معرفی و دانلود کتاب صوتی سین مثل سودابه

عکس جلد کتاب صوتی سین مثل سودابه
قیمت:
62400 تومان - 6.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سین مثل سودابه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سین مثل سودابه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سین مثل سودابه

کتاب صوتی سین مثل سودابه نوشتهٔ کاوه میرعباسی، یک داستان پلیسی - کارآگاهی جذاب است. این رمان معاصر درواقع نوعی بازخوانی مدرن از شاهنامه است که شما را تا پایان داستان با خود همراه می‌کند.

درباره کتاب صوتی سین مثل سودابه:

«فردوس قاسمی» کارآگاهی است که بعد از آشنایی با «رستم سیستانی» مأموریتی را عهده‌دار می‌شود. رستم از او خواسته تا «سین»، عشق پانزده‌ساله‌اش را پیدا کند. شروع داستان با این معما است که سین کیست و کجا می‌توان او را پیدا کرد؟ در طول این داستان هیجان‌انگیز و مرموز، ما با قاسم همراه می‌شویم تا هویت سین را کشف کند. در آخر هم سین یا همان «سودابه» پیدا می‌شود...

سودابه زنی است جذاب و اغواگر که توانسته با زیبایی‌اش چندین مرد را گرفتار خود کند. اما خودش دل به «سیاوش» داده است. البته شخصیت سودابه‌ کتاب حاضر با شاهنامه متفاوت است. همچنین کاوه میرعباسی به‌خوبی توانسته شخصیتی مرموز با چشمان سیاه و درشت را به تصویر بکشد و او را در جایگاه یک معشوق مغرور قرار دهد که با بوسه‌های مهلک خود می‌تواند همه را مدهوش خود کند.

کتاب سین مثل سودابه اولین داستان از یک مجموعه هفت جلدی پلیسی است؛ البته آثار بعدی داستان‌هایی جداگانه دارند و تنها وجه اشتراک آن‌ها عناوینی‌ برگرفته از شاهنامه فردوسی است که تکرار می‌شوند.

کتاب صوتی سین مثل سودابه مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های فارسی و رمان‌های پلیسی و عاشقانه علاقه دارید، از شنیدن این کتاب لذت خواهید برد.

کاوه میرعباسی را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و مترجم ایرانی در سال 1334 به دنیا آمد و در رشته کارگردانی سینما و بعد از آن زبان اسپانیایی تحصیلات خود را ادامه داد. کاوه میرعباسی تا به امروز بیش از 40 کتاب و مجموعه داستان از نویسندگان مشهوری مثل «کارلوس فوئنتس»، «لوییس بورخس»، «گابریل گارسیا مارکز»، «ماریو بارگاس یوسا» و «آندره برتون» را به فارسی ترجمه کرده است.

از دیگر آثار او می‌توان به «هفت روز نحس، چه کردند ناموران، هفت‌گانه سودابه و پایان خوش ناتمام» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی سین مثل سودابه می‌شنویم:

سر شب بالاخره تلفن رفیق شفیقم، «منصور دقیقی» جواب داد. ذوق‌زده سلام و عرض ادب کردم. پرسید: «چیشده؟ بازم توی هاونگ گیر کرده؟»

نیش زبانش را نشنیده گرفتم و رفتم سر اصل موضوع: «ام... یادمه گفته بودی با مدیر نشر شبنم نروژ آشنا هستی. واسه همین...»

- «امم... هیچوقت همچین حرفی نزده بودم. اما دست بر قضا می‌شناسمش. بزار از حالا خیالتو راحت کنم. اولیا مخدره نزدیک شصت ساله از کارآگاه جماعت هم اصلا خوشش نمیاد. خلاصه اینکه برو این دام بر مرغ دگر نه.»

- «پس خانمه!»

- «مگه نمی‌دونستی؟»

- «نه والا»

- «چاخان نکن! اینو میگی که خودتو از تک و تا نندازی. میدونم بدجوری دمق شدی. معلومه به دلت صابون مالیده بودیا. به خیالت همینکه اسم فردوس قاسمی رو بشنوه غش و ضعف میکنه؟ می‌فهمم چه حالی داری! حالا زیاد ناراحت نباش و گریه زاری نکن. اگه اخلاقتو خوب کنی قول میدم برات آستین بالا بزنم و به سر و سامون برسونمت. چون درسته این خانم از مستنطق جماعت خوشش نمیاد. ولی خب چند ساله شوهرش فوت کرده و تنهاست و خودت خوب میدونی تنهایی چقدر سخته. واس همین حدس میزنم اگه یه خورده ازت تعریف کنم راه میاد و حاضر میشه به بندگی قبولت کنه. یه مژده هم بهت بدم... »

