معرفی و دانلود کتاب خواهرم هیولا شده

عکس جلد کتاب خواهرم هیولا شده
قیمت:
20800 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خواهرم هیولا شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خواهرم هیولا شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خواهرم هیولا شده

آلی یک کودک خردسال است که گاهی بسیار خشمگین می‌شود. بنابراین به‌خاطر شکستن مدادشمعی‌اش کم مانده خانه را روی سرش بگذارد. در کتاب خواهرم هیولا شده، نوشته‌ی سارا لین ریوول، خواهید دید برادر بزرگ‌تر برای آرام کردن خواهرش چه برنامه‌ای تدارک دیده است. این داستان به کودکان مهارت‌های کنترل خشم را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب خواهرم هیولا شده

آموزش کنترل خشم به کودکان کمک می‌کند آنها در مواجهه با چالش‌های مختلف محیط، سازگاری و انعطاف بیشتری داشته باشند. برای این کار لازم است خشم کودک به رسمیت شناخته شود و با شنیدن علت ناراحتی، او را در داشتن احساسی بهتر نسبت به خودش یاری کنیم. در کتاب خواهرم هیولا شده (Allie All Along)، نوشته‌ی سارا لین ریوول (Sarah Lynne Reul) شاهد نحوه‌ی برخورد یک برادر آگاه و مهربان با خواهر خشمگینش هستیم. او برای مهار عصبانیت یکباره‌ی خواهرش از ایده‌های جالب و موثری استفاده می‌کند. جالب است بدانید نویسنده وظیفه‌ی تصویرگری این اثر را نیز برعهده داشته است.

گاهی بهتر است بپذیریم خشم مثل هیولایی وارد وجود ما می‌شود و ما را تبدیل به یک موجود دیگر می‌کند. حتی خشم ممکن است انقدر با ما یکی شود که یادمان برود چه کسی هستیم. در چنین شرایطی درک متقابل اطرافیان می‌تواند به ما کمک کند شرایط را بهتر پشت سر بگذاریم. این میان به علت عدم آگاهی کودکان نسبت به ریشه‌ی رفتارهای پرخاشگرانه‌شان، همکاری والدین، اعضای خانواده و دوستان، نقش عمیق‌تر و موثرتری را ایفا می‌کند. مهم این است که خشم کودک را به وجود او نسبت ندهیم و او را با صفات منفی خطاب نکنیم. خشم نباید باعث شود کودک حس کند آدم بدی است. بلکه باید بداند این یک حس طبیعی است که می‌تواند آن را مهار کند.

از ویژگی‌های جذاب این کتاب تصویرگری آن است که احساسات تهاجمی آلی را با استفاده از رنگ‌های تند به مخاطب نشان می‌دهد. کتاب خواهرم هیولا شده با ترجمه‌ی آناهیتا حضرتی کیاوندانی از سوی نشر پرتقال، در دسترس علاقمندان قرار دارد.

نکوداشت‌های کتاب خواهرم هیولا شده

  • در نگاه اول داستانی ساده به نظر می‌رسد، اما در بطن خود راهکارهایی کاربردی برای کمک به کودکان ارائه می‌دهد. (Booklist)
  • نویسنده از زبان به نحوی موجز استفاده می‌کند و اثر او کودکان خردسال را یاری می‌دهد تا به احساسات اجتماعی و عاطفی خود بپردازند. (School Library Journal)
  • مخاطب از دیدن حالات آلی که در رنگ‌ها منعکس شده است، لذت خواهد برد و چند نکته درباره‌ی مدیریت خشم از برادر بزرگ‌تر که عاقل و دوست داشتنی است، یاد می‌گیرد. (Shelf Awareness)

کتاب خواهرم هیولا شده مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال که از شنیدن داستان‌های آموزنده لذت می‌برند، نوشته شده است. همچنین پدر و مادرانی که قصد دارند شیوه‌های کنترل خشم را به کودک خود بیاموزند، می‌توانند این کتاب را تهیه کنند.

با سارا لین ریوول بیشتر آشنا شویم

سارا لین ریوول نویسنده، تصویرگر و انیماتور برنده‌ی جایزه است که به مسائل علمی و طراحی عکس علاقه دارد. او که اصالتاَ اهل بروکلین است، اکنون با خانواده‌اش در نزدیکی بوستون زندگی می‌کند. از دیگر آثار او در حوزه‌ی کودک و نوجوان باید به کتاب «خبر فوری: شهر عوض می‌شود» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب خواهرم هیولا شده می‌خوانیم

قهر کرد؛ قشقرق به راه انداخت و کولی‌بازی درآورد. بالشتی بهش دادم تا هرچقدر دلش می‌خواهد به آن مشت بزند (برای اینکه چیزهای دیگر را نشکند). این‌طوری کلی از عصبانیتش کم شد. با این حال آلی هنوز بدخلق؛ اخمالو و خیلی عصبانی بود. پرسیدم چرا ولی حرفی نمی‌زد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خواهرم هیولا شده
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-665-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
20800 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خواهرم هیولا شده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خواهرم هیولا شده

برای دریافت کتاب خواهرم هیولا شده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.