معرفی و دانلود کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوست نداره!

عکس جلد کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوست نداره!
قیمت:
59900 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوست نداره! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوست نداره! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوست نداره!

گرگ برندت و لیز تاچیلو در کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوست نداره!، می‌خواهند به شما نشان دهند مردها آنقدر هم که فکر می‌کنید پیچیده نیستند؛ حتی اگر بخواهند که شما اینطور فکر کنید.

قرن‌هاست که زن‌ها دور هم جمع می‌شوند و به هنگام صرف قهوه یا چای درباره رفتار گیج‌ کننده مردها با یکدیگر صحبت می‌کنند تا از آن سر در بیاورند. گرگ برندت (Greg Behrendt) و لیز تاچیلو (Liz Tuccillo)‌ کوشیده‌اند تا تمامِ حرف‌هایی که ممکن است در یک رابطه زده شود و برای خانم‌ها ایجاد دودلی یا شبهه کند را بیان کنند.

سبک نگارش و لحن طنز‌آمیز و گاه تند و نیش‌دار، طعنه‌آمیز و در‌عین‌حال رُک و پوست‌ کنده و صمیمی نویسندگان کتاب ظاهرا تنها وسیله و ابزاری بوده که به قول خود آن‌ها «به منظور باز کردن چشم و گوش دختران و زنان زیبا و باهوش، و گاه ساده‌لوح و احیانا بیش از حد خوش‌بین و خوش‌باور» در اختیار داشته‌اند. دختران و زنانی که خودشان را دست‌ کم می‌گیرند و ارزان می‌فروشند.

کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوست نداره! (He's Just Not That into You: The No-Excuses Truth to Understanding Guys)، می‌تواند برای همیشه زندگی شما را تغییر دهد. پیدا کردن نامزد یا شوهر آسان‌تر از پیدا کردن یک نسخه از این کتاب است.

در بخشی از کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوسِت نداره! می‌خوانیم:

باور کنین عشق «فوبیای تعهد» و نیز ترس از ازدواج رو معالجه و درمان می‌کنه!
این رو هیچ‌وقت فراموش نکنین: تمامی پسرها یا مردهایی که مدام برای ازدواج با شما عذر و بهانه می‌یارن، مثلا می‌گن قصد ازدواج ندارن یا اساسا به ازدواج اعتقادی ندارن یا از ازدواج می‌ترسن، یه روز همه‌شون ازدواج می‌کنن. مطمئن باشین. احتمالا خودتون هم به این حقیقت پی بردین. چند سال (یا حتی چند ماه!) بعد می‌بینیدشون و می‌بینین که همون‌هایی که اینقدر مخالف ازدواج بودن و لعن و نفرینش می‌کردن، حالا متأهل‌اند و احتمالا بچه ‌هم دارن. از اینجاست که می‌شه نتیجه گرفت پس می‌خواستن ازدواج کنن اما فقط نه با شما. البته خیلی عذر می‌خوام، اما حقیقت داره!

وقتی مردی می‌گه که قصد ازدواج نداره، معنیش این نیست که هیچ‌وقت نمی‌خواد با هیچ‌کس ازدواج کنه و تا ابد «عزب اغلی» باقی بمونه. معنیش اینه ‌که قصد ازدواج با شما رو نداره. قصد ازدواج داشتن هیچ‌ مشکل و ایرادی هم نداره. هیچ‌وقت احساس نکنین مشکلی دارین که دوست دارین ازدواج کنین. تمایل به ازدواج هرگز به معنای نیازمند بودن، وابسته بودن، متکی بودن و رشد نیافته بودن نیست. فقط مراقب باشین کسی ‌رو برای خودتون انتخاب کنین که اهداف، خواسته‌ها و برنامه‌ریزی‌هاش برای آینده با شما مشترک و مشابه باشه. چنانچه اشتباه کردین و طرف‌تون تعهد‌گریز و «ضد ازدواج» از آب دراومد، زود بی‌خیال بشین و وقت خودتون ‌رو تلف نکنین. به خاطر داشته باشین اهداف و آرزوهای بزرگ مستلزم برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های بزرگ‌اند.

