معرفی و دانلود کتاب ذهنیت ثروتمند: استفاده از ارکان کارآفرینی برای به دست آوردن و حفظ بلند مدت ثروت

عکس جلد کتاب ذهنیت ثروتمند: استفاده از ارکان کارآفرینی برای به دست آوردن و حفظ بلند مدت ثروت
قیمت:
۳۹۹۰۰ ۱۹,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ذهنیت ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ذهنیت ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ذهنیت ثروتمند: استفاده از ارکان کارآفرینی برای به دست آوردن و حفظ بلند مدت ثروت

کتاب ذهنیت ثروتمند اثر جانی ویمبری راه موفقیت و کسب ثروت را به شما نشان می‌دهد. تفاوت این اثر با دیگر کتبِ مربوط به ثروت‌اندوزی، در این است که نویسنده به‌جای پرداختن به آموزش مدیریت و کسب درآمد، بر ساختن ذهنیتِ افراد کار می‌کند. به عقیده‌ی او شخصی دارای ذهنیت ثروتمند است که به ارزش‌های خود، آگاه و به مسیر متعهد باشد.

درباره‌ی کتاب ذهنیت ثروتمند

برای ثروتمند شدن فقط به تلاش شبانه‌روزی نیاز نیست؛ بیش از آن به ذهنیت و نگرشی غنی و سازنده احتیاج داریم. جانی ویمبری (Johnny Wimbrey) کسی بود که از یک نوجوان بزهکار به میلیاردری تأثیرگذار بدل شد و نخبه‌های زیادی در سراسر جهان به دست او تربیت شدند. جانی از راز تغییر و موفقیت خود در کتاب ذهنیت ثروتمند (Building a Millionaire Mindset) با مخاطب سخن می‌گوید.

نویسنده پیش از پرداختن به چگونگی کسب ثروت، خواننده را دعوت می‌کند تا به شخصیت خود بیندیشد و با خود گفت‌وگو کند؛ چراکه او شخصیت را مهم‌ترین عاملِ جذب ثروت می‌داند. ویمبری معتقد است ذهنیتِ صحیح فقط با قرار گرفتن در موقعیت مناسب شکل می‌گیرد؛ در لحظه‌ای مهم و تأثیرگذار که شما مطمئن می‌شوید می‌خواهید برای فرزندان خود، به‌جای بدهکاری، ارثیه‌ای گرانبها به جا بگذارید. آن موقع است که باید پیش از هر اقدامی، توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود را شناسایی و سیر موفقیت را از درون خود آغاز کنید. این امر نه‌تنها به کسب ثروت، بلکه به حفظ و نگه‌داریِ طولانی‌مدتِ آن منجر می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب ذهنیت ثروتمند

در واقع کتاب ذهنیت ثروتمند درمورد نحوه‌ی پول درآوردن یا راه‌اندازیِ یک شرکت چند میلیاردی نیست؛ این کتاب درمورد ساختن ذهنیت و شخصیتی صحبت می‌کند که برای به وقوع پیوستنِ رویای ثروتمند شدن به آن نیاز دارید. ویمبری سه نکته‌ی کلیدی درخصوصِ تقویت ماهیچه‌های ذهن را به کسانی که آماده‌ی پرورش ذهنیت ثروتمند در خود هستند، ارائه می‌دهد. این سه کلید موفقیت، ارزش، ایمان و تعهد هستند.

اولین قدم در رسیدن به ثروت و موفقیت، شناخت ارزش‌های خود است. اعتمادبه‌نفس درنتیجه‌ی قدردانی از ارزش‌های شخصی به‌دست می‌آید. در قدم دوم، باید این سؤال را بپرسید که چقدر به خودتان ایمان دارید؟ آیا ایمانِ شما به خودتان است یا به همکاران، محصولات یا امور بیرونی؟ این سؤال را ضمنِ توجه به این نکته پاسخ بدهید که ایمان نداشتنِ انسان به خود، او را با هر موجی که به سمت او بیاید، غرق می‌کند. و در آخر، سومین نکته، تعهد است. شما باید این قدرت را داشته باشید که راهی را که شروع کرده‌اید ادامه دهید، حتی اگر خسته شده‌اید. تعهد داشتن به یک کار، نیازمندِ رابطه‌ای شخصی و نزدیک با آن است. بدون در نظر گرفتن هریک از این سه عامل، ذهنیت ثروتمند در شما ساخته نخواهد شد.

