معرفی و دانلود کتاب خوشحالی یک روباه است

عکس جلد کتاب خوشحالی یک روباه است
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوشحالی یک روباه است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوشحالی یک روباه است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوشحالی یک روباه است

کتاب خوشحالی یک روباه است از اولینا داسیوته داستانی اثرگذار درباره احساساتی است که کودکان در روابط دوستانه تجربه می‌کنند. این کتاب تصویری لذت‌بخش توسط چندین مجله معتبر مورد تحسین قرار گرفته است و در سال 2019 جایزه میلدرد ال. بچلدر را برای نگارنده خود به ارمغان آورد.

درباره کتاب خوشحالی یک روباه است:

پل یک زندگی معمولی داشت: او روی بلندترین درخت شهر زندگی می‌کرد، پدرش با یک بالگرد مردم را به جاهایی که می‌خواستند می‌برد و مادرش هم در خانه ظرف‌های سفالی زیبا می‌ساخت. در واقع اگر زندگی بر یک درخت را نادیده بگیریم، آن‌ها یک زندگی عادی و معمولی داشتند. بزرگ‌ترین تفریح پل رد شدن از جنگل بزرگ برای رسیدن به نانوایی بود و راستش را بخواهید در یکی از همین رفت‌وآمدها بود که پل با روباه نارنجی آشنا شد و برای اولین بار یک دوست صمیمی پیدا کرد... کتاب خوشحالی یک روباه است (The Fox on the Swing) یک داستان اثرگذار درباره دوستی است و به کودکان یاد می‌دهد چطور با احساسات ناخوشایند کنار بیایند.

شخصیت‌های این قصه زیبا مثل همه گاهی کم‌حوصله و بی‌انرژی می‌شوند اما سعی دارند در این لحظات همدیگر را تنها نگذارند. پیام اصلی اولینا داسیوته (Evelina Daciute) برای کودکان، اهمیت محبت، صمیمیت و امیدواری است. شاید بعضی روزها با دوست، هم‌کلاسی یا اعضای خانواده‌تان بحث کنید یا حتی از هم ناراحت شوید، اما این به معنی پایان دوستی نیست. زندگی همیشه خبرهای خوشی برای شما دارد و برای شنیدن آن‌ها فقط باید با دقت به صداهای اطراف گوش کنید...

جوایز و افتخارات کتاب خوشحالی یک روباه است:

- انتخاب به‌عنوان زیباترین کتاب سال لیتوانی در سال 2016
- برنده جایزه کتاب سال برای کودکان در 2017
- برنده جایزه میلدرد ال. بچلدر 2019

نکوداشت‌های کتاب خوشحالی یک روباه است:

- بسیار رضایت‌بخش و اصیل. (بررسی‌های کراکوس)
- یک دوستی شیرین که کودکان را به رسیدن روزهای خوب امیدوار خواهد کرد. (Midwest Book Review)

کتاب خوشحالی یک روباه است مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این داستان آموزنده و لطیف به کودکان 3 تا 7 سال پیشنهاد می‌شود. همین‌طور تمام افرادی که با کودکان در ارتباط هستند می‌توانند از کتاب خوشحالی یک روباه است برای معرفی احساسات منفی کمک بگیرند.

در بخشی از کتاب خوشحالی یک روباه است می‌خوانیم:

روباه به پل گفت: «پدرم که روباه خیلی دانایی بود همیشه می‌گفت باید زمان بگذرد تا بفهمی چیزی خوب است یا نه. مثلاً فرض کن کیکی توی دلش خامه داشته باشد. شاید با اولین گاز به دل خامه‌ای کیک نرسی، اما اگر همین‌طور کوچولو کوچولو گاز بزنی می‌بینی که مزه کیک بهتر و بهتر می‌شود».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوشحالی یک روباه است
نویسنده
مترجمآزاده کامیار
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-600-462-802-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خوشحالی یک روباه است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خوشحالی یک روباه است

برای دریافت کتاب خوشحالی یک روباه است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.