معرفی و دانلود کتاب داستان زندگی یک پسر موفق

عکس جلد کتاب داستان زندگی یک پسر موفق
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان زندگی یک پسر موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان زندگی یک پسر موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان زندگی یک پسر موفق

کتاب داستان زندگی یک پسر موفق نام اثری زیبا و الهام‌بخش به قلم محمد خیابانی است. او در این کتاب به روایت زندگی پرچالش و سخت خود می‌پردازد؛ از این که چگونه از دل سختی‌ها عبور کرده و توانسته موفقیت‌های زیادی در زندگی شخصی و کاری خود به دست بیاورد.

درباره کتاب داستان زندگی یک پسر موفق:

زندگی کردن آسان نیست. هیچ‌گاه کسی به ما نگفته که قرار است راحت باشد. اما نحوه‌ی مواجهه‌ی ما با چالش‌ها و سختی‌های زندگی، بسیاری از مسائل را تحت تاثیر قرار می‌دهد. گاهی، زمانی که هیچ انتظارش را نداری، اتفاقی رخ می‌دهد که تمام زندگی‌ات به موجب آن دگرگون می‌شود. ناگهان به خودت می‌آیی، می‌بینی که میان ماجرایی مانده‌ای و این‌طور به نظر می‌آید که هیچ راهی در پیش روی تو نیست. اما همیشه راهی هست و نیروی زندگی از ما بیشتر است. این چیزی‌ست که محمد خیابانی، این پسر موفق، سعی دارد در کتاب ارزشمندش به ما بگوید...

محمد خیابانی در یک خانواده‌ی متوسط به دنیا آمد. خانواده‌ای که عشق و محبت زیادی نثارش می‌کردند اما محمد خیلی زود آن‌ها را از دست داد. این تنها یکی از بی‌شمار چالشی بود که زندگی پیش روی او قرار داد. در چنین شرایطی دو راه پیش رویش بود، یا باید به همه چیز خاتمه می‌داد و یا با قدرت به راهش ادامه می‌داد. این‌گونه بود که او همه‌ی سختی‌ها، شکست‌ها، تنهایی‌ها، بی‌پولی‌ها، زندگی جدیدی که به آن خو نداشت و همه‌ی اتفاقات خوب و بد را در آغوش کشید و مصمم‌تر از قبل به جلو رفت. زندگی محمد الهام‌بخش کسانی‌ست که احساس می‌کنند توان لازم را برای ادامه‌ی زندگی ندارند.

مطالعه‌ی این اثر به ما می‌آموزد در مسیر زندگی، فرصت‌های فراوانی پیش می‌آید. تنها کافی‌ست از آن‌ها آگاه باشیم و شکارشان کنیم. باید میان انفعال و زندگی،‌ با تمام خوب و بدهایش، دومی را انتخاب کنیم و آماده‌ی پذیرفتن فرصت‌ها باشیم. در چنین شرایطی اسطوره‌ی خودمان و الهام‌بخش دیگران قرار خواهیم گرفت.

در کتاب «داستان زندگی یک پسر موفق» روزگار پسری را مطالعه می‌کنید که از شکست نمی‌ترسد. جنگجویی که همه‌ی هم‌رزمانش را از دست داده، یکه و تنها میان میدان برای جنگیدن ایستاده، چرا که چیزی برای از دست دادن ندارد.

کتاب داستان زندگی یک پسر موفق مناسب چه کسانی است؟

اگر به زندگی‌نامه‌های الهام‌بخش و آثار انگیزشی علاقه‌مند هستید، از مطالعه‌ی کتاب داستان زندگی یک پسر موفق غافل نشوید.

جملات برگزیده کتاب داستان زندگی یک پسر موفق:

- هیچ‌وقت زندگی خود را با دیگران مقایسه نکنید.
- همیشه قدر داشته‌هایتان را بدانید، مخصوصاً پدر و مادرتان؛ چون شاید روزی نباشند.
- مسئولیت صددرصد زندگی خودتان را بپذیرید.
- از تک‌تک اتفاقات زندگی درس بگیرید. این اتفاقات هستند که آیندۀ شما را می‌سازند.

