معرفی و دانلود کتاب قورباغه‌های نادان و داستان‌های دیگر

عکس جلد کتاب قورباغه‌های نادان و داستان‌های دیگر
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قورباغه‌های نادان و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قورباغه‌های نادان و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قورباغه‌های نادان و داستان‌های دیگر

کتاب قورباغه‌های نادان و داستان‌های دیگر از مجموعه قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، حکایت‌های آموزنده‌ای از ازوپ را ارائه می‌دهد. این کتاب در سه داستان مصور با نام‌های باد و خورشید، پسر کوچولو و گزنه‌ها، پیام‌های اخلاقی گوناگونی نظیر: ظلم نکردن، عطوفت با دیگران و تلاش کردن را برای کودکان با گروه سنی «ب» و «ج» ارائه می‌دهد.

هدف اصلی قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، سرگرم‌ کردن کودکان و ایجاد اوقاتی لذت‌بخش همراه با افزایش خلاقیت و مهارت‌های یادگیری است.

در بخشی از کتاب قورباغه‌های نادان و داستان‌های دیگر می‌خوانیم:

مدت‌ها پیش، خانواده بزرگ قورباغه‌ها، در کنار یک دریاچه کوچک و گل آلود زندگی می‌کردند. قورباغه‌ها دوست داشتند در میان بوته‌های کوچک کنار دریاچه، به این طرف و آن طرف بپرند و بجهند. چند ماهی و کرم هم در آن دریاچه بودند. قورباغه‌ها تمام دریاچه را مال خودشان می‌دانستند و هر کاری دلشان می‌خواست انجام می‌دادند.

آن‌ها خیلی دوست داشتند قانون‌های جدید وضع کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قورباغه‌های نادان و داستان‌های دیگر
مترجمحسین حبیبی، مبینا مولایی
ناشر چاپیانتشارات دادجو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-622-6210-54-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قورباغه‌های نادان و داستان‌های دیگر

برای دریافت کتاب قورباغه‌های نادان و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.