معرفی و دانلود کتاب شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه

عکس جلد کتاب شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه

داستانی منتخب از مجموعه‌‌ی «شرور» که شما را به قلب تاریخ می‌برد! کتاب شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه نوشته‌ی جرج آر. آر. مارتین و گاردنر دوزویس، روایت داستان دیمون تارگرین است. شاهزاده‌ای که عده‌ای دیوانه‌وار او را دوست می‌داشتند و بعضی دیگر نیز از او متنفر بودند. گفتنی است مجموعه‌ای که این داستان از آن انتخاب شده، در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته است.

درباره کتاب شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه:

جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) و گاردنر دوزویس (Gardner Dozois)، این دو استاد ماهر داستان‌های علمی-تخیلی، در این داستان مهیج شما را به دوران جوانی دیمون تارگرین می‌برند و ماجراهایی جذاب را برایتان روایت می‌کنند. شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه یکی از داستان‌های کتاب پرطرفدار «Rogues» است که در قالب یک کتاب منتشر شده و در اختیار طرفداران داستان‌های تخیلی قرار گرفته است.

هیچ‌کسی به اندازه‌ی دیمون تارگرین هم‌زمان هم مورد علاقه و هم مورد نفرت نبود. او همسر ملکه، برادر یک پادشاه و نوه‌ی یک پادشاه دیگر بود اما قلمرویی حقیر با فولاد و آتش برای خود ساخت و بسیار زودتر از آنچه که به نظر می‌آمد، از آن دست کشید. این شاهزاده با قصه‌ی زندگی‌اش، در همین داستان کوتاه شما را حیرت‌زده خواهد کرد.

پیچش‌های داستانی جرج آر. آر. مارتین و گاردنر دوزویس باعث می‌شود نتوانید مطالعه‌ی این اثر را کنار بگذارید. یک ماجراجویی تخیلی و هیجان‌انگیز به سال‌های 101 تا 129.

کتاب شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های تخیلی و فانتزی علاقه‌مند هستید، از داستان شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه غافل نشوید.

با جورج آر.آر مارتین و گاردنر دوزویس بیشتر آشنا شویم:

گاردنر دوزویس ابتدا روزنامه‌نگار ارتش بود و پس از آن به عنوان ویراستار داستان‌های علمی-تخیلی مشغول به کار شد. او سردبیر بهترین گلچین‌های علمی تخیلی سال و مجله علمی تخیلی آسیموف بود که تقریباً هر سال جوایز متعددی از هوگو و لوکوس را برای آن آثار دریافت می‌کرد. دوزویس همچنین دو بار برنده جایزه Nebula برای بهترین داستان کوتاه شد.

جرج آر. آر. مارتین را با داستان‌ها و نمایش‌نامه‌هایش در ژانر وحشت، علمی-تخیلی و فانتزی می‌شناسیم. او مجموعه‌ای پرفروش تحت عنوان «ترانه یخ و آتش» دارد که دیوید بنیاف سریال موفق بازی تاج و تخت، محصول شبکه‌ی HBO را با اقتباس از این اثر ساخته‌ است. رویای تب‌آلود از جمله آثاری‌ست که از این نویسنده به فارسی برگردانده‌اند. مارتین در سال 2010 به عنوان یکی از صد فرد تاثیرگذار توسط مجله‌ی تایم انتخاب شده است.

در بخشی از کتاب شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه می‌خوانیم:

شاهزاده دیمون زمانی که متوجه شد معشوقه‌ش باردار است، تخم اژدهایی به او هدیه کرد، ولی در این مورد بسیار زیاده روی کرده بود. شاه ویسریس به او دستور داد که تخم اژدها را بازگردانده و نزد همسر قانونی‌اش بازگردد یا در غیر این صورت خائن شناخته شود. شاهزاده فرمان را اجرا می‌کند، هرچند با بی‌میلی، میساریا را (بدون تخم) به لایس می‌فرستد و خودش به رون استون در دره و به همنشینی ناخوشایند معشوقه‌ش باز می‌گردد. اما میساریا فرزندش را در طی طوفان در دریای باریک از دست داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه
نویسنده،
مترجمنگار درستکار فرد
ناشر چاپیانتشارات ویهان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-622-6591-25-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه

Mahshad
۱۴۰۱/۱/۱۶
به نام خداوند
نویسنده این کتاب (نویسنده بازی تاج و تخت) قطعا از خیال پردازی فوق العاده‌ای برخورددار بودن و من نمیتونم کتابهاشون رو نقد کامل کنم.
اگر دنبال رمانی زیبا هستید پیشنهاد نمیشه، نمیتونید تااخر کتاب رو دنبال کنید و مداوم منتظر خط بعدیش باشید. فقط میتونید سریع صفحات رو بزنید کنار تا تموم
شن.
این کتاب‌ی توضیحی درباره‌ی افسانه، ی اتفاق، ی پادشاه و هرچیز دیگه‌ای که میتونه باشه داده و یک خط داستانی نداره که بگیم‌ی رمان و‌ی ژانر مخصوص داره و ما شخصیت هارو دنبال میکنیم و از کشته شدن، خوشحال شدن اون‌ها احساسات مانیز تغیر میکنه.
در کل اگر علاقه به توضیحات درباره حول و هوش داستان تاج و تخت دارید میشه خوند.
مسلم دهنوی
۱۴۰۱/۹/۲۸
این بیشتر شبیه به این بود که مارتین خواسته یه معرفی بکنه ازاین بازیگرهاواسه کتاب اتش وخون و سریالش کتابهاشم یجوری مینویسه که بعدا غافلگیریهاشو از دست نده واقعا نویسنده عالیه یعنی یک دنیا وقاره واسه خودش ساخته که هرچی عقب میره تاریخش عجیب ترمیشه برعکس بقیه هست که یه داستان شروع میکنن و میرن جلو ولی مارتین یه داستان شروع میکنه و میاد عقب خیلی خوبه
مهدی نوری
۱۴۰۰/۹/۲۴
من که نتوانستم با کتاب ارتباط برقرار کنم و تاآخر برم.....
عبدالرحمان نگاری
۱۴۰۱/۹/۱۵
کتابی خوبی بود ممنون از مترجم
محمد
۱۴۰۱/۹/۱۲
برا کسایی که آتش و خون رو خوندن خوبه
امیرعلی زنده دل
۱۴۰۱/۸/۵
کتاب جذابیه و داستان جالبی داره
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه

برای دریافت کتاب شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.