معرفی و دانلود کتاب خودآموز پرورش قارچ دکمه‌ای: بسته بندی

عکس جلد کتاب خودآموز پرورش قارچ دکمه‌ای: بسته بندی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودآموز پرورش قارچ دکمه‌ای: بسته بندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودآموز پرورش قارچ دکمه‌ای: بسته بندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودآموز پرورش قارچ دکمه‌ای: بسته بندی

کتاب خودآموز پرورش قارچ دکمه‌ای: بسته بندی نوشته‌ی داود احمدی و محمد احمدی، شما را با ویژگی‌ها و طراحی مطلوب بسته‌بندی‌ قارچ‌های خوراکی آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب خودآموز پرورش قارچ دکمه‌ای: بسته بندی:

بسته‌بندی به معنی ساخت و تهیه ظرفی است که سلامت کالا را در فاصله زمانی تولید تا مصرف حفظ کرده و از صدمات و خطرات احتمالی فیزیکی یا شمیایی جلوگیری نماید. بسته‌بندی چهره کالا محسوب می‌شود و مشتری به وسیله‌ی آن محصولات را شناسایی می‌کند.

بسته‌بندی پیام تولیدکننده را به خریدار انتقال می‌دهد و جزو شخصیت محصول به شمار می‌رود. بسته‌بندی، کالا را در برابر ضربه، رطوبت، شرایط اقلیمی، بوها، گازها، ارتعاش، فشار، میکروارگانیسم و حشرات محافظت می‌کند. امروزه بسته‌بندی به عنوان یک صنعت در دنیا معرفی و مطرح می‌شود و برای آن انواع مختلفی بر می‌شمرند: در بعضی موارد بسته‌بندی پس از مصرف شدن محتوای اصلی کاربرد مجدد پیدا می‌کند یا اینکه پس از مصرف، دور ریخته می‌شود.

بسته‌بندی اولین ارتباط مستقیم با خریدار محسوب می‌شود و از نظر روانی اولین برخورد و تصویری که ما در زندگی از هر چیزی داریم بسیار تعیین‌کننده است، بنابراین در زیبایی و کیفیت آن باید کوشیده شود.

کتاب خودآموز پرورش قارچ دکمه‌ای: بسته بندی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانشجویان، کارآموزان، کارآفرینان و افرادی که علاقه‌مند به پرورش قارچ هستند و می‌خواهند نکاتی درمورد بسته‌بندی محصول خود بدانند، مناسب خواهد بود.

در بخشی از کتاب خودآموز پرورش قارچ دکمه‌ای: بسته بندی می‌خوانیم:

قارچ محصول فوق‌العاده ظریف و حساسی است و پس از برداشت به تدریج کیفیت خود را از دست می‌دهد. لذا برداشت، جابه‌جایی و نگهداری محصول باید با کمال دقت و مراقبت اجرا شود. وارد شدن هر گونه فشار و ضربه به قارچ باعث قهوه‌ای شدن کلاهک شده و بازار پسندی آن را بشدت کاهش می‌دهد.

قارچ‌ها با وجود ارزش غذایی بسیار بالایی که دارند، یک محصول فساد پذیر بحساب می‌آیند و باید در حداقل زمان بسته بندی شوند، به طوری که پیشنهاد می‌شود برداشت کنندگان قارچ بلافاصله پس از برداشت، قارچ‌ها را درون بسته‌ها قرار دهند تا از تغییر رنگ این محصول جلوگیری شود. توصیه می‌شود بری ثابت نگهداشتن رنگ، کیفیت و جلوگیری از افت وزن قارچ‌ها حتماً از شوک سرمایی استفاده شود.

جنس بسته بندی قارچ تازه می‌تواند پلاستیک و مقوای مجاز و مناسب برای بسته‌بندی مواد غذایی، مطابق با استاندارد‌های مربوطه باشد. موادی که برای بسته بندی به کار می‌روند باید نو، تمیز و عاری از بو و از ترکیبی تهیه شده باشد که هیچگونه تأثیر منفی بر روی کیفیت محصول نداشته باشد. می‌توان ظروف سلولزی را یک نمونه جایگزین و بسیار خوب نام برد؛

بسته‌ها باید در حد امکان سخت و محکم باشند و بسته پس از پر شدن از قارچ، از پوششی نظیر فیلم و یا جنس خود ظرف بسته می‌شوند ولی در هر حال محتوای درون بسته‌بندی می‌بایست قابل رؤیت باشد و ایجاد روزنه در پوشش بسته باعث می‌شود شبنم داخل بسته تشکیل نشود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بسته‌بندی
تقسیم‌بندی‌های بسته‌بندی
ویژگی‌های بسته‌بندی مطلوب
طراحی بسته‌بندی
بسته‌بندی قارچ
اصول چیدن قارچ
صنایع تبدیلی و نگهداری قارچ
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودآموز پرورش قارچ دکمه‌ای: بسته بندی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات آزمون یار پویا
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-600-95209-8-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش پرورش گل و گیاه، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خودآموز پرورش قارچ دکمه‌ای: بسته بندی

برای دریافت کتاب خودآموز پرورش قارچ دکمه‌ای: بسته بندی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.