معرفی و دانلود کتاب داستان زندگی یک مرد

عکس جلد کتاب داستان زندگی یک مرد
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان زندگی یک مرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان زندگی یک مرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان زندگی یک مرد

زهرا لعل یغمائی در کتاب داستان زندگی یک مرد، سرگذشت زندگی پدربزرگ و مادربزرگش را روایت می‌کند. داستان در مورد مردی به نام حسین است که در تبریز زندگی می‌کند. او بعد از ازدواج با اصرار همسرش راهی تهران می‌شوند اما این مهاجرت قصه‌ی پرفراز و نشیب و متفاوتی را رقم می‌زند.

این کتاب به شما نشان می‌دهد که هیچ خیانت و ظلمی در این دنیا بی‌جواب نمی‌ماند و خداوند جواب خیانتکار، ظالم، جنایتکار و انسان منفی را نه تنها در آخرت، بلکه در این دنیا می‌دهد. پس خوب باشید و برای تمام جهان خوبی بخواهید.

در بخشی از کتاب داستان زندگی یک مرد می‌خوانیم:

حسین با شنیدن سخنان علی لبخندی رضایت بخش زد و گفت: خواهری که برادرش تو باشی، قطعا زن زندگی است. من موافق هستم اگر ایشان هم موافق باشند یکدیگر را ملاقات کنیم با هم صحبت کنیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. علی گفت: پس من فردا صبح با خواهرم تماس می‌گیرم و به بهانه دلتنگی او را به تهران می‌کشانم. فقط اینکه چطور خودت را به او اثبات کنی، با خودت.

حسین نفسی عمیق کشید و گفت: حتما برادر! این لطف بزرگت را هرگز فراموش نخواهم کرد. من اگر تو را نداشتم چه می‌کردم؟

علی لبخند زد و گفت: این حرف را نزن، هنوز که اتفاقی نیفتاده است حالا برگرد خانه و کمی استراحت کن؛ فردا بعد از اذان به حسینیه برگرد تا به تو بگویم که می‌آید یا نمی‌آید. حسین کاری را که علی خواسته بود انجام داد. روز بعد، طبق قرار حسین به حسینیه رفت تا نتیجه را از علی بشنود. به شدت مضطرب بود و دست هایش از شدت استرس عرق کرده بود و نفهمید چطور نمازش را خواند. پس از اتمام نماز، به دنبال علی گشت و پس از مدتی کوتاه او را یافت. حسین گفت: علی جان، چه شد برادر؟

علی لبخندی زد و گفت: می‌آید، اما این هفته نه هفته آینده تهران خواهد بود. حسین نمی‌دانست از شدت خوشحالی چه کند و در نهایت با کلی تشکر به مغازه‌اش بازگشت. یک هفته، به سرعت گذشت...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان زندگی یک مرد
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-622-96155-3-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داستان زندگی یک مرد

Fari 76
۱۳۹۹/۷/۴
یک کتاب بی نظیر با قلمی روان و داستانی پرچالش و زیبا و اجتماعی شدیدا پیشنهادمیکنم بخونید من عاشقش شدم چه قلمی داره خانوم یغمایی😍
لاله مهدی پور
۱۴۰۰/۴/۱۲
خیلی کوتاه و خلاصه بود. و یک داستان معمولی با نثر معمولی بود که برگرفته از واقعیت است.
null null
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
خسته نباشید میگم ب نویسنده و مترجم توانای این کتاب
بسیار زیبا بود
رزی غفوری
۱۳۹۹/۷/۴
یکی از بهترین رمانهایی که خوندم این کتابه کوتاهه اما واقعا تاثیرگذارو زیباست👌👍
Amirali Soleymani
۱۳۹۹/۷/۴
واقعا عالی بود احسنت به خانم یغمایی نویسنده محبوب و پرآوازه 🌹
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب داستان زندگی یک مرد

برای دریافت کتاب داستان زندگی یک مرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.