معرفی و دانلود کتاب خانه‌ی درختی جادویی 3: مومیایی‌ها در صبح

عکس جلد کتاب خانه‌ی درختی جادویی 3: مومیایی‌ها در صبح
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه‌ی درختی جادویی 3: مومیایی‌ها در صبح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه‌ی درختی جادویی 3: مومیایی‌ها در صبح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه‌ی درختی جادویی 3: مومیایی‌ها در صبح

کتاب خانه‌ی درختی جادویی 3: مومیایی‌ها در صبح اثر پرفروش مری پاپ آزبورن به ادامه‌ی داستان‌های جذاب و پرهیجان جک و آنی می‌پردازد. این بار درخت جادویی آن‌ها را به دوران مصر باستان و دنیای اسرارآمیز اهرام می‌برد.

موضوع کتاب خانه‌ی درختی جادویی 3: مومیایی‌ها در صبح چیست؟

در داستان مومیایی‌ها در صبح (Mummies in the Morning) گربه‌ای سیاه جک و آنی را راهنمایی می‌کند و آن‌ها به دوران مصر باستان قدم می‌گذارند و در آنجا از چگونگی مومیایی کردن اجساد، باور و آیین‌های مربوط به آن دوران و ... مطلع می‌شوند. آن‌ها در مصر باستان با یک ملکه ملاقات می‌کنند که به کمک آن‌ها نیاز دارد. آیا جک و آنی می‌توانند معما را حل کنند و به ملکه کمک کنند؟

درباره‌ی مجموعه خانه‌ی درختی جادویی:

مری پاپ آزبورن (Mary Pope Osborne) در این مجموعه‌ که تاکنون به بیش از 20 زبان زنده دنیا ترجمه شده و در کشورهای مختلف به فروش بالایی دست پیدا کرده است، ماجراهایی فانتزی و علمی، تخیلی را به تصویر می‌کشد که کودکان را وارد دنیایی مهیج و جذاب می‌کند.

در مجموعه خانه‌ی درختی جادویی (Magic Tree House) جک و آنی شخصیت‌های اصلی داستان هستند که در هر جلد به مکان و زمانی خاص در تاریخ سفر کرده و کودکان را با تاریخ، جغرافیا، فرهنگ، آداب و رسوم ملل مختلف آشنا می‌کنند. آن‌ها در هر داستان با چالش‌هایی غیرمنتظره مواجه شده و ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کنند.

نکوداشت‌های کتاب خانه‌ی درختی جادویی 3: مومیایی‌ها در صبح:

- من عاشق این هستم که چگونه می‌توانم از کتاب‌های [خانه‌ی جادویی] فراتر روم و از ﺁن‌ها به عنوان سکوی پرتاب برای یادگیری دیگران استفاده کنم. (آر. گیل)

- ما از کتاب‌های شما در تمام طول سال لذت برده‌ایم. ما برای یافتن اطلاعات جدید وب سایت شما را بررسی می‌کنیم. نقشه‌ی خود را به سمت پایین می‌کشیم تا مناطقی را که ماجراها در آن اتفاق می‌افتد پیدا کنیم. کلاس من همیشه در قسمت‌های کلیدی داستان خلاصه می‌شود. وقتی کتاب جدیدت به چاپ می‌رسد و دانش‌آموزانم آن را از من درخواست می‌کنند، احساس خوبی دارم. (جی. کورینک)

- کتاب‌های شما حقیقتاً کودکان را به خواندن و مطالعه دعوت می‌کند. از این که چنین کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهید، متشکریم. (اس اسمیت)

- کتاب‌های خانه‌ی درختی جادویی من هرگز در قفسه‌ی کتاب‌ها نیستند، چون همیشه توسّط دانش‌آموزانم خوانده می‌شوند. برای ایجاد چنین مجموعه‌ی فوق‌العاده‌ای از شما متشکریم. (کی. ماهونی)

