معرفی و دانلود کتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من!

عکس جلد کتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من!
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من!

تا به حال مجبور شده‌اید بنا به شرایطی با کسی که دوستش می‌دارید، مثلاً دوستی صمیمی، خداحافظی کنید؟ حتماً برایتان سخت بوده! کتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من! نوشته کوری دورفلد با داستانی آموزنده و گیرا درباره تغییر،‌ جدا شدن و خداحافظی از دوست‌ و عزیزان برای کودکان حرف می‌زند. اتفاقی که در زندگی هر کودکی رخ می‌دهد و باید شیوه مواجهه با آن را بلد باشد. این کتاب کودکانه توانست در لیست درخشان‌ترین کتاب‌های کودک به انتخاب "The BCCB" قرار بگیرد.

درباره‌ی کتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من!

استلا و چارلی در مدرسه با یکدیگر دوست شدند. درست در اولین روز مدرسه که استلا کوچولو با غصه از مادرش خداحافظی کرد، چارلی به او سلام کرد و به دوستانی صمیمی تبدیل شدند. بعد از آن استلا و چارلی، سلام و خداحافظی‌های زیادی را همراه با هم تجربه کردند که هر کدام شیرینی خاص خودشان را داشتند. مثل خداحافظی با خورشید برای سلام کردن به شب و کرم‌های شب‌تاب، یا خداحافظی از پارک برای سلام کردن به بازی‌های خانگی!

حالا استلا و چارلی به سخت‌ترین تجربه خداحافظی‌شان رسیده‌اند که غم‌انگیزتر و بزرگ‌تر از همه خداحافظی‌هایی است که قبلاً آن را با هم تجربه کرده‌اند.

کتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من! (!Goodbye, Friend! Hello, Friend) اثر آموزنده کوری دورفلد (Cori Doerrfeld) برای کودکان است و داستان زیبایی را درباره تغییر شرایط زندگی،‌ دور شدن از عزیزان و چگونگی کنار آمدن با آن روایت می‌کند. او در این کتاب به کودکان می‌آموزد که چطور با ترس‌ها و دلهره‌هایشان روبه‌رو شوند و همیشه بعد از تاریکی و غم، روشنایی و خوشحالی می‌آید.

نکوداشت‌های کتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من!

- کتابی جذاب درباره دوستی، از دست دادن دوستی‌ها و شکل‌گیری دوستی جدید! (Kirkus)
- این کتاب نگرش مثبتی را نسبت به تغییر و همچنین دوست‌یابی جدید مطرح می‌کند. (Booklist)
- یک اثر لطیف و دقیق! کتابی که به کودکان 3 تا 7 ساله می‌آموزد چطور برای لحظات غم‌انگیز خداحافظی در زندگی‌شان آماده شوند. (Wall Street Journal)
- در تمام طول این کتاب تصاویر زیبا و شادی‌آور وجود دارد و نکات بسیار مهمی را درباره آسیب‌پذیری سال‌های پیش دبستانی بیان می‌کند. (New York Times )

کتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من! برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه کودکان 3 تا 7ساله‌ای که از خواندن کتاب‌های داستانی و آموزنده لذت می‌برند بسیار مناسب است.

با کوری دورفلد بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان داستان‌های آموزنده کودک که در کار خود مهارت زیادی دارد‌،‌ کوری دورفلد است. او مدرک لیسانس خود را در رشته هنر استودیویی از کالج سنت اولاف و همچنین مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته تصویرسازی از کالج هنر و طراحی مینیاپولیس دریافت کرده است. او که از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز نیز به شمار می‌رود،‌ تاکنون آثار زیادی را برای کودکان نوشته است. از دیگر کتاب‌های این نویسنده می‌توان به « خرگوش گوش داد!» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من! می‌خوانیم

خداحافظی با آدم برفی،‌ سلامی‌ست به چاله چوله‌ها!

خداحافظی با گردش‌های طولانی... با پروانه‌ها... و با خورشید تابان...

سلامی‌ست به گپ‌وگفت‌های فراوان...

به کرم‌های شب‌تاب...

و به ستاره‌های درخشان.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من!
نویسنده
مترجمرضی هیرمندی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-838-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من!

زهرا سردار
۱۴۰۱/۸/۲۹
کتاب برای بچه‌ها گنگ و نامفهوم هست فقط تصویری بودو داستانی رو دنبال نمی‌کرد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من!

برای دریافت کتاب خداحافظ، دوست من! سلام، دوست من! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.