معرفی و دانلود کتاب صوتی قلعه مرغی؛ روزگار هرمی

عکس جلد کتاب صوتی قلعه مرغی؛ روزگار هرمی
قیمت:
92000 تومان - 9.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قلعه مرغی؛ روزگار هرمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قلعه مرغی؛ روزگار هرمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قلعه مرغی؛ روزگار هرمی

کتاب صوتی قلعه مرغی؛ روزگار هرمی اثر سلمان امین داستانی است با تمی اجتماعی که زندگی پسری نوجوان را در یکی از محله‌های جنوب شهر به نام قلعه مرغی روایت می‌کند. این پسر بر اثر حوادثی به سمت شبکه‌های هرمی کشیده می‌شود و با اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی روبرو می‌شود.

سلمان امین در کتاب قلعه مرغی؛ روزگار هرمی بخشی از فرهنگ و ادبیات عامیانه منطقه قلعه مرغی را مرور می‌کند. شیوه‌ی روان و ساده‌ی نگارش این اثر شما را برای دنبال کردن داستان ترغیب می‌کند.

این لحن صمیمانه از آنجایی برای خواننده دلنشین است که گویی پای درد دل شخصیت اصلی می‌نشیند و همراه با سیر درد دل قهرمان داستان با اتفاقات و شخصیت‌ها نیز آشنا می‌شود. داستان قلعه مرغی؛ روزگار هرمی پایانی غافلگیرانه‌ دارد که شنونده و خواننده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سلمان امین درباره میزان رضایت خود از کتاب صوتی قلعه مرغی؛ روزگار هرمی گفت:

هر نویسنده‌ای، کتابش را با صوتی اختصاصی شنیده و به خاطر دارد. اگر گوینده کتاب را اشتباه بخواند هم ذهن او و هم مخاطب را خراب و به بیراهه می‌برد. به همین خاطر است که بیشتر نویسندگان از کتاب‌های صوتی تولید شده بر مبنای آثارشان راضی نیستند اما در مورد خودم باید بگویم چیزی که تولید شده از سطح توقع من بسیاربسیار بالاتر بود و لحن و ادبیات و انتقال واژگان کتابم در نسخه صوتی آن بسیار خوب از کار در آمده است.

در قسمتی از کتاب صوتی قلعه مرغی؛ روزگار هرمی می‌شنویم:

دفعه اول خانه حسن این‌ها دیدمش. از فامیل‌های دور بابای حسن بود. از این‌ها که سالی یک بار توی ختمی، جشنی چیزی سر و کله‌شان پیدا می‌شود و از دور با آدم سلام‌علیک می‌کنند، بعد دوباره تا سال بعد گم و گور می‌شوند. یک پسر لاغر سبزه بود که سر همین موضوع بهش هادی بِلَک هم می‌گفتند. پاهای پرانتزی ناراحت‌کننده‌ای داشت و ته‌ریش نمره هشت. نه این‌که درست اندازه گرفته باشم یا از خودش پرسیده باشم ولی در اصل، ته‌ریش آن‌قدری همان نمره هشت می‌شود. از این شلوارهای جین پاره‌پوره هم تن کرده بود. همان‌جا با حسن شرط بستم که شلوارش باید بعداً پاره شده باشد. لااقل از یک جاهاییش بعداً پاره شده بود. اما حسن، محض خاطر خودش هم که شده زیر بار نمی‌رفت. می‌گفت: «نه بابا، چی می‌گی؟ پسره خرپوله، محال ممکنه.» کمی باهاش بحث کردم تا بالاخره قانع شد بعداً راجع بهش حرف بزنیم. به خدا اگر آن تُنبان نکبتی‌اش درست از روی زانو پاره نشده بود من هم اصراری نداشتم. تازه همین یکی که نبود. جورابش هم کلی کثیف بود که آن را هم حسن می‌گفت کفشش رنگ پس می‌دهد. اما این‌ها حرف یامفت است. جوراب کثیف و شلوار پاره آبرو برای آدم باقی نمی‌گذارد. کار از آن‌جا خراب بود که با همین ریخت و روز قزمیتش ادعا می‌کرد که می‌تواند ظرف مدت‌زمان کوتاهی مایه‌دارم کند. نکرده بود حداقل کت و شلواری چیزی برای خودش راست و ریست کند که حرفش را راحت‌تر به کرسی بنشاند. قبول دارم که تعداد آدم‌های کت و شلواری ناجوری که تا حالا دیده‌ام خیلی زیادتر از خوب‌هاشان است اما به هر حال هر کاری حساب خودش را دارد. اگر کسی خواست حداکثر می‌شود کراوات نزند، ولی با لباس‌های جرواجری نباید در باره پیشنهادهای مالی کلان صحبت کرد.
یک گوشه اتاق حسن نشستیم که‌ ای کاش، قلم پای نحسم می‌شکست و همچه خبطی نمی‌کردم. هر چی بدبختی بعد از آن کشیدم از همان نشستن بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
10 دقیقه
بخش اول
16 دقیقه
بخش دوم
10 دقیقه
بخش سوم
6 دقیقه
بخش چهارم
32 دقیقه
بخش پنجم
16 دقیقه
بخش ششم
9 دقیقه
بخش هفتم
25 دقیقه
بخش هشتم
12 دقیقه
بخش نهم
9 دقیقه
بخش دهم
11 دقیقه
بخش یازدهم
5 دقیقه
بخش دوازدهم
46 دقیقه
بخش سیزدهم
12 دقیقه
بخش چهاردهم
11 دقیقه
بخش پانزدهم
14 دقیقه
بخش شانزدهم
19 دقیقه
بخش هفدهم
23 دقیقه
بخش هجدهم
9 دقیقه
بخش نوزدهم
29 دقیقه
بخش بیستم
20 دقیقه
بخش بیست و یکم
23 دقیقه
بخش بیست و دوم
27 دقیقه
بخش بیست و سوم
13 دقیقه
بخش بیست و چهارم
8 دقیقه
بخش بیست و پنجم
52 دقیقه
بخش بیست و ششم
13 دقیقه
بخش بیست و هفتم
18 دقیقه
بخش بیست و هشتم
3 دقیقه
بخش بیست و نهم
7 دقیقه
بخش سی‌ام

