معرفی و دانلود کتاب داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم

عکس جلد کتاب داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم

کتاب داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم نوشته‌ی جی.کی. رولینگ، حاوی دست‌نوشته‌های نویسنده حین نگارش رمان‌های هری پاتر است. در این اثر برخی از اصطلاحات این مجموعه داستان مشهور شرح داده شده و توضیحاتی جالب و خواندنی از شخصیت‌های مختلف ارائه شده است.

درباره‌ی کتاب داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم:

هر جادوگر و ساحری به کمک چوب‌دستی خود قدرتی فراتر از انتظار شما پیدا می‌کند. آن‌ها با استفاده از طلسم یا معجونی خارق‌العاده، عشقی ساختگی می‌آفرینند، در زمان سفر می‌کنند، شکل فیزیکی خود و دیگر اشیا را تغییر می‌دهند و حتی زندگی افراد دیگر را نابود می‌کنند.

اگر سِحر و قدرت در اختیار افرادی نادرست باشد، قادرند به نیرویی بسیار خطرناک، وخیم و تاریک تبدیل شوند، ولدمورت در مجموعه کتاب‌های هری پاتر بسیار روشن و واضح این موضوع را به شما می‌گوید. او بی‌رحمانه به دنبال رسیدن به قدرت بود تا جایی که تمام وجودش را از هم پاشید و انسانیتش را از دست داد.

او جنایتکاری بدذات است که با پیگیری خواسته‌های خبیثانه خود در پی دست یافتن به نیرویی ویرانگر بود. کاملاً روشن است که هیچ‌کس در بدذاتی و بی‌رحمی به پای ولدمورت نمی‌رسد (هرچند بلاتریکس لسترنج و دولورس آمبریج تمام سعی خود را به کار گرفتند) با این حال کاراکترهای خاص دیگری هم هستند که از قدرت داشتن لذت می‌برند و به دنبال آن می‌روند.

در کتاب داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم (Short stories from Hogwarts of power politics and pesky poltergeists)، مجموعه دست‌نوشته‌های جی. کی. رولینگ در زمینه قدرت و سیاست جمع‌آوری و برای سرگرمی یادداشت‌هایی از اشباح مزاحم نیز به آن افزوده شده است.

کتاب داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان مخاطبین اصلی این کتاب هستند. با این حال هر کس که شیفته‌ی داستان‌های فانتزی و قصه‌های جادویی باشد، بی‌شک مجذوب این اثر خواهد شد.

با جی. کی. رولینگ بیشتر آشنا شویم:

هنگامی که جی. کی. رولینگ (J. K. Rowling)، که امروزه به عنوان خالق بی‌همتای جهان‌های فانتزی شناخته می‌شود، شروع به نگارش نخستین مجموعه از سری داستان‌های هری پاتر کرد، احتمالاً در خواب هم نمی‌توانست ببیند که این کتاب قرار است چه تحولی در زندگی او پدید آورد! او که در آن روزها وضع مالی مساعدی نداشت، ابتدا از ناشران بسیاری پاسخ رد شنید؛ سرانجام انتشارات بلومزبری بود که این کتاب (هری پاتر و سنگ جادو) را به مبلغ 4000 هزار دلار خرید و به چاپ رساند. و این‌چنین، افسانه‌ی جی. کی. رولینگ آغاز شد.

دوران طلایی این نویسنده از سال 1997 آغاز گشت و تا سال 2017 به طول انجامید. رولینگ در این مدت جوایز گوناگون ادبی را یکی پس از دیگری از آن خود نمود، و از این طریق هر روز بر حسن شهرت خود افزود.

گفتنی است که او تا امروز بیش از چهار بار برنده جایزه کتاب کودک سال بریتانیا شده است. وی همچنین در سال 2010 جایزه معتبر هانس کریستن آندرسن و در سال 2017، جایزه افتخاری خانواده سلطنتی بریتانیا را به دست آورده است.

در بخشی از کتاب داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم می‌خوانیم:

اسلاگهورن که از قضاوت خود مطمئن بود، قضاوت‌هایی که درستی‌اش بارها به او اثبات‌ شده بود؛ به این هشدار اعتنایی نکرد آن را بخشی از پارانویای دامبلدور تصور کرد و معتقد بود که استاد تغییر شکل از زمانی که تام را از یتیم‌خانه‌ای که در آن بزرگ ‌شده بود، به مدرسه آورده، نفرتی غیرقابل وصف نسبت به او دارد. اسلاگهورن تا زمان رفتن ریدل از مدرسه در اطاعت از او باقی ماند. در آن زمان بود که اسلاگهورن متوجه شد شاگردش نه ‌تنها تمام شغل‌های فوق‌العاده‌ای که به او پیشنهادشده بود را رد کرده است، بلکه ناگهان ناپدید شد و هیچ علاقه‌ای به حفظ کردن ارتباطش با استادی که به نظر می‌رسید چنان وابستگی‌ای به او دارد، نشان نداد.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
سخنان ویراستار پاترمور
فصل 1: دولورس آمبریج
فصل 2: وزیران سحر و جادو آزکابان
فصل 3: هوریس اسلاگهورن
فصل 4: کویرینوس کوییرل
فصل 5: شبح

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم
نویسنده
مترجمملیکا منفرد علیزاد
ناشر چاپیانتشارات ویهان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-622-6591-21-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم

S
۱۴۰۲/۱۲/۵
کتاب خوبیه اطلاعات خوب و جالبی داره داستان نیست ولی اطلاعاتی درباره جهان جادوگری هری پاتر درباره هر وزیر سحر و جادو (وزیرهای سحر و جادو بریتانیا) درباره آزکابان و اینکه ان جا چه طور ساخته شد و درباره شبح مزاحم هاگوارتز (همین راهنمایی کافیه تا هر کسی که هری پاتر خونده باشه متوجه میشه)
الهه هنراوازی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
جالبه که نظری ثبت نشده کتاب خوبیه تخیلی‌های پاتره
Nastaran Bayat
۱۴۰۱/۱۱/۳
یه پاتر هد واقعی میفهمه زیبایی این کتاب هارو عالین
نیلوفر شریفیان
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
کتاب خوبی بود دوست داشتم
Melika.p
۱۴۰۱/۹/۲۴
بسیار مفید و زیبا🙏♥️
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم

برای دریافت کتاب داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.