معرفی و دانلود کتاب خاطره آن تابستان داغ

عکس جلد کتاب خاطره آن تابستان داغ
قیمت:
۱۸۰۰۰ 9000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خاطره آن تابستان داغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خاطره آن تابستان داغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خاطره آن تابستان داغ

کتاب خاطره آن تابستان داغ رمانی هیجان‌انگیز با درون‌مایه‌ای عاشقانه از سارا هدایت است؛ داستان دختری به نام الهه که برای رسیدن به خواستگار مورد علاقه‌اش باید سختی‌های زیادی را پشت سر بگذارد.

الهه در یک روز تابستانی و سوزان تصمیم می‌گیرد تغییر و تحول مهم و اساسی در زندگی‌اش ایجاد کند اما اتفاقات غیرمنتظره‌‌ای رخ می‌دهد که جز خودش هیچ‌کس نمی‌تواند او را از این شرایط دردناک نجات دهد ...

در بخشی از کتاب خاطره آن تابستان داغ می‌خوانیم:

دو روز از آن اتفاق گذشته بود و من در خانه سخت مشغول درس خواندن بودم. قرار بود پریسا عصر به منزل ما بیاید و تا نیمه شب به اتفاق درس بخوانیم. ناهار بعد از ظهر را خوردم و تصمیم گرفتم کمی استراحت کنم تا برای بیدار ماندن شب و درس خواندن به مشکل برنخورم. به اتاق خوابم رفتم و روی تخت دراز کشیدم و سعی کردم افکارم را نظم و ترتیب بدهم. در این سازمان‌دهی افکار، گاهی نیز سیروس می‌آمد و می‌رفت. پلک‌هایم آرام‌ آرام داشت سنگین می‌شد و خواب نیز با ملایمت من را در آغوش گرفته بود که صدای فریاد بلندی که از خیابان آمد این حس آرام را از من گرفت. بی‌درنگ به کنار پنجره رفتم و صحنه‌ی عجیبی دیدم. سیروس را دیدم که با یک راکب موتور سوار مشغول درگیری است و زنی هم نزدیک آن‌ها ایستاده و شیون می‌کند و با فریادهایی بلند و گنگ مردم را صدا می‌زند.

نمی‌دانستم در چنین موقعیتی باید چه عکس‌العملی نشان می‌دادم. اما نیروی ناپیدایی من را به سمت در خروجی کشاند تا با باز کردن در وارد خیابان شوم. در را باز کردم و همان جا جلوی در خشکم زد. سیروس را دیدم که با صورتی زخمی و دستی آغشته به خون، کیف دستی زنانه‌ای را به آن زن تحویل می‌دهد. ظاهراً موتور سوار کیف قاپی بوده که از غفلت آن زن استفاده کرده و در یک لحظه آن کیف را از دستش زده بود. اما از بخت خوش آن زن، و در همان لحظه، سیروس همچون یک سوپرمن از راه رسیده بود و با حمله به موتور سوار و با یک درگیری کوتاه اما همراه با خونریزی، کیف را از چنگ سارق موتور سوار گرفته بود و تا آمده بود به خود بیاید، موتور سوار از محل حادثه گریخته بود؛ در این بین فقط دست و صورت سیروس مجروح شده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خاطره آن تابستان داغ
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات228
زبانفارسی
شابک978-600-7632-06-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۰۰۰ 9000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خاطره آن تابستان داغ

رقیه سلیمی
۱۴۰۲/۵/۵
کتاب خوبی بود زیاد هیجان و بالا پایین نداشت ولی تونسته بود خواننده را جذب کند توکل به خدا بهترین راه رسیدن به آرزوها و مبارزه با مشکلات هستش از حماقت کردن خوشم نمیاد دوست دارم همه چی رو راحت بگم تا مخفی کاری کنم و کارو سختر کنم ارزش خوندن رو داره برای یکباربخونیدش حتما
شهین سهیلی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
در کل کتاب بدی نبود ولی داستانش میشه گفت یکم تکراری بود، از لحاظ اینکه مثل خیلی داستانای ایرانی مشکلات و سختی‌های زیادی سر راه شخصیت داستان قرار میگیره، ارزش یکبار خواندنو داره.
Maryam N
۱۳۹۹/۲/۱۱
جالب بود پیشنهادمیکنم بخونید ادم برای رسیدن به عشق واقعی هرکاری لازمه بایدانجام بده وپاپس نکشه.
خاتون
۱۴۰۱/۱۰/۷
یه خورده کلیشه‌ای بود ولی در کل قشنگ بود، بخونیدش حتما
Azadeh Akbari
۱۴۰۰/۱/۲
ی خرده کلیشه‌ای بود خوشم نیامد
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب خاطره آن تابستان داغ

برای دریافت کتاب خاطره آن تابستان داغ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.