معرفی و دانلود کتاب خط شکن باش: دانشمند زندگی خودت باش

عکس جلد کتاب خط شکن باش: دانشمند زندگی خودت باش
قیمت:
۴۰,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خط شکن باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خط شکن باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خط شکن باش: دانشمند زندگی خودت باش

جیمز آلتوچر، نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی، در کتاب خط شکن باش از تجربیات شخصی خود در مسیر رسیدن به اهداف و رویاهایش می‌گوید و قوانین، راهکارها و ابزارهای مفیدی که او را در این مسیر یاری کرده‌اند، بر می‌شمارد. با مطالعه‌ی این کتاب عضله‌ی احتمالاتتان را ورزش می‌دهید و یاد می‌گیرید از دل احتمالات پیش رویتان، موفقیت بیرون بکشید و یک خط شکن واقعی باشید. گفتنی است که این کتاب از عناوین پرفروش نیویورک تایمز و آمازون به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب خط شکن باش

پایتان را از گلیمتان درازتر کنید! از حد و مرزهای تعیین شده فراتر بروید! وقتی کسی به شما می‌گوید نمی‌توانید از پس کاری بر بیایید، به دلتان بد راه ندهید! این‌ها توصیه‌ی اصلی کتاب خط شکن باش به قلم جیمز آلتوچر است. اما چطور باید با موفقیت از حد و مرزها عبور کرد؟ این کار قواعدی دارد. جیمز آلتوچر (James Altucher) در کتاب خط شکن باش (Skip the Line) تکنیک‌های عبور از حدود معین و سلسله مراتب مشخص را در اختیار شما قرار می‌دهد و خرده‌مهارت‌هایی را که هر کسی در هر حوزه و جایگاهی برای پیشرفت لازم دارد، به شما می‌آموزد.

ما در جهان سلسله‌مراتب‌های مختلف زندگی می‌کنیم که به نظر می‌رسد از ازل تا ابد وجود داشته‌اند، در صورتی که هیچ کدام دائمی نیستند و در گذر زمان تغییر می‌کنند. همیشه کسانی بوده‌اند که این قواعد را برنتابند و حد و مرزها را پشت سر بگذارند و به این ترتیب تغییرات بزرگی ایجاد کنند. به عقیده‌ی نویسنده‌ی کتاب خط شکن باش وقتی دیگران به شما می‌گویند از حد و مرزها و سلسله‌مراتب مشخصی بیرون نزنید، در واقعیت قصد دارند آرمان‌های خودشان را به شما دیکته کنند. مجبور نیستید پیرو این آرمان‌ها و قواعد باشید. حتی مجبور نیستید که متقاعدشان کنید. فقط باید خودتان را به ندانستن بزنید و دائماً کنجکاو باشید. به این ترتیب اسیر ترس‌های دیگران نمی‌شوید و سعی می‌کنید یاد بگیرید چطور به جای در ساحل امن نشستن، در آب‌های خروشان شنا کنید و پیش بروید.

معرفی و دانلود کتاب خط شکن باش

بد نیست بدانید جیمز آلتوچر در طول زندگی بارها شغلش را عوض کرده و تغییرات بزرگی در زندگی‌اش به وجود آورده است. او حوزه‌های مختلف را امتحان کرده و شکست‌های بسیاری را از سر گذراند. بارها و بارها زمین خورد و دوباره از نو شروع کرده است. او قانون رسیدن به درآمد مطمئن را نمی‌دانست تا اینکه به قانون 10000 آزمایش دست پیدا می‌کند و رویکردی تازه و راهکارهایی قدرتمند از دل آن بیرون می‌کشد.

کتاب خط شکن باش طی بیست و سه فصل نوشته شده است و در تمام این فصول راهکارها، قوانین و توصیه‌هایی ادر اختیار شما قرار می‌دهد که به شما کمک می‌کنند آرامشتان را حفظ کنید، شجاعانه دست به عمل بزنید و حد و مرزهای دست و پا گیر را پشت سر بگذارید. قانون یک درصد، قانون 10000 آزمایش، تکنیک اینسرتو و ... از جمله این راهکارهاست. جیمز آلتوچر ضمن بازگویی تجربیات شخصی خودش، به شما نشان می‌دهد که چطور و از چه راه‌هایی موفقیت‌های شخصی و مالی‌اش را تحقق بخشیده است. با استفاده از راهکارهای او می‌توانید به دل بحران‌ها بزنید و تغییرات بزرگ ایجاد کنید. توصیه‌های او ابزارهای شما می‌شوند برای اجرایی کردن هر چه بهتر ایده‌ها، جلب توجهات دیگران به سمت خودتان و بهبود شیوه‌های مذاکره برای پیشبرد اهدافتان.

