معرفی و دانلود کتاب خرگوش و لاک پشت و داستان‌های دیگر

عکس جلد کتاب خرگوش و لاک پشت و داستان‌های دیگر
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خرگوش و لاک پشت و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خرگوش و لاک پشت و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خرگوش و لاک پشت و داستان‌های دیگر

کتاب خرگوش و لاک پشت و داستان‌های دیگر از مجموعه قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، حکایت‌های آموزنده‌ای از ازوپ را ارائه می‌دهد. این کتاب در چهار داستان مصور با نام‌های موش، خروس و گربه، گنج در باغ، بازرگان و دزد، پیام‌های اخلاقی گوناگونی نظیر: مسخره نکردن دیگران، فواید علم در زندگی، تلاش کردن در کارها و بخشندگی را برای کودکان با گروه سنی «ب» و «ج» ارائه می‌دهد.

هدف اصلی قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، سرگرم‌ کردن کودکان و ایجاد اوقاتی لذت‌بخش همراه با افزایش خلاقیت و مهارت‌های یادگیری است.

در بخشی از کتاب خرگوش و لاک پشت و داستان‌های دیگر می‌خوانیم:

مدت‌ها پیش، یک خرگوش و یک لاک‌پشت در جنگلی زندگی می‌کردند. خرگوش خیلی مغرور بود که خیلی تند می‌دود. او همیشه لاک‌پشت را به خاطر آرام و کند بودنش مسخره می‌کرد. یک روز که لاک‌پشت از توهین‌های بی‌پایان خرگوش، خسته و ناراحت شده بود، به او گفت: «تو نباید مرا به خاطر کند و آهسته بودنم، آزار بدهی و مسخره کنی. خدا همه ما را برابر آفریده است»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خرگوش و لاک پشت و داستان‌های دیگر
مترجمحسین حبیبی
ناشر چاپیانتشارات دادجو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-622-6210-52-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خرگوش و لاک پشت و داستان‌های دیگر

برای دریافت کتاب خرگوش و لاک پشت و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.