معرفی و دانلود کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز الکتروتکنیک مهندسی برق (فقط تخصصی)

عکس جلد کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز الکتروتکنیک مهندسی برق (فقط تخصصی)
قیمت:
۸۵۰۰۰ ۴۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز الکتروتکنیک مهندسی برق (فقط تخصصی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز الکتروتکنیک مهندسی برق (فقط تخصصی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز الکتروتکنیک مهندسی برق (فقط تخصصی)

کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز الکتروتکنیک مهندسی برق (فقط تخصصی)، نوشته‌ی بهروز تعالی و نوید بابایی، شامل مجموعه سوالات تستی مختلف به‌همراه پاسخنامه‌‌ی آن‌هاست. این مجموعه پرسش‌ها به شما کمک می‌کنند تا در آزمون استخدامی رشته‌ی الکتروتکنیک مهندسی برق نمره‌ی مطلوب خود را کسب کنید.

درباره‌ی کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز الکتروتکنیک مهندسی برق (فقط تخصصی)

در سالیان اخیر برخلاف گذشته، دانش‌آموزان زیادی شاخه‌ی فنی‌و‌حرفه‌ای و کارودانش را برای ادامه‌ی تحصیل خود در مقطع دبیرستان انتخاب می‌کنند. به همین نسبت باید آموزگاران دروس این رشته‌ها نیز افزایش داشته باشد. با این حال به‌جهت بازنشسته شدن سالیانه‌ی عده‌ای از دبیران رشته‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و کارودانش، در این حوزه‌ها کمبود نیرو بیش‌ازپیش احساس می‌شود. از همین‌رو وزارت آموزش و پروزش نیروهایی آزاد را استخدام می‌کند تا کمبود نیرو در این زمینه جبران شود.

هنرآموز الکتروتکنیک مهندسی برق نیز در همین دسته از استخدامی‌های آموزش و پرورش جای می‌گیرد. افراد فارغ‌التحصیل در مقطع لیسانس و فوق‌لیسانس در گرایش‌های مرتبط، می‌توانند در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند. این افراد درصورتی که نمره‌ی قبولی را کسب کنند، می‌توانند به‌عنوان هنرآموز مباحث درسی رشته‌ی برق را به دانش‌آموزان فنی‌و‌حرفه‌ای تدریس کنند. هنرآموز به آموزگار هنرستان گفته می‌شود که دارای مرتبه‌ای بین آموزگاری و مدرسی است.

درباره‌ی مجموعه نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش

این مجموعه با همت نویسندگان و طراحان سوالات آزمون‌های استخدامی گردآوری و تدوین شده و از سوی انتشارات نویسندگان آزاد خدمت شما ارائه گردیده است. تلاش مولفین در هر یک از مجلدات این مجموعه بر آن بوده که داوطلبین آزمون‌های استخدامی با مطالعه‌ی این نمونه سوالات بتوانند اطلاعات عمومی و تخصصی در رشته‌ی تحصیلی خود را افزایش دهند و در آموزش و پرورش کشور مشغول به کار شوند.

آموزش و پرورش بزرگ‌ترین دستگاه اجرایی کشور به شمار می‌رود که نیازمند نیروهای متخصص و باتجربه است. بنابراین هر ساله این دستگاه آزمون‌های استخدامی را جهت جایگزین کردن نیروهای جوان و تحصیل کرده با افراد بازنشسته برگزار می‌کند تا نظام آموزشی کشور پربارتر از قبل شود. این مجموعه نمونه سؤالات دوره‌های گذشته و سرفصل‌های هر رشته را در اختیارتان قرار می‌دهد.

کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز الکتروتکنیک مهندسی برق (فقط تخصصی) مناسب چه کسانی است؟

افرادی که تمایل دارند دروس مربوط به برق را در مدارس فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش تدریس کنند، از کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز الکتروتکنیک مهندسی برق (فقط تخصصی) بهره‌های فراوان خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

تکنولوژی و کارگاه برق صنعتی
پاسخ‌نامه تکنولوژی و کارگاه برق صنعتی
الکترونیک 1 و 2
پاسخ‌نامه الکترونیک 1 و 2
کارگاه الکترونیک عمومی
پاسخ‌نامه کارگاه الکترونیک عمومی
مبانی مخابرات و رادیو
پاسخ‌نامه مبانی مخابرات و رادیو
کارگاه و آزمایشگاه مبانی مخابرات و رادیو
پاسخ‌نامه کارگاه و آزمایشگاه مبانی مخابرات و رادیو
مبانی دیجیتال
پاسخ‌نامه مبانی دیجیتال
مدار منطقی
پاسخ‌نامه مدار منطقی
فیزیک الکتریسیته و مغناطیس
پاسخ‌نامه فیزیک الکتریسیته و مغناطیس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز الکتروتکنیک مهندسی برق (فقط تخصصی)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نویسندگان آزاد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات284
زبانفارسی
شابک978-622-7188-69-1
موضوع کتابکتاب‌های آزمون‌های استخدامی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۵۰۰۰ ۴۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز الکتروتکنیک مهندسی برق (فقط تخصصی)

برای دریافت کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز الکتروتکنیک مهندسی برق (فقط تخصصی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.