این کتاب نقشه‌ی راهی به سوی موفقیت و ثروتمند شدن است، تنها به شرطی که برای تغییر شخصیت خود و ساخت ذهنیتی متناسب با آنچه می‌خواهید به‌دست آورید، تلاش کنید. پس از ساخت این پایه‌ی مستحکم، تازه می‌توانید به مواردی مانند تغییر نحوه‌ی فروش و اداره‌ی یک کسب‌وکار فکر کنید.

کتاب ذهنیت ثروتمند را انتشارات اندیشه آگاه با ترجمه‌ی پیمان کیانیان چاپ و عرضه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب ذهنیت ثروتمند

  • جانی ویمبری نه‌تنها خودش را از یک زندگی سطح پایین به ثروت میلیون‌دلاری رساند، بلکه دیگران را نیز در طی این مسیر یاری می‌کند. (ری کراکت، نویسنده، سخنران و کارآفرین)

  • پیام جانی به مردمِ جهان همواره پیام ثابتی است: به خدا اعتماد کنید، خانواده‌یتان را دوست داشته باشید و فقط روی خودتان حساب باز کنید. (لری براون جونیور، بازیکن فوتبال آمریکایی)

  • میلیاردر شدن فقط به یک چیز بستگی دارد؛ اینکه تصمیم بگیرید حرکت اول را شروع کنید. (مایکل برت، نویسنده و مربی آمریکایی)

  • جانی به شما یاد می‌دهد که چگونه از جایی که هستید شروع کنید و اولین میلیونر خانواده‌ی خود شوید. (هولتون باگز، مربی)

  • جانی ویمبری یک الگوی عالی برای کسانی است که فکر می‌کنند موانع زیادی بر سر راه موفقیتشان وجود دارد. (تیم استوری، نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی زندگی)

کتاب ذهنیت ثروتمند برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که می‌خواهند مسیر زندگی خود را تغییر دهند و در این راه از تغییر ذهنیت خود بیم ندارند، نوشته شده است.

در بخشی از کتاب ذهنیت ثروتمند: استفاده از ارکان کارآفرینی برای به دست آوردن و حفظ بلند مدت ثروت می‌خوانیم

همیشه امکان «نه» شنیدن وجود دارد اما افرادی که ثروت را می‌فهمند و ثروتمند هستند و برای همه‌چیز آماده می‌شوند، می‌دانند که نمی‌توانند براساس موقعیت‌های موقتی، تصمیمات دائمی بگیرند. بهترین مثال از افرادی که اجازه می‌دهند یک شرایط موقتی بر وضعیت دائمی آن‌ها تأثیر بگذارد، کسانی هستند که با اولین «نه» تسلیم می‌شوند. «نه» شنیدن یک وضعیت موقتی است، اما تسلیم شدن راه‌حلی دائمی است. بازگشت به عقب، به‌مراتب کار سخت‌تری است تا اینکه به مسیر خود ادامه دهید، «نه» را به فرصت تبدیل کنید و راه دیگری را امتحان کنید.

اجازه ندهید مسائل موقتی بر شما حاکم شوند. چراکه با نه و شکست مواجه خواهید شد. این واقعیت زندگی است. من با آن‌ها مواجه شده‌ام و موفق‌ترین افراد تیمم نیز با آن‌ها مواجه شده‌اند. تقریباً همه‌ی افراد موفقی که می‌شناسم، نه شنیده‌اند؛ اما آن‌ها براساس احساسات منفی، تصمیماتی دائمی نگرفتند. برای مثال، مرا در نظر بگیرید. در 35 سالگی، برای راه‌اندازی کسب‌وکارم در سراسر جهان در حال آماده‌ شدن بودم. من تقریباً در تمام قاره‌ها و کشورهای مختلف، برند خودم را تأسیس کرده بودم. سپس اقتصاد یونان فروپاشید که ضربه‌ی سختی برای کسب‌و‌کارم در آنجا بود. ناراحت و ناامید بودم اما ویران نشدم. به آنچه در یونان در حال رخ دادن بود نگاه نکردم و تصمیم نگرفتم در همه‌جا، مغازه‌ها و شرکت‌هایم را ببندم و به خانه بروم. من برای چنین لحظه‌ای آماده شده بودم. می‌دانستم که اگر کشوری دچار مشکل شود می‌توانم در جای دیگری به کارم ادامه دهم و دقیقاً این کار را کردم. اگر آماده نشده بودم، خیلی راحت تسلیم و از هدفم دور می‌شدم. این شیوه برخورد با مشکلات برای زندگی مناسب نیست.

