معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود

عکس جلد کتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود

کتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود اولین جلد از مجموعه‌ای جذاب و مصور تألیف نویل استلی و مارک بیکر است. این کتاب شما را به دل ماجراجویی‌ها و موقعیت‌هایی می‌برد که برای شخصیت پپا و خانواده‌اش در طی یک تعطیلات رخ می‌دهد. این اثر کوتاه و خواندنی با تصویرسازی‌های کودکانه و زیبا لحظات به‌یادماندنی را برای مخاطبان کودک رقم خواهد زد. این کتاب کودک سرگرم‌کننده و در عین حال آموزنده مخاطبان بی‌شماری در سراسر دنیا دارد و از فروش بالایی نیز برخوردار است.

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود

کتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود (Peppa Pig: Peppa Goes on Holiday) اثری از نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) کودک است و با طراحی‌های گرافیکی جذاب و سبک نگارش صمیمی‌اش،‌ شما را با خود به دنیای شخصیتی دوست‌داشتنی به نام پِپا می‌برد. این شخصیت که خلق این دو نویسنده و گرافیست ماهر است، شهرت و محبوبیت جالب توجهی را در سطح جهانی به دست‌ آورده و تعداد زیادی از والدین برای پرورش خلاقیت و تخیل کودکان‌شان از این مجموعه کمک می‌گیرند. کتاب پیش رو، فرزندان شما را با مجموعه‌ای از حیوانات دوست‌داشتنی و صمیمی آشنا می‌کند که هرکدام دغدغه‌ها و ماجراجویی‌های شنیدنی و خواندنی‌ای را پشت سر می‌گذرانند. این اثر با وجود آنکه در قالب سرگرم‌کننده نوشته شده اما در بطن‌ خود سرشار از مفاهیم آموزنده به کودکانی‌ست که به زودی وارد مدرسه خواهند شد و با چالش‌های مشابه مواجه می‌شوند.

کتابی که پیش روی شماست، قدرت «تصورِ داستانی» را به کودکان شما تقدیم می‌کند. اثری با فکر و کیفیت بصری تحسین‌برانگیز که دست روی قوه‌ی تخیل کودک می‌گذارد و جهانی را به آنان هدیه می‌دهد که می‌توانند از شخصیت‌ها و اتفاقاتی که این کارکترهای خیالی پشت سر می‌گذرانند، لذت ببرد. این کتاب کودک مصور را می‌توان ازجمله آثاری دانست که به خوبی از لحن و ذوق کودکانه آگاه است و در همین راستا داستان‌های هیجان‌انگیزی را برای آن‌ها طراحی می‌کند.

کتابی که پیش روی شماست ماجرای شخصیتی به نام پپا را روایت می‌کند که قرار است به همراه خانواده‌اش اولین سفر به خارج از کشور را تجربه کند. تجربه‌ای که می‌تواند سرشار از اتفاقات اعجاب‌انگیز و غیرمنتظره باشد. فکر می‌کنید پپا قرار است چه چیزهایی را امتحان کند و در برابر دنیایی از ناشناخته‌ها چه واکنشی دارد؟!

پپا و خانواده‌اش چمدان‌هایشان را می‌بندند و سفر خود را به سوی کشور ایتالیا آغاز می‌کنند. کشوری که به پیتزا و غذاهای جذابش شهرت دارد. همه‌چیز در ایتالیا برای پپا و خانواده‌اش تازه و جذاب است. از انواع پیتزا و پاستاهای خوشمزه گرفته تا جاهای دیدنی آن! به‌همین خاطر هم هست که پپا دوستش، تدی، را کاملا فراموش کرده است و تدی همچنان در فرودگاه تنها مانده! حالا باید منتظر باشید و تا پایان داستان کتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود را بخوانید تا ببینید اولین تجربه‌ی پپا چطور رقم می‌خورد و ماجرای دوستی‌اش با تدی به کجا می‌رسد!

این کتاب در واقع برای کودکانی در سنین پیش‌دبستان و مهدکودک نوشته شده تا قبل از رفتن به مدرسه داستانی را در باب «اولین تجربه‌ها» بخوانند. کتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود نوشته‌ی نویل استلی و مارک بیکر توسط مهسا خسروی به فارسی روان برگردان شده و نشر افق آن را منتشر کرده است.

اقتباس‌های سینمایی و فرهنگی از دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود

  • در سال 2021 سریال پپا پیگ از تلویزیون منتشر شد.
  • در سال 2024 اسباب‌بازی لوگوی این مجموعه ساخته شد.
  • یک بازی ویدیوئی براساس این مجموعه ساخته شده است.

کتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کودکان بین سه تا هفت سال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود می‌خوانیم

آن‌ها در فرودگاه ایتالیا ماشین کرایه می‌کنند. اما کمی بعد متوجه می‌شوند که دستگاه رهیاب ماشین، که راه را به راننده نشان می‌دهد، فقط به زبان ایتالیایی صحبت می‌کند. پپا پرسید: «چرا همه برای ما بوق می‌زنند؟»
مامان می‌گوید: «فکر کنم دارند به ما سلام می‌کنند.»
یک‌دفعه پپا یاد یک چیز خیلی مهم می‌افتد: «وای خرسی! خرسی‌ام! را توی هواپیما جا گذاشتم!»
ای وای! پلیس موتورسوار ماشینشان را نگه می‌دارد.
بابا با دستپاچگی می‌گوید: «سلام سرکار!»
آقا پلیسه جواب می‌دهد: «روزتان به‌خیر!» و دستش را توی کیفش می‌کند: «من این خرس جوان را برایتان آوردم»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353-844-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود

برای دریافت کتاب دنیای پپا 1: پپا به تعطیلات می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.