معرفی و دانلود کتاب داستان‌های کوتاه هاگوارتز در مورد قهرمانی، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک

عکس جلد کتاب داستان‌های کوتاه هاگوارتز در مورد قهرمانی، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های کوتاه هاگوارتز در مورد قهرمانی، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های کوتاه هاگوارتز در مورد قهرمانی، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان‌های کوتاه هاگوارتز در مورد قهرمانی، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک

جی. کی. رولینگ در کتاب داستان‌های کوتاه هاگوارتز در مورد قهرمانی، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک، یادداشت‌هایی در مورد برخی از شخصیت‌های مهم مجموعه کتاب‌های هری پاتر گردآوری کرده است و اطلاعاتی جالب و جذاب درباره‌ی گذشته، حال و ارتباط شخصیت‌ها با هری به علاقه‌مندانش ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب داستان‌های کوتاه هاگوارتز در مورد قهرمانی، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک:

دنیای جادوگری دنیایی تاریک و ترسناک است. وردهایی تنها با شش هجا قادرند سبب مرگ شوند، معجون‌هایی وجود دارند که اختیار انسان‌ها را از آن‌ها می‌گیرند و حیواناتی هستند که قادرند حتی با دل و جرأت‌ترین جادوگران را نابود کنند. به همین علت است که اعمال شجاعانه در دنیای جادوگری اهمیت و نیروی بیشتری در اختیار دارند. گرفتن یک چوب‌دستی در دست می‌تواند به شما شهامت بدهد، با این حال در دنیای جادوگری برای گرفتن تصمیمات شجاعانه به چیزهای بیشتری احتیاج دارید.

جی. کی.رولینگ در کتاب داستان‌های کوتاه هاگوارتز در مورد قهرمانی، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک (Short stories from Hogwarts of heroism hardship and dangerous hobbies) از عشق، غم و ناراحتی و اعتبار پایدار مینروا مک‌گونال، در مورد سرنوشت تلخ ریموس لوپین، رفتار نامناسب سیلوانوس کتلبورن و بسیاری چیزهای دیگر سخن می‌گوید.

کتاب داستان‌های کوتاه هاگوارتز در مورد قهرمانی، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان مخاطبین اصلی این کتاب‌اند. با این حال هر کس که شیفته‌ی داستان‌های فانتزی و قصه‌های جادویی باشد، بی‌شک مجذوب این اثر خواهد شد.

با جی. کی. رولینگ بیشتر آشنا شویم:

هنگامی که جی. کی. رولینگ (J. K. Rowling)، که امروزه به عنوان خالق بی‌همتای جهان‌های فانتزی شناخته می‌شود، شروع به نگارش نخستین مجموعه از سری داستان‌های هری پاتر کرد، احتمالاً در خواب هم نمی‌توانست ببیند که این کتاب قرار است چه تحولی در زندگی او پدید آورد! او که در آن روزها وضع مالی مساعدی نداشت، ابتدا از ناشران بسیاری پاسخ رد شنید؛ سرانجام انتشارات بلومزبری بود که این کتاب (هری پاتر و سنگ جادو) را به مبلغ 4000 هزار دلار خرید و به چاپ رساند. و این‌چنین، افسانه‌ی جی. کی. رولینگ آغاز شد.

دوران طلایی این نویسنده از سال 1997 آغاز گشت و تا سال 2017 به طول انجامید. رولینگ در این مدت جوایز گوناگون ادبی را یکی پس از دیگری از آن خود نمود، و از این طریق هر روز بر حسن شهرت خود افزود.

گفتنی است که او تا امروز بیش از چهار بار برنده جایزه کتاب کودک سال بریتانیا شده است. وی همچنین در سال 2010 جایزه معتبر هانس کریستن آندرسن و در سال 2017، جایزه افتخاری خانواده سلطنتی بریتانیا را به دست آورده است.

در بخشی از کتاب داستان‌های کوتاه هاگوارتز در مورد قهرمانی، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک می‌خوانیم:

تولد اولین فرزند زوج جوان، مینروا، هم باعث خوشحالی و هم باعث دردسر شد. ایزابل که دل‌تنگ خانواده‌اش و جامعه جادویی‌ای بود که به خاطر عشقش به آن‌ها پشت کرده بود، اصرار داشت که نام دخترش را هم‌نام مادربزرگش که ساحره‌ای فوق‌العاده بااستعداد بود، نام‌گذاری کند. این نام عجیب موجب تعجب اهالی محل زندگی آن‌ها شد و برای کشیش رابرت مک گونگال سخت بود تا علت تصمیم همسرش را به همسایگانشان توضیح دهد. علاوه بر این او متوجه بی‌قراری‌های همسرش شده بود. دوستانش به او خاطرنشان کردند که زن‌ها پس از زایمان احساساتی می‌شوند و ایزابل به‌زودی به حال سابقش بازمی‌گردد.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
سخن ویراستار پاترمور
فصل 1: منروا مک گونگال جانورنمایی
فصل 2: ریموس لوپین گرگینه‌ها
فصل 3: سیبل تریلانی پیشگویان نام‌گذار
فصل 4: سیلوانوس کتل بورن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان‌های کوتاه هاگوارتز در مورد قهرمانی، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک
نویسنده
مترجمملیکا منفرد علیزاد
ناشر چاپیانتشارات ویهان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات95
زبانفارسی
شابک978-622-6591-22-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داستان‌های کوتاه هاگوارتز در مورد قهرمانی، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک

میلاد دانا
۱۴۰۱/۸/۱۶
به همه پاتر هد‌ها توصیه میکنم بخونن جالبه
کوثر
۱۴۰۲/۱/۶
خیلی دنبال کتابش گشتم خیلی عالی بود
نیلوفر شریفیان
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
خیلی کتاب خوبی بود دوست داشتم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب داستان‌های کوتاه هاگوارتز در مورد قهرمانی، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک

برای دریافت کتاب داستان‌های کوتاه هاگوارتز در مورد قهرمانی، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.