معرفی و دانلود کتاب خواب‌های مسخره من

عکس جلد کتاب خواب‌های مسخره من
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خواب‌های مسخره من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خواب‌های مسخره من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خواب‌های مسخره من

کتاب خواب‌های مسخره من نوشته‌ی علی تصویری قمصری، مجموعه انشاء‌های یک کودک 10 ساله است که رویاها، احساسات و عواطف کودکانه‌ی او را بیان می‌کند.

در بخشی از کتاب خواب‌های مسخره من می‌خوانیم:

یک روز صبح که برای دوشیدنِ گاوم رفته بودم، چیزی دیدم که مثلِ خودش شاخ درآوردم! دیدم که به جای شیر، یک چیزی شبیهِ شیرکاکائو می‌ده! خیلی تعجب کردم! چون تا حالا ندیده و نشنیده بودم که هیچ گاوی شیرکاکائو بده! مامانم، بابام و فامیلامون هم تعجب کرده بودن. البته شیرکاکائوش یک مزه‌ای می‌داد! مزه‌اش با بقیه‌ی شیرکاکائوها فرق داشت. یک بوی عجیبی هم می‌داد، مثلِ بوی سیمِ سوخته! با این حال ما می‌خوردیمش و به نظرمون جالب می‌اومد. اما مامانم نگران بود و لب بهش نمی‌زد. به ما هم می‌گفت: (نخورینش! شاید فاسد شده باشه؟) یکی هم نبود بهش بگه، آخه مامانِ من، مگه شیرِ توی گاوم فاسد می‌شه؟! خلاصه چندتایی دامپزشک برای معاینه‌اش اومدن. اما هیچ کدومشون چیزی متوجه نشدن. همشون می‌گفتن که سالمه و چیزیش نیست.

خبرِ شیرِ کاکائوییِ گاوم به همه‌ی همسایه‌ها رسید. هر روز صبحِ زود، همسایه‌ها با سطل‌های بزرگ، دمِ خونمون صف‌های دراز می‌بستن تا شیرکاکائو بگیرن. مدت‌ها گذشت و ما همین‌جور از شیرکاکائوی گاوم استفاده می‌کردیم و انقدر زیاد بود که به دیگران هم می‌دادیم. کم‌کم قرار شد پای داورهای گینس و دامپزشک‌های خارجی هم به خونمون باز بشه و این یعنی شروعِ معروف شدن!

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
از اون زمان تا همین الان
کلاغچه! پیرکلاغ!
گاوِ شیرکاکائویی
مدرسه‌ی اختیاریِ اجباری
غولِ قوریِ گل قرمزی!
خوابم یا بیدارم؟
استادِ نخِ بخیه
آسفالتِ پرسپولیسی
یک شب کنارِ رونالدو
زنده باد سوپر بابابزرگ
وااای انگشتم!
رقابت یا رفاقت، مسئله این است
اشکِ هندی
از اون شوت‌های رونالدوایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خواب‌های مسخره من
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات59
زبانفارسی
شابک978-622-6201-23-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خواب‌های مسخره من

روژین فروزان فر
۱۳۹۹/۳/۱۸
عالی بود من قبلا دیدم ۵ ستاره براش کمه. راست میگه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خواب‌های مسخره من

برای دریافت کتاب خواب‌های مسخره من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.