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
بخش یک
18 دقیقه
بخش دو
48 دقیقه
بخش سه
31 دقیقه
بخش چهار
8 دقیقه
بخش پنج
11 دقیقه
بخش شش
9 دقیقه
بخش هفت
5 دقیقه
بخش هشت
20 دقیقه
بخش نه
16 دقیقه
بخش ده
18 دقیقه
بخش یازده
13 دقیقه
بخش دوازده
5 دقیقه
بخش سیزده
30 دقیقه
بخش چهارده
24 دقیقه
بخش پانزده
17 دقیقه
بخش شانزده
21 دقیقه
بخش هفده
6 دقیقه
بخش هجده
10 دقیقه
بخش نوزده
9 دقیقه
بخش بیست
5 دقیقه
بخش بیست و یک
37 دقیقه
بخش بیست و دو
14 دقیقه
بخش بیست و سه
19 دقیقه
بخش بیست و چهار
9 دقیقه
بخش بیست و پنج
26 دقیقه
بخش بیست و شش
11 دقیقه
بخش بیست و هفت
20 دقیقه
بخش بیست و هشت
6 دقیقه
بخش بیست و نه
24 دقیقه
بخش سی
20 دقیقه
بخش سی و یک
4 دقیقه
بخش سی و دو
15 دقیقه
بخش سی و سه
18 دقیقه
بخش سی و چهار
13 دقیقه
بخش سی و پنج
23 دقیقه
بخش سی و شش
5 دقیقه
بخش سی و هفت
34 دقیقه
بخش سی و هشت
6 دقیقه
بخش سی و نه
5 دقیقه
بخش چهل
6 دقیقه
بخش چهل و یک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سین مثل سودابه
نویسنده
راویحمید یزدانی
ناشر چاپینشر افق
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
62400 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سین مثل سودابه

فاطمه رحیمی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
داستانی تکراری از عشق‌های کریه مثل عشق افراسیاب دلباختگی‌های دوران پیری مثل کیانی فروش جوانی و زیبایی و لوندی مثل سودابه و حضور عشقی لطیف چون سیاوش.... با این وجود اینگونه داستان‌ها جذابیت خود را دارند حتی اگر تکراری باشند بخصوص وقتی تم پلیسی هم داشته باشند نویسنده با انتخاب اسامی اساطیری برای جدید شخصیت‌های داستان خواسته فضایی از آن داستانها در عصر حاضر ارائه دهد و هوشمندانه اقتباس‌های خود را از آثار هنری مشهور در سرتاسر داستان به رخ کشیده است و گاهی هم از ظرایفی غافل شده که خیلی چشمگیر نبود مثل آن جا که کارگاه از تطابق عکسها غافل بود در حالیکه مخاطب از قبل به ارتباط دو ماجرا پی برده بود بهرحال داستان را دوست داشتم و گویندگی هم خیلی خوب بود.
حمیدرضا صدرائی
۱۴۰۲/۲/۹
تقریبا در یک سوم ابتدای داستان داشتم از این انتخابم پشیمان میشدم اما بعد از گذشتن از پیچ اول کتاب جذابیت داستان بیشتر خود را نشان داد و این جذابیت به تدریج بیشتر شد تا در نهایت نویسنده کتاب توانست به خوبی داستان را به سرانجام برساند، برایم تعجب آور بود که یک نویسنده ایرانی بتواند در این سبک، کتابی به این زیبایی با انسجام بسیار خوب و پایانی حرفه‌ای و شسته رفته خلق کند، در صورت امکان سایر داستان‌های نویسنده هم به صورت کتاب صوتی منتشر گردد.
زهرا بابایی
۱۴۰۱/۹/۲۹
یکی از زیباترین کتابهایی که خواندم این کتاب بود. ژانر پلیسی رو خیلی دوست دارم. مخصوصا با طنز آمیخته شده بود. البته ابتدای کتاب خیلی نچسب بود ولی به مرور خیلی به دلم نشست و سه روزه کتاب رو تموم کردم. پیشنهاد میکنم. کتابهای دیگری که دوست داشتم. داستان جاوید. بادبادک باز و شهرو بود
معصومه عباسی
۱۴۰۰/۶/۴
داستان شیرین و جذابی دارد‌. تعلیق‌های داستان ادم را برای شنیدن داستان ترغیب می‌کند. اجرای اقای یزدانی هم خوب و عالی است.
فائزه بوریایی
۱۴۰۲/۴/۱۶
کتاب بسیار عالی بود نویسنده خیلی زحمت کشیده بود برای نوشتن کتابهای زیادی خوانده بود همین که تلاشش را کرده بود تا اثر زیبایی خلق کند
هاشمی نژاد هاشمی نژاد
۱۴۰۱/۸/۱۸
بیش از اندازه راوی زیبا داستان دو ادا کردند به طوری که شاید حالت عادی این کتاب رو دنبال نکنم ولی این مسئله چیزی از جذابی داستان کم نمیکنه
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۳/۱۴
راوی خوب بود روند داستان بد نبود طنز با معما ترکیب شده البته طنزش بیشتره
غلامرضا پرهام
۱۴۰۱/۱۰/۴
کتاب خوبه
علی الخصوص با خوانش زیبای آقای یزدانی
ممنونم
Samira Noorishirazi
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
من نتونستم با این کتاب ارتباط بگیرم
مریم زینی نژاد
۱۴۰۱/۹/۲۰
خوانش و موضوع خوب و جالبی داشت
Pardis seyfi
۱۴۰۱/۹/۱۵
زیبا، دلنشین، گیرا بود.
لیلی ولایی
۱۴۰۱/۸/۲۵
داستان جذابی داره. ارزش گوش دادن داره
m salimi
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
فوق العاده و گیرا بود
نسرين امينى
۱۴۰۰/۱۲/۴
خوب بود ولى گنگ بوووود
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سین مثل سودابه

برای دریافت کتاب صوتی سین مثل سودابه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.