کتاب خط شکن باش با تلاش فاطمه دباغ به فارسی ترجمه شده و توسط نشر راه طلایی در بازار کتاب ایران به انتشار رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب خط شکن باش

  • در مورد جیمز از این خوشم می‌آید که می‌توان گفت فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. او مسیر موفقیت خودش را بدون در نظر گرفتن نتیجه‌ی آن، انتخاب می‌کند. مسلماً اگر خودتان تصمیمات شجاعانه برای خودتان نگیرید، هیچ کس دیگری این کار را نخواهد کرد. (دیک کوستلو، مدیر عامل سابق توییتر)
  • جیمز آلتوچر در کتاب خط شکن باش داستان زندگی‌اش را با دیدگاهی نو و نیرومند در هم می‌آمیزد. این کتاب یک بررسی ساده و جذاب است که به افراد یاری می‌رساند مهارت‌های لازم برای رسیدن به موفقیت را کسب کنند. (Financial Times)

کتاب خط شکن باش برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به علاقه‌مندان کتاب‌های خودسازی و موفقیت و تمامی کسانی که به دنبال پیشرفت شغلی در هر حوزه و سطحی هستند، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب خط شکن باش: دانشمند زندگی خودت باش می‌خوانیم

نمی‌خواستم این کار را انجام دهم، نمی‌خواستم به همه جا سفر کنم و به کسانی (بفروشم و بفروشم و بفروشم) که لزومی ندارد دوروبرشان باشم.

جلوی آینه گیر افتاده بودم! اول آژانس تبلیغاتی: «ما فکر می‌کنیم شما عالی هستید! برو به دیترویت!» سپس مایک: «ممکن است عالی باشد! حتی شاید از شما بخریم!» آنها دوستم داشتند، واقعا دوستم داشتند. اما مجبور شدم از تصاویر زیبایی که می‌دیدم فاصله بگیرم؛ هیچ آینه‌ای برای قلب وجود ندارد. باید درمیان همهمه‌ی قبیله، جامعه و مردمی که تحسینش می‌کنید، صدای قلبتان را بشنوید. خیلی ساده بود، نمی‌خواستم آن تجارت را انجام دهم، نمی‌دانم چرا اما به‌قول معروف به دلم نبود.

گفتم نه، متشکرم. به دیترویت نمی‌روم، کسب و کار را تعطیل کردم و نقل مکان نمودم، پایان آزمایش. اما چیزهای زیادی یاد گرفتم و آن تجربه می‌توانست به هر فرصتی که می‌خواستم تبدیل شود.

آن تجربه سال‌ها به من کمک کرد از آنجایی که مربوط به اوایل راه‌اندازی توییتر بود از دانش عمیق خود برای جذب مخاطب استفاده کردم. من با انجام یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ در توییتر دست به آزمایش زدم، هرگز ندیده بودم کسی قبلا این کار را انجام داده باشد. به مدت دو ساعت به سوالاتی در مورد کارآفرینی و سرمایه‌گذاری پاسخ دادم و سپس مردم شروع به پرسیدن سوالات تصادفی در مورد موضوعات مختلفی کردند و من هم شروع به پاسخ دادن کردم.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: تو می ‌توانی انجامش بدهی
فصل 2: قانون یک درصد
فصل 3: 10000 آزمایش
فصل 4: دانشمند زندگی خودت باش
فصل 5: ساعت‌ ها را قرض بگیر
فصل 6: ساخت خرده‌ مهارت ‌ها
فصل 7: جمع، تفریق، مساوی
فصل 8: چه کسی هستید؟ چرا شما؟ چرا حالا؟
فصل 9: عضله ‌ی احتمالات را ورزش دهید
فصل 10: محاسبه ‌ی ایده ‌ها را بیاموزید
فصل11: کنترل چارچوب
فصل 12: محاسبه عدد فاکتور (چطور بفهمیم یک ایده خوب است یا بد)
فصل 13: خرده مهارت ‌هایی که همه باید بیاموزند
فصل 14: قانون1/50 (چگونه بی ‌نهایت سازنده باشیم)
فصل 15: دو قدم عقب ‌گرد کن
فصل 16: جنبیدن بدون سقوط
فصل 17: از خط بزن بیرون (صف ‌شکن باش)
فصل 18: کارآفرین باشید
فصل 19: چرخ و چرخ‌ پره ‌ها (چگونه از آب کره بگیریم)
فصل 20: سه راه برای ایجاد یک کسب و کار میلیاردی
فصل 21: تکنیک اینسرتو (واسطه)
فصل 22: قانون 30/150/میلیون‌ ها
فصل 23: چه چیزهایی به فرزندانتان بگویید (10+ قانون برای داشتن یک زندگی خوب)
تشکر و قدردانی
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خط شکن باش: دانشمند زندگی خودت باش
نویسنده
مترجمفاطمه دباغ
ناشر چاپیانتشارات راه طلایی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات350
زبانفارسی
شابک978-622-94175-8-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خط شکن باش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خط شکن باش

برای دریافت کتاب خط شکن باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.