فهرست مطالب کتاب

در ستایش کتاب «ذهنیت ثروتمند»
تقدیم
پیش‌گفتار
مقدمه
رکن اول: خودتان را نجات دهید
رکن دوم: پیدا کردن یک مربی
رکن سوم: مسئولیت‌پذیری
بخش اول: آماده بودن در برابر سرهم‌بندی کردن
رکن چهارم: اهدافتان را تعیین کنید
رکن پنجم: پرمشغله بودن در مقابل سازنده بودن
رکن ششم: اجتناب از راه‌حل‌های دائمی برای شرایط موقتی
بخش دوم: بصیرت یا توهم
رکن هفتم: آرزو کردن یا ریسک‌پذیر بودن
رکن هشتم: ذهنیت دیگران نباید واقعیت شما را شکل دهد
رکن نهم: ترس‌هایتان را پیدا کنید
بخش سوم: دوستان در برابر دشمنان
رکن دهم: تهیه‌ی فهرستی شخصی برای یافتن دوستان و دشمنان
رکن یازدهم: تعیین آشوبگران، تماشاگران و مشارکت‌کنندگان
رکن دوازدهم: تبدیل‌ شدن به یک دوست برای آینده خود
بخش چهارم: بررسی انتظارات
رکن سیزدهم: ماندن در موقعیت
رکن چهاردهم: پذیرفتن نقاط جدید بی‌بازگشت
رکن پانزدهم: هربار فقط یک غذا را بخورید
بخش پنجم: عمل کردن یا بهانه آوردن
رکن شانزدهم: عمل کردن در مقابل بهانه‌تراشی
رکن هفدهم: طرد کردن کودک تلاشگر درونی
رکن هجدهم: کلمه‌ی «اما» را کنار بگذار
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ذهنیت ثروتمند: استفاده از ارکان کارآفرینی برای به دست آوردن و حفظ بلند مدت ثروت
نویسنده
مترجمپیمان کیانیان
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-622-93339-6-9
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۹۹۰۰ ۱۹,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ذهنیت ثروتمند

