معرفی و دانلود کتاب دورا؛ سفر دور دنیا

عکس جلد کتاب دورا؛ سفر دور دنیا
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دورا؛ سفر دور دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دورا؛ سفر دور دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دورا؛ سفر دور دنیا

کتاب دورا؛ سفر دور دنیا نوشته‌ی سوزان دی نایم، از مجموعه‌ی ماجراهای دورا، داستان روز دوستی را روایت می‌کند. دورا به همراه سوییپر به سراسر دنیا سفر می‌کند و دستبند مخصوص این روز را به تمام دوستانش می‌دهد.

موضوع کتاب دورا؛ سفر دور دنیا چیست؟

روز دوستی است و دورا با استفاده از نقشه به تمام دنیا سفر می‌کند. او به ملاقات دوستان خود می‌رود و دستبندی به نشانه‌ی این روز خاص، به آن‌ها هدیه می‌دهد. کتاب دورا؛ سفر دور دنیا (Dora's World Adventure) داستانی جذاب را روایت می‌کند و سوزان دی نایم (Suzanne D Nimm) نیز تلاش دارد تا علاوه بر پرداختن به ارزش و اهمیت دوستی، کودکان را با برخی نقاط مطرح دنیا آشنا سازد.

دورا شخصیتی تخیلی است و سال‌هاست که انیمیشنی با این شخصیت کارتونی در سراسر دنیا پخش می‌شود و کتاب و انیمیشن دورا در میان کودکان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کتاب دورا؛ سفر دور دنیا برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر برای کودکان 3 تا 7 سال که علاقمند به ماجراهای این شخصیت محبوب هستند، آموزنده و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب دورا؛ سفر دور دنیا می‌خوانیم:

هورا! ما جلوی فیفی را گرفتیم. حالا تمام دوستانمان توی فرانسه دستبد دوستی دارند. دستبندهای زیادی هستند که باید برشان گردانیم. بیاید برویم.

به تانزانیا رسیدیم. این دوستم «ناداری» است. برای این که به ناداری سلام بگوییم باید بگوییم «جامبو». ناداری می‌گوید همه روی کوه کلیمانجارو منتظر دستبدهای دوستی‌شان هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دورا؛ سفر دور دنیا
نویسنده
مترجممهدی رضایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان کبود
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-99780-2-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دورا؛ سفر دور دنیا

امیرعلی دریجانی
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دورا؛ سفر دور دنیا

برای دریافت کتاب دورا؛ سفر دور دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.