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قلعه مرغی؛ روزگار هرمی
نویسنده
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
92000 ت - 9.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قلعه مرغی؛ روزگار هرمی

arash bidar
۱۳۹۷/۳/۲۳
هرگز نباید فراموش کرد که قلمی به این شیوایی را صدایی با قدرت صدای جناب سلطانی‌زاده میتونه به نقطه‌ای برسونه که من پس از صرف بیش از یکساعت برگردم واین کتاب رو خریداری کنم.
واقعا لذت بخشتر از این مگه میشه، مگه داریم.
با تشکر و صمیمانه‌ترین خسته نباشیدها👏👏👏👏
Sude Neshat
۱۳۹۷/۸/۱۹
خوب بود قلم عالی و شیوا و روان نویسنده و صدای گرم گوینده عالی بود موضوعی کتاب خیلی برام جذابیت نداشت ولی تم طنز داستان خیلی خوب بود و نویسنده با توانایی قابل توجهی به جزئیات به گونه‌ای پرداخته بود که کسل کننده نبود باتشکر از کتابراه
سیامک عالیخانی
۱۳۹۹/۱/۱۰
یکی از بی‌نظیر‌ترین رمان‌هایی بود که توی این چند سال خوندم خصوصا قلم جذاب و کوچه بازاریه سلمان امین جذابیت رمان و دو چندان کرد و صدای گرم و ملکوتی ارمان سلطان زاده که جای هیچ صحبتی نمیذاره
حسین صمدی
۱۴۰۱/۷/۷
یه کتاب متوسط که به درد این روزا نمیخوره، وفقط برای یه دوره خاص جالب بود، نه الان، حیف این همه زحمت راوی که نتونست این کشتی رو از گل دربیاره
مهدی شادپور
۱۳۹۹/۴/۳
بسیار معمولی علیرغم داستان خوبی که میتونست با عمق بیشتری ساخته و پرداخته بشه. حتی صدای گیرای اقای سلطان زاده هم نتونست جذابیت ایجاد کنه.
amin razmjoo
۱۳۹۶/۱۱/۱
جالب بود هم قلم توانای اقای امین تحسین برانگیزه هم صدای محسور کننده اقای سلطان زاده که به شخصه معتادشم
افسانه امینی
۱۳۹۸/۱۲/۲۰
قلم ایشون فوق العادس و کتاب کاکا کرمکی هم شاهکاره که از کتابای ایشونه از دستش ندین
لیلی تختی
۱۴۰۱/۴/۳۰
کتابی است که در زمانی موضوع خاص و پر از بحث جامعه شده بود.
Hani Khodadadian
۱۳۹۷/۷/۸
خیلی متوسط مرسی از راوی اقای سلطانزاده 🙏🏻
هانیه ابوحمزه
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
خوب و آموزنده، جوونترا حتما گوش بدن
m salimi
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
رمان اجتماعی خیلی خوبیه
سام بابایی
۱۳۹۷/۱/۳۱
داستان بسیار جالبی داره
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قلعه مرغی؛ روزگار هرمی

برای دریافت کتاب صوتی قلعه مرغی؛ روزگار هرمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.