کوچولو به هویج می‌زنیم. یک... دو... سه...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حلزونی به اسم اسکارگو
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-349-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حلزونی به اسم اسکارگو

زهراسادات میرزایی
۱۴۰۲/۲/۴
کتاب جالب و تصاویر قشنگ و جذابی داشت
ariya n
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
خیلی شیرین و دلنشین هست.
مرتضی علایی
۱۴۰۱/۳/۳۰
بسیار ظریف و شیرین.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب حلزونی به اسم اسکارگو

برای دریافت کتاب حلزونی به اسم اسکارگو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.