مختار زنوزی
۱۴۰۳/۱/۱۷
ما باید عمل کنیم تا نتیجه بگیریم. حد وسطی وجود نداره، برای میلیاردر شدن به ذهنیت ثروتمند نیازه، که نویسنده راهکارهای عملی و قابل استفاده‌ای را ارائه کرده, که اگر کسی آن‌ها را عملی کند حتما به نتایج خوبی خواهد رسید. مهم نیست شغل شما چیه، مهم عملکرد شما در راه پیشرفت هستش و اینکه نقاط بی بازگشت را و مشخص کنیم عقبگرد نداشته‌باشیم. بهانه‌ها و اما و اگرها را کنار بگذارید و عملگرایی را پیشه خود کنید.
خداوکیلی کتاب خیلی مفید و اثرگذاری بود. من حتما بارها و بارها آنرا مطالعه خواهم کرد تا نقطه تاریکی از کتاب در ذهنم نماند. شماهم شروع کنید تا ذهنیت خود را برای ثروتمند شدن بسازید.
Javid Amini
۱۴۰۳/۱/۲۳
در این کتاب، ویرمر به بررسی روابط بین رفتارهای ذهنی و موفقیت مالی پرداخته و به خوانندگان راه هایی برای بهبود نگرش و ذهنیت در مواجهه با ثروتمندی ارائه می دهد. او به مفاهیمی مانند قدرت تفکر مثبت، اعتماد به نفس، و تاثیرات محیط زیست بر ثروتمندی می پردازد. این کتاب به عنوان یک راهنمای مهم برای دستیابی به ثروتمندی و موفقیت شناخته شده است.
مجتبی شریفی
۱۴۰۲/۱۰/۹
کتاب بسیار مفید برای ارتقاء کیفیت سطح زندگی در همه موارد این کتاب در بازار‌های مالی از لحاظ روانشناسی بازار بسیار مفید است و به من با آموزش‌های قبلی که دیده بودم خیلی کمک کرد.
از این کتاب در ایجاد ایده‌ای جدید و اجرای آن‌ها به خوبی می‌توان استفاده کرد.
Pani malak
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتابی خوبی است اگر دنبال کتابی هستین که ذهن شمارو ار فقر نجات دهد و یک ذهن ثروتمند و هدفمند رو براتون آموزش بدهد این کتاب مطالعه کنیدهمه افراد ساختارهای فکری مشخصی دارند که به صورت دائمی روی «هارد درایو ها»‌ی داخلی شان ذخیره شده است.
میکائیل قاسمی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
قطعا خوندن این کتاب رو توصیه می کنم. نویسنده در این کتاب به ارائه راهکارهای عملی پرداخته و به طور مشخص یک سری اعمال رو برای موفقیت همه افراد تجویز می کنه که به نظرم کاربردیه. در واقع این کتاب منتور و مربی پیشرفت مال شما خواهد بود.
Amir poorreza
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
زیبا‌ترین جمله این کتاب این بود
بهتر است آماده باشید و فرا خوانده نشوید تا اینکه فرا خوانده شوید و آماده نباشید
خواندن کناب را توصیه میکنم و اگر تمرین‌هارو انجام نمیدین ادامه ندین کتاب رو
نادیا شکوری
۱۴۰۳/۱/۱۴
اینقدر کتاب خوبی بود که تصمیم دارم چند بار بخونمش تا ملکه ذهنم شه، بقول دکتر گلسر انسان‌ها انتخاب میکنن، این یعنی میشود افکار ناکارآمد را انتخاب و حذف کنیم و با افکار سالم و مثبت جایگزین کنیم
ابوفاضل فدایی
۱۴۰۲/۶/۱۳
قدرت بی انتهای ذهن بشر رو نمیشه نادیده کم‌گرفت
مسعود خیرور
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
در حال خوندنشم معمولا صبر میکنم تموم شه کتاب بعد نظر بدم‌ ولی این فرق داره خیلی جدیده مطالب تکراری نیست حتی مثالاش عالیه مخصوصا جملاتی داره که تکونت میده مثل داستان چیپس
🌱Hany Joon🌱
۱۴۰۳/۱/۱۱
من از روی نظرات کتاب رو خریدم ولی اون انتظاری که داشتم رو کتاب برام برآورده نکرده بود، فکر می‌کنم اکثرا بدون اینکه کتابو خونده باشن راج بهش نظر میدن🫠
مینا مظاهری
۱۴۰۲/۶/۱۵
کتاب مفیدی هست. متن روانی هم داره
عباس دانش
۱۴۰۳/۱/۴
ذهن یکی از قوی ترین نعمتهای خداوند به انسان است ذهن وافکار هم می تواند انسان را بیمار کند وهم شفا دهد آدمی زائیده افکار خویش است
هادی باقری
۱۴۰۲/۸/۱۴
این کتاب انسان رو از بزرگیش آگاه میکنه و میفهمه که چه موجود بزرگی هست و چه کارهایی توسط میشه انجام داد که ما از آن بی خبریم
Monire Sh
۱۴۰۲/۷/۲
ارزش و تواناییهای من را به عنوان یک انسان به من یاداوری میکند و اینکه به باورهایمان اعتماد کنیم
ارجمند هدایتی
۱۴۰۳/۱/۱۰
سالها فکر میکردم باید پول داشته باشم تا رشد کنم و این کتاب دقیقا پارادوکس آن است و ذهن مرا به چالش وا میدارد
مشاهده همه نظرات 40

راهنمای مطالعه کتاب ذهنیت ثروتمند

برای دریافت کتاب ذهنیت ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.