معرفی و دانلود کتاب فلوت چوپان و داستان‌های دیگر

عکس جلد کتاب فلوت چوپان و داستان‌های دیگر
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فلوت چوپان و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فلوت چوپان و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فلوت چوپان و داستان‌های دیگر

کتاب فلوت چوپان و داستان‌های دیگر از مجموعه قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، حکایت‌های آموزنده‌ای از ازوپ را ارائه می‌دهد. این کتاب در سه داستان مصور با نام‌های مرد و دیو غول پیکر، دو گدا و برادر بخشنده و مار، پیام‌های اخلاقی گوناگونی نظیر: بدی نکردن، بهره‌گیری از استعدادها، قضاوت نابه جا را برای کودکان با گروه سنی «ب» و «ج» ارائه می‌دهد.

هدف اصلی قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، سرگرم‌ کردن کودکان و ایجاد اوقاتی لذت‌بخش همراه با افزایش خلاقیت و مهارت‌های یادگیری است.

در بخشی از کتاب فلوت چوپان و داستان‌های دیگر می‌خوانیم:

روزی روزگاری، یک چوپان، به نام رابین، در یک روستا زندگی می‌کرد.او خیلی زیبا فلوت می‌زد. هر وقت مردم روستا به آهنگ‌های زیبای چوپان گوش می‌دادند، همه چیز را فراموش می‌کردند. آن‌ها معتقد بودند که او حتی می‌تواند با موسیقی فلوتش، حیوانات وحشی را جادو کند.

رابین، عاشق دختر چوپانی به نام رزماری بود. او چندین بار به رزماری گفته بود که او را دوست دارد، اما او هرگز به رابین توجه نمی‌کرد. رابین سعی داشت او را تحت تاثیر قرار دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فلوت چوپان و داستان‌های دیگر
مترجمحسین حبیبی
ناشر چاپیانتشارات دادجو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-600-5644-93-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فلوت چوپان و داستان‌های دیگر

فاطمه رضایی
۱۴۰۱/۱/۶
کتاب آموزنده‌ای بود و داستان‌های زیبایی داشت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب فلوت چوپان و داستان‌های دیگر

برای دریافت کتاب فلوت چوپان و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.