معرفی و دانلود کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن

عکس جلد کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن
قیمت:
۶۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن

یک داستان درخشان دیگر از کارینا یان گلازر نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز! کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن روایت روزهایی است که مجوز کسب‌وکار مادر خانواده به دلیل اشتباهاتی باطل شده و پنج کودک خانواده تصمیم دارند شخصا این مشکل را حل کنند. این اثر جایزه‌ی Nerdies را در سال 2019 به دست آورد.

درباره‌ی کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن

هوای مطبوع بهار بعد از چند ماه سردِ برفی حتی بدخلق‌ترین آدم‌ها را سرِ حال می‌آورد و خانواده‌ی پرجمعیت محله‌ی هارلم نیز از قاعده مستثنا نیستند. اما زیبایی‌های طبیعت تنها بخشی از دلیل شادی آن‌ها در کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن (The Vanderbeekers to the rescue) نوشته‌ی کارینا یان گلازر است. بهار امسال یکی از معروف‌ترین مجلات نیویورک تصمیم دارد برای ملاقات با مامان به خانه بیاید، ایسا خودش را برای آزمونی مهم آماده می‌کند، اولیور نقشه‌ی ساخت یک خانه‌ی درختی در حیاط خلوت را می‌کشد و در طرف دیگر لینی به همراه جسی و هایاسینث می‌خواهند برای مصاحبه‌ی مجله سنگ تمام بگذارند. این دیدار فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار مادرشان است، البته اگر مجوز او برای پخت شیرینی در خانه باطل نشود!

ماجرا از این قرار است که بازرس بهداشت در قراری از پیش تعیین شده برای بازدید از آشپزخانه به منزل وندربیکرها می‌آید. از شانس بدِ مادر خانواده، او برای کاری از خانه بیرون رفته و در غیاب پدر، بچه‌ها میزبان بازرس می‌شوند. حالا بیایید وضعیت را با هم تصور کنیم... پنج بچه به همراه دو گربه، یک خرگوش و طوطی چه شانسی برای راضی نگه‌داشتن مامور سختگیر ایالتی دارند؟!

آن‌ها در عرض چند دقیقه شیرینی‌های پخته‌ی مادر را پخش زمین می‌کنند و ناخواسته به او می‌گویند صاحب‌خانه از تمدید قراردادشان در سال جدید مطمئن نبوده است. همین حین جورج واشنگتن - طوطی وندربیکرها - چند مانور هوایی اجرا می‌کند و فرنتس - گربه خانگی‌شان - بازرس را تا مرز حمله‌ی قلبی می‌برد. بچه‌های خانواده قبل از رفتن مرد چند سوتی دیگر می‌دهند و در نهایت نامه‌ای رسمی تحویل می‌گیرند: «مجوز پخت و فروش شیرینی خانگی باطل می‌شود. صاحب مجوز باید برای انجام بازرسی مجدد درخواست کند و تا آن زمان اجازه‌ی ادامه‌ی فعالیت ندارد».

حتی لینی کوچک هم می‌توانست معنی این جمله‌ها را بفهمد. آن‌ها نه تنها در کمک به مادرشان شکست خوردند بلکه ناخواسته مجوز کسب‌وکارش را چند روز قبل از مصاحبه‌ای مهم باطل کردند! بچه‌ها بعد از دیدن دست گلی که به آب داده‌اند تصمیم به اصلاح خرابکاری‌شان می‌گیرند و به این ترتیب ماجراهای خواندنی کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن را رقم می‌زنند... . این داستان نشاط‌بخش توسط مریم رئیسی ترجمه شده و انتشارات پرتقال آن را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خانواده‌ی وندربیکر

روایت‌هایی سرگرم‌کننده از یک خانواده‌ی خونگرم و دوست‌داشتنی! مجموعه کتاب‌های خانواده‌ی وندربیکر (The Vanderbeekers) نوشته‌ی کارینا یان گلازر (Karina Yan Glaser) ماجراهای وندربیکرها را روایت می‌کند که از هیچ موقعیتی برای کمک به دوستان و همسایگان‌شان چشم‌پوشی نمی‌کنند. آن‌ها مثل هر خانواده‌ی دیگر با چالش‌هایی در زندگی مواجه‌اند اما همه‌ی توانشان را برای حمایت از یکدیگر به کار می‌گیرند و خالصانه به هم عشق می‌ورزند... .

