معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 8: بادکنک جورج

عکس جلد کتاب دنیای پپا 8: بادکنک جورج
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 8: بادکنک جورج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 8: بادکنک جورج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 8: بادکنک جورج

کتاب دنیای پپا 8: بادکنک جورج اثری از نویسندگان مشهور ادبیات کودک نویل استلی و مارک بیکر شما را با یکی دیگر از مجلدهای مجموعه‌ی پپا پیگ همراه می‌کند. این بار جورج یک بادکنک جدید خریده که هر زمان حواسش نباشد، بادکنک از دستش فرار می‌کند و در آسمان بالا می‌رود. حالا پپا، جورج، پدر و پدربزرگ به دنبال یک راه چاره هستند!

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 8: بادکنک جورج

کتاب دنیای پپا 8: بادکنک (Peppa Pig: George’s Balloon) نوشته‌ی نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) یکی دیگر از ماجراهای جذاب و هیجان‌انگیز پپا و برادرش جورج را برای شما تعریف می‌کند. داستان از این قرار است که پپا و جورج همراه با پدربزرگ و مادربزرگشان به خانه‌ی آن‌ها می‌روند. زمانی که در راه خانم خرگوشه را می‌بینند،‌ تصمیم می‌گیرند از او بستنی بخرند. پدربزرگ، مادربزرگ و پپا بستنی‌هایشان را انتخاب می‌کنند. حالا نوبت به جورج رسیده تا بگوید کدام بستنی را می‌خواهد. اما گویا او بستنی نمی‌خواهد و درعوض دلش می‌خواهد آن بادکنکی را که شبیه به دایناسور است، داشته باشد! اما نگهداری از یک بادکنک پر از باد و سربه‌هوا کار چندان آسانی نیست!

نویل استلی و مارک بیکر در کتاب دنیای پپا 8:‌ بادکنک جورج داستان هیجان‌انگیز دیگری را روایت می‌کنند که پر از نکات آموزنده و تصاویر جذاب و رنگارنگ است. این دو نویسنده با خلق مجموعه کتاب دنیای پپا تلاش کرده‌اند تا کودکان را با انواع مفاهیم مانند دوستی، خانواده، نگهداری از وسایل ارزشمند و ... آشنا کنند. فرزندان شما با خواندن داستان‌های پپا با مفاهیم گسترده‌ی اجتماعی آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که در برابر رخدادهای گوناگونی که پیرامون آن‌ها اتفاق می‌افتد، چه واکنش و رفتاری داشته باشند. به همین دلیل است که باید گفت آنچه کودکان در این داستان‌ها می‌خوانند مجموعه‌ای از آموزه‌هایی است که باید پیش از ورود به مکان‌های اجتماعی مانند مدرسه به آنان آموزش داده شود. پس اگر می‌خواهید کودک خود را پیش از رفتن به مدرسه با مجموعه‌ای از داده‌ها و مهارت‌های فردی آشنا کنید، بهتر است هرچه زودتر مجموعه‌ی کتاب‌های پپا را برای فرزندتان بخوانید. مجموعه‌ی دنیای پپا در سراسر دنیا هواداران بی‌شماری دارد و این داستان‌ها همگی به اکثر زبان‌های زنده دنیا ترجمه شده‌اند. مهسا خسروی این اثر را به زبان فارسی برگردانده و نشر افق عهده‌دار چاپ و انتشار آن است.

اقتباس‌های سینمایی و فرهنگی از دنیای پپا 8: بادکنک جورج

داستان‌های دنیای پپا در سال 2004 به صورت یک مجموعه انیمیشنی در اختیار مخاطبان کودک قرار گرفته است و این‌روز‌ها طرفداران زیادی در دنیا دارد. همچنین بازی ویدیویی و اسباب‌بازی‌های ساخته‌شده از ماجراهای پپا، محبوبیت زیادی میان خردسالان کسب کرده ‌است.

کتاب دنیای پپا 8: بادکنک جورج برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این داستان به کودکان رده‌ی سنی سه تا هفت سال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 8: بادکنک جورج می‌خوانیم

پپا می‌گوید» «جورج، این‌بار اگر بادکنکت را ول کنی، خیلی زود از تو دور می‌شود و به سمت ماه می‌رود!»
جورج داد می‌زند: «ماه!» و بادکنکش را رها می‌کند. بادکنک بالا و بالاتر می‌رود. اما بابابزرگ درست به‌موقع آن را می‌گیرد.
پپا و جورج می‌روند توی خانه تا بادکنک از دستشان فرار نکند.
پپا می‌گوید: «سلام، پلی! بادکنک جدید جورج را دیدی؟»
پلی طوطی داد می‌زند: «کواک! کواک!» پلی و جورج هر دو عاشق بادکنک‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 8: بادکنک جورج
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353900-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای پپا 8: بادکنک جورج

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 8: بادکنک جورج

برای دریافت کتاب دنیای پپا 8: بادکنک جورج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.