- من اوّلین بار وقتی پسرم یکی از این مجموعه‌ها را به خانه ﺁورد با مجموعه‌ی خانه‌ی درختی جادویی شما برخورد کردم... من از ﺁن زمان این مجموعه‌ی بزرگ را در کلاسم معرفی کردم. آن‌ها واقعاً عاشق این کتاب‌ها شدند. اکنون دانش ﺁموزانم از من می‌خواهند که وقت مطالعه‌ی مستقل بیشتری برای خواندن ﺁن‌ها داشته باشم. داستان‌های شما حتّی پرتلاش‌ترین خوانندگان مرا نیز تحت تأثیر قرار داده است. (ام پاین)

کتاب خانه‌ی درختی جادویی 3: مومیایی‌ها در صبح مناسب چه کسانی است؟

کودکان دبستانی که به داستان‌های فانتزی و ماجراجویانه علاقه دارند از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب خانه‌ی درختی جادویی 3: مومیایی‌ها در صبح می‌خوانیم:

جک نفسش را حبس کرد. کتاب را از او گرفت. از لای آن نخ ابریشمی سبز رنگی بیرون‌زده بود. جک به صفحه‌ای نشانه‌گذاری شده بود رفت. تصویر یک هِرَم بود.

رفتن به سمت هِرَم یک رژه‌ی طولانی بود. چهار گاو بزرگ که شاخ داشتند، سورتمه‌ای را می‌کشیدند. روی سورتمه یک جعبه‌ی طلایی بلندی بود. بسیاری از مصریان پشت این سورتمه راه می رفتند. در پایان رژه، یک گربه‌ی سیاه براق دیده می‌شد.

آنی زمزمه‌کنان گفت: «بیا بریم اونجا.» جک گفت: «صبر کن.» او می‌خواست کمی بیشتر کتاب را مطالعه کند. آنی گفت: «اَهرام، جک، تو عاشق اَهرام هستی.»

این حقیقت داشت. اَهرام در بالای لیست چیزهای مورد علاقه‌اش قرار داشت. بعد از شوالیه‌ها؛ امّا قبل از دایناسورها. خیلی قبل از دایناسورها. او نگران خورده شدن به دست یک هِرَم نبود.

او گفت: «بسیار خُب، امّا کتاب پنسیلوانیا را نگه‌دار. در صورتی که ‌خواستیم به این جا برگردیم به اون نیاز داریم.» ﺁنی با تصویری در این کتاب، زادگاهشان را پیدا کرد. «فروگ کریک»، پنسیلوانیا.

فهرست مطالب کتاب

این چیزی است که بچه‌ها باید به مری پوپ ﺁزبورن، نویسنده‌ی خانه‌ی درختی جادویی بگویند
معلم‌ها و کتابدارها هم کتاب‌های خانه‌ی درختی جادویی را دوست دارند.
فصل 1- جنگل تاریک
فصل 2- اوه پسر! مومیایی‌ها
فصل 3- زنده است!
فصل 4- بازگشت از مرگ
فصل 5- روح ملکه
فصل 6- نوشته‌ی روی دیوار
فصل 7- کتیبه
فصل 8- مومیایی
فصل 9- پیروی از راهنما
فصل 10- یک سرنخِ دیگر
پیشنمای ویژه‌ی خانه‌ی درختی جادویی شماره‌ی 4: دزدان دریایی در بعداز ظهر
فصل 1- خیلی دیر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه‌ی درختی جادویی 3: مومیایی‌ها در صبح
نویسنده
مترجمآریا فلاحتگر لیش
ناشر چاپیانتشارات آتریسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-875429-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه‌ی درختی جادویی 3: مومیایی‌ها در صبح

M حیدری
۱۴۰۰/۳/۱۶
مهیج بود دخترم خواست تا خانه درختی ۴را هم برایش خریداری کنم
مریم خادمی
۱۴۰۱/۶/۹
عالی بود و هیجان آور
سیما قدمی
۱۴۰۱/۴/۱۷
بسیار عالی من دنبال می‌کنم
پارسا بای
۱۴۰۰/۱۱/۵
جالب و خوب بود عالییی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب خانه‌ی درختی جادویی 3: مومیایی‌ها در صبح

برای دریافت کتاب خانه‌ی درختی جادویی 3: مومیایی‌ها در صبح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.