معرفی و دانلود کتاب داستان

عکس جلد کتاب داستان
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان

کتاب داستان به قلم اکرم متولی، روایتی از زندگی دختری نوجوان است که در رابطه‌ی عاشقانه‌ی خود ناکام مانده و در خیال دیدن عشقش با روزهای تکراری زندگی درگیر می‌شود.

درباره‌ی کتاب داستان:

راوی این کتاب دختری نوجوان است که در بطن تکرار روزهای زندگی‌اش روابط خانوادگی، اتفاقات تاثیرگذار اجتماع، اطرافیان و ... را ترسیم می‌کند. شخصیتی که اگر درست ببینید به نحوی هر یک از خود شما می‌توانید باشید. انسان‌هایی دل آزرده از ناکامی و شکست‌هایی گوناگون که با روزمرگی و چالش‌هایی در مسیر زندگی خود روبه‌رو هستند.

کتاب داستان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به داستان و رمان‌های ایرانی تهیه شده است.

در بخشی از کتاب داستان می‌خوانیم:

اولین بار بود که تو این جور مهمونی‌ها شرکت می‌کردم، هیچ حسی بهش نداشتم، همه با دقت به صحبت‌های سمیه گوش می‌کردم البته نیلوفر هم حرف می‌زد و اطلاعات اضافه‌تر از سمیه می‌داد و از قسمت‌هایی حرف می‌زد که همه رو یهو غافلگیر می‌کرد، چهره‌شون و عکس‌العمل‌هاشون اینو میگفت، حالا بعد از نیلوفر می‌پرسم که با سمیه کار می‌کنه یا نه، احتمال می‌دم که پولی تو این کار گذاشته باشه، بالاخره یه قسمت کار منو به خودش جلب کرد، من هیچ وقت نمی‌تونم خط چشم بکشم یه مدت تمرین کردم وقتی یادش نگرفتم کلا دورشو خط زدم، نیلوفر و سمیه داشتن به صورت عملی که چگونه از خط چشم می‌شه استفاده کرد تو پرانتز بگم منظورشون خط چشم برند آرایشی خودشون بود ولی چون کامل توضیح می‌دادن منم گوش دادم تا یاد بگیرم. احساس کردم که الان می‌تونم خط چشم بکشم، پس باید دیگه پول‌هایی که بابابزرگ بهم داده بود رو خرج می‌کردم، خوب بلد بودن از منی که هیچ علاقه به شرکت تو این مهمونی‌ها ندارم و قصد خرید هم نداشتم مشتری بسازن، این روزها همه با برنام‌ ریزی درست رو تبلیغ‌هاشون در آمد در میارن.

فکر می‌کردم که پولم رو دیگه خرج می‌کنم ولی نیلوفر نزاشت حساب کنم، تا دم در همراهیم کرد حتی اونجا هم بهش گفتم بزاره حساب کنم چیزهایی رو که خریدم گفت خیلی وقته هیچی واست نخریدم، گفتم منم نخریدم گفت بالاخره به حرمت همون دو ماهی که من ازت بزرگترم من باید می‌خریدم. هر دومون یه لبخند زدیم قرار شد، باهم بریم بیرون یا برم خونشون، خودش شرایط خونه ما رو می‌دونه واسه همین هیچ وقت نمیاد و منم اصرار نمی‌کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان
نویسنده
ناشر چاپینشر بید
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات175
زبانفارسی
شابک978-622-7545-57-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داستان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب داستان

برای دریافت کتاب داستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.