در بخشی از کتاب داستان زندگی یک پسر موفق می‌خوانیم:

مهم‌ترین و بهترین چیزی که به دست آورده‌ام، رفتن به کتابخانۀ ملی بود. اولین جایی که بعد از اتفاقات پیش‌آمده رفته بودم؛ بهترین مکان برای بازسازی و ترمیم شکستگی‌هایم. چطور امکان دارد که کتابخانه به مکانی برای بازسازی تبدیل شود؟

کتاب‌های زیادی در زمینۀ خودشناسی و روانشناسی و موفقیت در کتابخانه وجود داشت و با خواندن هرکدام از آن‌ها می‌توانستم جواب سؤال‌هایی را بگیرم که فکرم را درگیر کرده بود. قبل از این اتفاقات با کتاب قهر بودم و نمی‌دانستم کتاب می‌تواند زندگی‌ها را تغییر دهد. کتاب‌هایی که می‌خواندم درمورد رازهای زندگی‌کردن و شکست‌ناپذیری بود. هر کتاب به‌معنای یک مهارت جدید برای من بود. نقشۀ راه و نقشۀ گنج زندگی من از درد و رنج، به موفقیت رسیده بود و همۀ آن‌ها با خواندن کتاب شروع می‌شد. دیوانه‌وار کتاب‌خوانی را دوست داشتم. بیشتر از کتاب‌های درسی، کتاب‌های موفقیت در اولویت بودند.

دومین فرصت که به دست آورده بودم: دوستان باارزشی که مثل خانوادۀ درجه‌یک برای من بودند و در این مسیر تاریک با چراغ‌هایی که در دست داشتند، مسیر را برایم روشن می‌کردند و باعث می‌شدند که راه اشتباهی نروم. از هر دوست مهارتی جدید یاد می‌گرفتم. از یکی روش صحیح مطالعه، از یکی مهارت برنامه‌ریزی‌کردن و...، از هرکس یک چیز.

دوستانی که برای ادامۀ مسیر، برای من انرژی مثبتی بودند، به من یاد دادند که از هر اتفاقی می‌شود برداشت متفاوتی داشت؛ بلندپروازی و قانع‌نبودن به شرایط موجود را یادم دادند. ایمان آورده بودم که هر ازدست‌دادنی به‌معنای به‌دست‌آوردن است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: داستان زندگی
زندگی معمولی ما
فوت پدر خانواده
فوت دایی خانواده
فوت مادر خانواده
از اتفاقاتی که اُفتاده بود چند درس بزرگ گرفته بودم
فصل دوم: رویارویی محمد با زندگی
زندگی من در خانۀ مادربزرگ
دوراهی زندگی من
شروع دوباره
تفاوت بین آدم‌های منطقی و احساسی
فصل سوم: ازدست‌دادن یعنی به‌دست‌آوردن
دست آوردهای زندگی
رسالت زندگی من
داستان زندگی افراد معروف
دو دنیای متضاد زندگی من
فصل چهارم: به هر دری می‌زدم تا موفق شوم
اولین کار، مکانیکی
کار دوم: نان‌روغنی
کار سوم: تولید کتیبه
کار چهارم: فروشندۀ بوتیک و کفش
کار پنجم: سمعک ‌سازی
کار ششم: استخدام در شرکت کاله
کار هفتم: شرکت باریابی و شرکت پخش
کار هشتم: نقره‌فروشی
کار نهم: بازاریاب بیمۀ عمر
کار دهم: نمایندگی فروش جوانۀ گندم
علاقۀ خودم را پیدا کردم
کار یازدهم
تجارب چندصد میلیاردی که به دست آوردم!
فصل پنجم: زندگی تحصیلی من
آموزش‌هایی که در این مسیر دیده‌ام
فصل ششم: نُه مهارت مهم که هرکس باید در زندگی‌اش یاد بگیرد
1. اولین مهارت مهم: رهایی
2. دومین مهارت: یادگیری
3. سومین مهارت: ارتباط
4. چهارمین مهارت: بازیابی از شکست
5. پنجمین مهارت: مسئولیت‌پذیری
6. ششمین مهارت: حل مسئله
7. هفتمین مهارت: خودباوری و اعتمادبه‌نفس
8. هشتمین مهارت: برنامه‌ریزی
9. نهمین مهارت: تصمیم‌گیری
قهرمان زندگی خودتان باشید
حرف آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان زندگی یک پسر موفق
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجور
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات86
زبانفارسی
شابک978-622-723331-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داستان زندگی یک پسر موفق

فاطمه نجف قلی
۱۴۰۰/۸/۸
با سلام من این کتاب رو مطالعه کردم واقعا کتاب بینظیری هستم هم از لحاظ اموزشی هم از لحاظ معنایی هم انرژی بخش هست من به اقای خیابانی افتخار میکنم که با توجه به این اتفاقات در زندگیشون بازم همیشه در حال موفقیت هستن به شدت توصیه میشد دانلود کنید و بخونید نظر واقعی خودم بود از مطالعه این کتاب لذت بردم و تبلیغ الکی نیست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب داستان زندگی یک پسر موفق

برای دریافت کتاب داستان زندگی یک پسر موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.