معرفی و دانلود کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک

عکس جلد کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک
قیمت:
۱۶,۴۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک

کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک نوشته‌ی تام لیچتنهلد، داستان پرجنب و جوش و آموزنده‌ی ابر کوچولویی به نام ابرک است که دلش می‌خواست مثل بقیه‌ی ابرها ببارد و کارهای مهم بکند اما برای این کار خیلی کوچک بود. او برای رسیدن به آرزویش شروع به ماجراجویی‌های عجیبی می‌کند. به نظر شما آیا ابرک موفق می‌شود به دیگران کمک کند؟

موضوع کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک (Cloudette) چیست؟

ابرک، ابر کوچولوی داستان از بقیه‌ی ابرها کوچکتر بود اما از این موضوع ناراحت نبود. همه ابرک را دوست داشتند و او کلی دوست کوچولو مثل خودش داشت. او همیشه خوشحال بود و در آسمان ماجراجویی‌های زیادی می‌کرد. گاهی ابرهای بزرگ می‌باریدند تا کارهای بزرگ و خوبی برای دیگران بکنند. اما ابرک تا حالا نباریده بود و خیلی دلش می‌خواست به آدم‌ها، حیوانات و گیاهان کمکی کند. تا اینکه ماجراهایی را آغاز می‌کند که او را تبدیل به یک قهرمان کوچولو می‌کند. این کتاب شگفت‌انگیز در سال 2011 نامزد جایزه بهترین کتاب مصور گودریدز شده بود.

کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک مناسب چه کسانی است؟

تام لیچتنهلد (Tom Lichtenheld) این داستان زیبا همراه با تصویرگری‌های دوست داشتنی را برای کودکان 3 تا 7 سال تالیف کرده است و به آن‌ها مفاهیم مهمی مانند اعتماد به نفس، پشتکار، امید، کمک به دیگران، مهربانی و... را می‌آموزد. کودکان با این قصه یاد می‌گیرند که اگر هنوز بزرگ نشده باشند هم، می‌توانند کارهایی بزرگ انجام دهند و فقط باید پشتکار و امید داشته و توانایی‌های خود را باور کنند.

در بخشی از کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک می‌خوانیم:

ابرک از دور آن‌ها را تماشا می‌کرد. آن‌ها همه جور کار مهم ابری انجام می‌دادند. وقتی به آن‌ها نگاه می‌کرد، دلش می‌خواست او هم کارهای بزرگ و مهم انجام بدهد. می‌خواست کاری کند باغها سبز شوند. و می‌خواست کاری کند صدای آب که در جویبارها شنیده شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک
نویسنده
مترجمآزاده کامیار
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-600-462-575-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک

شقایق قدسی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
داستان بسیار عالی بود من برای دانش آموزان پایه اول آن را خوانده ام. در این سن دانش آموز به یادگیری مفاهیم به صورت جدی می‌پردازد و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد گاهی امکان دارد کودک از تفاوتش با دیگران دلسرد شود که این داستان می‌تواند به کمک آموزگار یا والدین بیاید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک

برای دریافت کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.