فهرست مطالب کتاب

سخنی با خواننده
یادداشت مترجم
مقدمه لیز تاچیلو
مقدمه گِرِگ برندت
همواره به یک مرد علاقه‌مند می‌شوید!
1: وقتی به شما پیشنهاد نمی‌ده یعنی شما رو نمی‌خواد!
2: خیلی عذر می‌خوام: اما اونقدرها هم که شما فکر می‌کنین شما رو دوست نداره چون اگه داشت بهتون زنگ می‌زد!
3: اگه نمی‌خواد از حد «سلام علیک» جلوتر بره، پس خیلی عذر می‌خوام، اون‌قدرها هم که شما فکر می‌کنین عاشق دلخسته شما نیست!
4: مخصوص متأهل‌ها! اگه دوست نداره با شما مهر‌ورزی کنه، پس یعنی: «خیلی عذر می‌خوام، اما اون‌قدرها هم که شما فکر می‌کنین براش جذاب و خواستنی نیستین.»
5: اگه چشمش دنبال یکی دیگه‌س پس یعنی خیلی عذر می‌خوام: چشمش دنبال شما نیست!
6: اگه فقط وقتی که «کله‌ش داغه» شما رو می‌خواد، پس یعنی خیلی عذر می‌خوام، اون‌قدرها هم که فکر می‌کنین شما رو نمی‌خواد!
7: اگه نمی‌خواد با شما ازدواج کنه، پس یعنی خیلی عذر می‌خوام، اون‌قدرها هم که فکر می‌کنین شما رو دوست نداره؛ چون اگه دوست داشت، حتماً پیشنهاد می‌داد.
8: اگه باهاتون به‌هم زده، پس خیلی عذر می‌خوام، خیلی هم شما رو نمی‌خواسته!
9: اگه یه‌دفعه گذاشته رفته و غیبش زده پس یعنی اون‌قدرهام که فکر می‌کردین دوستتون نداشته. البته خیلی عذر می‌خوام!
10: خیلی عذر می‌خوام اما: اگه زن داره یعنی پس شما رو نمی‌خواد
11: خیلی عذر می‌خوام اما: مردهای خودخواه و از خودراضی و مردهایی که ضعیف‌کُشن و گردن کلفت‌بازی درمیارن و مردهایی که خُل و چِلن، اون‌قدرهام که فکر می‌کنین شما رو دوست ندارن.
12: بشنوین و باور نکنین!
13: حالا چیکار باید کرد؟
14: پرسش و پاسخ با گِرِگ برندت
15: سخن آخر با گِرِگ
16: سخن آخر با لیز
درباره نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوست نداره!
نویسنده،
مترجمهادی ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-964-236-898-3
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
59900 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوست نداره!

