معرفی و دانلود کتاب غافلگیری‌های جورواجور آماندا و تمساحش

عکس جلد کتاب غافلگیری‌های جورواجور آماندا و تمساحش
قیمت:
35200 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غافلگیری‌های جورواجور آماندا و تمساحش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غافلگیری‌های جورواجور آماندا و تمساحش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غافلگیری‌های جورواجور آماندا و تمساحش

کتاب غافلگیری‌های جورواجور آماندا و تمساحش نوشته‌ی مو ویلمس، داستان دختری را به تصویر می‌کشد که یک دوست عجیب دارد؛ یک تمساح عروسکی بهترین دوست اوست که غافلگیری‌های دوست داشتنی زیادی را در داستان رقم می‌زند. این اثر نامزد جایزه گودریدز برای کتاب مصور در سال 2011 بوده است.

موضوع کتاب غافلگیری‌های جورواجور آماندا و تمساحش چیست؟

آماندا و تمساح عروسکی بهترین دوستان هم هستند، آن‌ها با کارهایی بامزه یکدیگر را غافلگیر می‌کنند اما روش غافلگیریشان کلی با هم فرق دارد. آماندا تمساح عروسکی را با خرید کتاب سورپرایز می‌کند ولی تمساح با خوردن همان کتاب آماندا را شگفت‌زده می‌کند! تا اینکه روزی آماندا چیزی را با خود به خانه می‌آورد که برای تمساح خیلی غیرمنتظره است...

با داستان جالب غافلگیری‌های جورواجور آماندا (Hooray for Amanda & Her Alligator) کودکان یاد می‌گیرند که آیا غافلگیری همیشه کار خوبی است؟ و آیا همیشه باید به دوستان خود حقیقت را بگویند؟

کتاب غافلگیری‌های جورواجور آماندا و تمساحش مناسب چه کسانی است؟

این داستان برای کودکان سنین 7 تا 12 سال سرگرم کننده و آموزنده خواهد بود.

مو ویلمس را بیشتر بشناسیم:

نویسنده، تصویرگر، صداپیشه و پویا نمای آمریکایی مو ویلمس (Mo Willems) در سال 1968 در ایالت ایلینوز متولد شد. او با معدل بسار بالا از مدرسه هنر دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل شد. ویلمس از کودکی به کشیدن کاریکاتور و خلق شخصیت‌های کارتونی و نوشتن داستان برای آن‌ها علاقه داشت. پس از اینکه از دانشگاه فارغ التحصیل شد و یک سال به دور دنیا سفر کرد، در نیویورک کار حرفه‌ای خود را با نویسندگی و تصویرسازی برای مجموعه تلویزیونی سسمی استریت، یک مجموعه انیمیشنی و عروسکی آمریکایی شروع کرد و تا سال 2002 شش جایزه امی به خاطر نویسندگی یک سریال کودک برای فعالیت در این پروژه برنده شد.

مو ویلمز از سال 2003 بیشتر وقتش را صرف نویسندگی و تصویرگری کتاب‌های کودکان کرد. بیشتر آثار او به زبان‌های مختلف ترجمه و چاپ شده‌اند و بر اساس آن‌ها انیمیشن و تئاترهای کودک ساخته شده است. ویلمس در طول فعالیت حرفه‌ای خود جوایز و افتخارات بسیاری کسب کرده تا جایی که نیویورک تایمز او را از بزرگ‌ترین استعداد‌های قرن حاضر خوانده است. کتاب‌های به «کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» و «نافل بانی» برنده مدال کالدکات و مدال کارنگی شده‌اند. در سال 2008 و 2009 هم به خاطر کتاب‌هایی از مجموعه فیلی و فیگی برنده جایزه تئودور سیوس گیزل (Theodor Seuss Geisel) شد. در سال 2019 در جشنواره کتاب بروکلین به عنوان بهترین و برجسته‌ترین نویسندگان این جشنواره معرفی شد.

در بخشی از کتاب غافلگیری‌های جورواجور آماندا و تمساحش می‌خوانیم:

(وقتی دوست صمیمی‌تان از شما می‌خواهد راستش را بگویید، شما باید راستش را بگویید.)
آماندا گفت: «تو را گذاشته بودند توی سبد حراجی‌ها»
تمساح گفت: «من را گذاشته بودند توی سبد حراجی‌ها؟! آخر چرا من را گذاشته بودند توی سبد حراجی‌ها؟!»
(آماندا به تمساح راستش را گفت.)
او جواب داد: «آخر کسی دلش نمیخواست تو را بخرد.»

فهرست مطالب کتاب

1- یک غافلگیری غافلگیرکننده
2- یک غافلگیری غافلگیرکننده
3- یک غلغلک غافلگیرکننده
4- یک قیمت غافلگیرکننده
5- یک راه حل غافلگیرکننده
6- یک اکتشاف غافلگیرکننده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غافلگیری‌های جورواجور آماندا و تمساحش
نویسنده
مترجممریم رئیسی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-600-462-618-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
35200 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غافلگیری‌های جورواجور آماندا و تمساحش

زهراسادات میرزایی
۱۴۰۰/۷/۱۳
این کتاب به شدت پیشنهاد میشه... عالی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب غافلگیری‌های جورواجور آماندا و تمساحش

برای دریافت کتاب غافلگیری‌های جورواجور آماندا و تمساحش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.