معرفی و دانلود کتاب پاک کن

عکس جلد کتاب پاک کن
قیمت:
26000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پاک کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پاک کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پاک کن

کتاب پاک کن نوشته‌ی آنا کانگ، داستان آموزنده و جذاب یک پاک کن را به تصویر می‌کشد که فکر می‌کند در بین بقیه لوازم تحریرها به هیچ دردی نمی‌خورد. این قصه با بیانی دلنشین و داستانی جذاب، مفاهیم بسیار مهمی را به کودکان می‌‌آموزد.

موضوع کتاب پاک کن چیست؟

پاک کن همیشه در حال پاک کردن اشتباهات دیگران بود. او وقتی در بین بقیه لوازم تحریرها بود، احساس ناراحتی می‌کرد؛ چون فکر می‌کرد خودش کار مهمی انجام نمی‌دهد و به هیچ دردی نمی‌خورد. او همیشه در حال غبطه خوردن به دیگران بود و دلش می‌خواست یک کار بزرگ انجام دهد. تا اینکه یک روز تصمیم گرفت از جمع بقیه برود...

آنا کانگ (Anna Kang) با کتاب پاک کن (Eraser) به مفاهیم بسیار مهمی پرداخته است. در این داستان بعضی از لوازم تحریرها مانند خودکار و ماژیک، پاک کن را تحقیر و توانایی‌های او را زیر سوال می‌برند. به همین دلیل پاک کن که فقط کارش تمیز کردن است، در مورد خودش احساس ناخوشایندی پیدا می‌کند؛ او تصور می‌کند کارهای او و حتی خودش به اندازه دیگران مهم نیستند و هیچکس به او نیازی ندارد؛ او غمگین می‌شود و خودش را دوست ندارد.

کتاب حاضر با بیانی شیرین و تصاویری جذاب به کودکان می‌آموزد که همه با هم تفاوت دارند و هر کسی ویژگی‌ها و توانایی‌های خاص خودش را دارد و چیزی که اهمیت دارد این است که از این تفاوت‌ها آگاهی پیدا کنید و خود را همانطور که هستید، دوست داشته باشید. با خواندن این قصه مفرح کودکان یاد می‌گیرند که همیشه اعتماد به نفس داشته باشند، هرگز خودشان را با دیگران مقایسه نکنند، شجاع باشند، به آزارها و تحقیرهای اطرافیان توجهی نداشته باشند و همیشه وجود خودشان را ارزشمند بدانند.

نکوداشت‌های کتاب پاک کن:

- کتابی که باید برای هر کلاس پیش‌دبستانی مطالعه شود. (Where Imagination Grows)

- یک کتاب تصویری دلپذیر که خوانندگان را به پذیرفتن اشتباهات ترغیب می‌کند و پاک کن را به مقام قهرمان می‌رساند. یک کتاب جالب برای اوقات قصه‌‌خوانی و بلندخوانی در کلاس. (School Library Journal)

- این کتاب بدون سنگین بودن پیام، روشی سرگرم‌کننده برای تفکر در مورد قدردانی از تفاوت‌ها و شناخت انواع مختلف استعدادها است و همچنین برخی از مطالب کتاب، درمانی سرگرم کننده برای کمال‌گرایان است. (Youth Services Book Review)

- یک کتاب تصویری خونگرم، پر از ایهام سرگرم‌کننده، شخصیت‌های جذاب، تصاویر پرجنب و جوش و درس‌های مهم. (Word Spelunking)

- من عاشق این هستم که پاک کن چگونه به بچه‌ها نشان می‌دهد همه اشتباه می‌کنند و همه ما لیاقت فرصتی دیگر را داریم. این یک درس خوب در مورد مهم بودن همه است. (Christy’s Cozy Corners)

- کودکان از خواندن این کتاب خنده‌دار و سرگرم‌کننده لذت خواهند برد و معلمان از توانایی کتاب در انتقال پیام مهمی در مورد چگونگی کمک همه افراد به تیم بدون تبلیغات قدردانی خواهند کرد. (Kid Lit Frenzy)

- شیرین، صادقانه و شوخ طبع ... مناسب کلاس‌ها و کتابخانه‌های خانگی. (Mrs. Mommy Booknerd)

- آنا کانگ که با ایهام بچه‌ها را با صدای بلند می‌خنداند، یک داستان شیرین و طنزآمیز نوشته است که به دانش‌آموزان در مورد شناخت توانایی بالقوه، قدرت همکاری و چگونگی بزرگ بودن اشتباهات به ما می‌آموزد. (Beagles and Books)

- من واقعاً از این داستان لذت بردم و فکر می‌کنم بچه‌ها هم از این اتفاق لذت خواهند برد... این داستان باعث بحث و گفتگوهای زیادی با کودکان می‌شود. (The Late Bloomer’s Blog)

- پاک کن یک کتاب تصویری جالب و جذاب است که خوانندگان را به پذیرفتن اشتباهات جلب می‌کند و پاک کن را به مقام قهرمان می‌رساند. این کتاب جذاب باید به داستان منظم یا روال بلند خواندن با کودکان خردسال شما بیفزاید. اگر هدف شما این است که به بچه‌ها یاد دهید که شجاع باشد نه بی‌نقص، پاک کن کتاب مناسب شماست. (Biracial Bookworms)

کتاب پاک کن مناسب چه کسانی است؟

این داستان دوست داشتنی همراه تصاویر جذاب برای کودکان سنین 3 تا 7 سال آموزنده و جالب است.

با آنا کانگ بیشتر آشنا شویم:

آنا کانگ متولد نیویورک است. بیشترین سرگرمی او در دوران نوجوانی‌اش خواندن مجله‌های Teen beat و کمیک بود. او در رشته روابط بین‌الملل و مطالعات آسیایی تحصیل کرد و بعد از آن به لس آنجلس نقل مکان نمود و در رشته هنرهای سینمایی ادامه تحصیل داد. او نامزد جایزه گودریدز برای بهترین کتاب تصویری شده و همسر او کریستوفر وینت تصویرگری مجموعه پشمالوها را به عهده داشته است.

در بخشی از کتاب پاک کن می‌خوانیم:

حالا من به چه دردی می‌خورم؟ هیچ دردی تنها کاری که از من برمی آید پاک کردن است.
به خاطر بودن توست که همه زیبا و مرتب به نظر می‌رسند. تازه، کارت حرف ندارد!

خسته شدم از پس هیچ چیز نبودم جز تظافتچی، هیچ وقت نشده احساس کنید به درد یک کار خیلی بزرگتر می‌خورید؟
بزرگتر... بزرگتر از چی؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پاک کن
نویسنده
مترجمآزاده کامیار
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-462-526-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
26000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پاک کن

azar dokht
۱۴۰۰/۹/۲۰
دوستش داشتم عالی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پاک کن

برای دریافت کتاب پاک کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.