ناتاشا قریشی
۱۳۹۷/۵/۹
من فقط قسمت نمونه این کتاب رو خوندم و به نظرم اونقدر جالب نبود که بقیشو بخونم... حقیقت داشتن این کتاب یا نه رو نمی‌دونم ولی بعضی از چیز‌ها مثل خاستگاری از طرف زن رو عیب می‌دونه که به نظر من خیلی از زنان و مردان دیگه تو کتاب‌های معروف تری این کارو فاقد اشکال دونستن. در کل کتابی هستش که زنان رو خیلی پایین میکشه و طبق سنت عمل میکنه
زینب دارایی
۱۳۹۸/۱/۱۰
کتابی بسیار مفید برای زنان که فریب مردان فریبکار و هوس ران را نخورند و بفهمند چه مردی برای ازدواج نزد او نیامده است و علاعم خطر یاد بگیرد کتاب بسار ارزنده برای اینکه دختری جلوی مردان هوس ران تحقیر و صدمه نخورد
علی رزمی
۱۳۹۷/۱۰/۲۷
این کتاب به صورت پیشفرض همه مردها رو سوءاستفاده کننده قرار داده و زنها موجودات ساده‌ای که سرشون کلاه میره. هر سرویسی که مرد نمیده یعنی دوستت نداره!
کتاب پایه علمی نداره. مطالب طوری نوشته شده که نمیشه جای مرد و زن رو تو این کتاب عوض کرد و حرف کتاب درست باقی بمونه. این یک اشکال بزرگ کتابه.
مريم توكلى
۱۳۹۸/۷/۱۶
کتاب خوبی بود باعث میشه دیگه کسی نخواد خودش رو گول بزنه و با واقعیت رو به رو شه قبل این که سیلی واقعیت بخوره تو صورتش و قربانی بازی‌های یه پسر که نیت جدی نداره بشه
الهام احمدی
۱۴۰۱/۱/۲۹
کتاب خوبی بود خیلی از نکاتی که توش گفته شده مؤثر هستن حالا لزوماً تمام نکات ممکنه شبیه زندگی ما نباشه اما میشه ازش تو روابط استفاده کرد جالبیش اینه که مرد ایرانی و خارجی نداره قوانین یکی هستن
نسیم شارقی
۱۳۹۸/۸/۲۳
به این کتاب امتیاز 5 دادم بخاطر موضوع فوق العاده‌ای که انتخاب کرده ولی گاهی باید از دید مردها هم به قضیه نگاه کرد که فریب زنهای فریبکار رو نخورند
سمانه شاهی
۱۳۹۸/۸/۲۳
واقعا کتاب بی‌نظیریه.... . . . . . . . . . خوندنش واسه هر خانونی از ضروریاته. لطفا هر کی این کتاب رو مطالعه کرده به خانومهای اطرافش هم معرفی کنه. ثواب داره بخدا...
افسانه آبی
۱۳۹۸/۱/۸
بسیار عالیه و خیلی خوشحالم خریدمش خیلی خوب بود. باعث تقویت حس احترام وعزت نفس میشه و سبب میشه خانمها خودشون رو لایق عشق بدونن
Bahar Sd
۱۳۹۷/۵/۸
کتاب جالب و خوبیه
من سالها قبل خوندم اما بعد از خوندن این کتاب تا چند مدت از مردها بدتون میاد و دور خودتون حصار میکشید!!!
elham mohammadian
۱۳۹۹/۳/۱۵
محتوای کتاب اینه که خواهان کسی باش که خواهان تو باشد خلاص
یعنی یه خانم نباید به دنبال تعقیب فرد موردنظرباشه.
یگانه احمدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
به نظر من خیلی کتاب جالبو خوبی بود
به هرکی که واقعا نمیدونه طرف مقابل دوسش داره یا نه توصیه میکنم👌🏻
ملیکا محب
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
گاهی اوقات لازمه تا حقیقت مث ‌ی پتک محکم بخوره تو صورتت تا بخودت بیای..... تلخ اما تاثیر گذلر و البته واقعیت
parva goorani
۱۴۰۰/۳/۴
به من خیلی کمک کرد ولی شاید برای بعضیا مناسب نباشه یه مقدار کوبنده صحبت کرده و ممکنه مخرب زندگیا باشه
Delara Ghafari
۱۴۰۰/۱/۱
خیلی واضح و رک بیان شده و فوق العاده تاثیر گذار و واقعا لازمه هر خانومی این کتاب رو بخونه
سارا تهرانی
۱۳۹۷/۱۰/۱۱
جالب نبود. از یک بابتی درسته حرفهاش اما زمانی که به ارتباط سطحی نگاه کنی و مردها اینطوری اکثرشون زیر سوال می‌روند
مشاهده همه نظرات 28

راهنمای مطالعه کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوست نداره!

برای دریافت کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوست نداره! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.