تا کنون شش جلد از این مجموعه‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز منتشر شده که می‌توانید سه کتاب اول را به زبان فارسی مطالعه نمایید. اسامی دیگر عناوین مجموعه را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • 1: ساکنین خیابان 141 (The Vanderbeekers of 141st Street)
  • 2: باغ مخفی (The Vanderbeekers and the Hidden Garden)
  • 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن (The Vanderbeekers to the Rescue)
  • 4: The Vanderbeekers Lost and Found
  • 5: The Vanderbeekers Make a Wish
  • 6: The Vanderbeekers on the Road
  • 7: The Vanderbeekers Ever After (این جلد احتمالا در پاییز 2023 منتشر می‌شود)

جوایز و افتخارات کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن

  • کتاب منتخب انجمن صنفی کتابخوانه‌ی جوانان (Junior Library Guild)
  • کتاب پرفروش نشریه‌ی پابلیشرز ویکلی
  • برنده‌ی جایزه‌ی Nerdies برای ادبیات داستانی نوجوان در سال 2019

نکوداشت‌های کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن

  • خنده‌دار، شیرین و مستحکم. (مجله‌ی هورن بوک)
  • این اثر قدرت گلازر را در مدیریت شخصیت‌های متعدد و متفاوت به خوبی نشان می‌دهد. (بوک‌لیست)
  • باید هنرمندیِ نویسنده را برای درآمیختن تنوع نژادی و جزئیات زندگی شهری با مسائل پیچیده اقتصادی-اجتماعی ستود. (بررسی‌های کراکوس)
  • این کتاب به خوبی نشان می‌دهد چگونه حتی با وجود حدس پایان یک داستان قادریم از ماجراهای شخصیت‌ها در گذشتن از موانع پیش‌رو لذت ببریم. (بررسی کتاب نیویورک‌تایمز)

کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن مناسب چه کسانی است؟

این اثر گروه سنی نوجوان را مخاطب خود قرار داده با این وجود بزرگسالان علاقه‌مند به ادبیات کودک و نوجوان نیز از مطالعه‌ی آن لذت می‌برند.

با کارینا یان گلازر بیشتر آشنا شویم

کارینا یان گلازر (Karina Yan Glaser) نویسنده‌ی کودک و نوجوان آمریکایی است. کتاب‌های کارینا به دوازده زبان ترجمه شده‌اند و خود او اکنون در میان پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز قرار دارد. جالب است بدانید اخباری مبنی بر ساخت اقتباس سینمایی آثار کارینا یان گلازر توسط امی پولر، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی هالیوود به گوش می‌خورد.

در بخشی از کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن می‌خوانیم

عمو آرتور گفت: «ما توی یه آپارتمان کوچولو زندگی می‌کردیم. مامان‌بزرگ و بابابزرگ بعداً که ما دانشگاهمون تموم شد تازه اومدن توی خونه‌ی الانشون. بگذریم، بابات نقشه‌ش این بود که اون خونه‌درختی رو تبدیل کنه به یه‌جور خوراکی‌فروشی. به من هم گفته بود اگه کمکش کنم خونه‌درختی رو بسازه، نصف سود فروش خوراکی‌هاش رو می‌ده به من. برای همین قبول کردم.»

اولیور پرسید: «چند سالتون بود؟»

«اممم... کلاس پنجم‌ششم بودیم. یه‌کمی از الانِ تو بزرگ‌تر. اون موقع‌ها ما باید توی مدرسه یه درس کارگاه نجاری می‌گذروندیم. پدر دوست صمیمی‌م هم توی کار ساخت‌وساز بود. فکر کرد ساختنِ خونه‌درختی می‌تونه یه کار عملی خیلی خوب برای کارگاهمون هم باشه، برای همین اومد کمکمون. تازه همون رو برای پروژه‌ی آخر سالمون ارائه دادیم. ساختنش که تموم شد، بابات یه رنگ سفید و قرمز بهش زد و تزیینش کرد و یه تابلو هم بالاش زد. تابستون تازه شروع شده بود، اون هم فکر کرد بهتره تمام وقت توی خونه‌درختی باشه و خوراکی بفروشه. یه قرقره هم براش درست کردیم که بتونه پول خوراکی‌ها رو از مشتری‌ها بگیره. شش روز همه‌چی عالی پیش رفت.»

اولیور پرسید: «بعدش چی شد؟»

«مسئول‌های دفتر پارک خبردار شدن و به بابات گفتن باید کارش رو متوقف کنه. گفتن فروش خوراکی، بدون مجوز، غیرقانونیه.»

اولیور گفت: «آخه برای چی؟ بچه‌ها که همیشه کنار خیابون لیموناد و شیرینی و از این‌ چیزها می‌فروشن و اشکالی هم نداره.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن
نویسنده
مترجممریم رئیسی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-622-274112-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن

برای دریافت کتاب خانواده‌ی وندربیکر 3: ماموریت غیر غیر غیرممکن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.