معرفی و دانلود کتاب داشبورد مدیریت صادرات

عکس جلد کتاب داشبورد مدیریت صادرات
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داشبورد مدیریت صادرات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داشبورد مدیریت صادرات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داشبورد مدیریت صادرات

کتاب داشبورد مدیریت صادرات نوشته‌ی محمد خانی چهری آخرین اطلاعات و داده‌های مفید به‌روز‌شده راجع به فرایند صادرات کالا را به صورت دسته‌بندی‌شده به مخاطب ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب داشبورد مدیریت صادرات

کتاب پیش روی نوشته‌ی محمد خانی‌چهری برای اولین بار در سال 1397 به‌همت انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسید. کتاب داشبورد مدیریت صادرات بر اساس سرفصل‌های مصوب آموزش در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و در چارچوب قوانین و مقررات سازمان‌های اجرایی درگیر در فرایند بازرگانی خارجی نوشته شده است. محمد خانی‌چهری کتاب داشبورد مدیریت صادرات را به‌طور ویژه برای بازرگانان، دانشجویان، کارآفرینان کشور و دعلاقه‌مندان به حوزه‌ی صادرات در شش فصل نگارش کرده است. «تبارشناسی مقررات صادرات واردات» و «دور اظهاری در رویه‌ی صادرات» از جمله مطالبی است که نویسنده در اثر حاضر به آن می‌پردازد.

کتاب داشبورد مدیریت صادرات برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌ی بازرگانی مناسب است. اگر شما هم در زمینه‌ی صادرات فعالیت دارید یا به این حوزه علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب داشبورد مدیریت صادرات را بخوانید.

با محمد خانی چهری بیشتر آشنا شویم

محمد خانی‌چهری مدرس دانشگاه، کارشناس ارشد بازنشسته‌ی گمرک و نویسنده‌ی ایرانی است که در سال 1352 به دنیا آمد. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته‌ی جامعه‌شناسی گذراند. او به‌عنوان مدرس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان و واحد فیروزکوه تدریس کرده و همچنین مشاور و متخصص امور گمرکی و بازرگانی خارجی است و در امور ثبت سفارش و صادرات و واردات به شرکت‌ها و اشخاص مشاوره می‌دهد.

محمد خانی‌چهری آثار زیادی را به چاپ رسانده است که برجسته‌ترین آن‌ها عبارتند از: کتاب‌ «داشبورد مدیریت صادرات»، «خدمات گمرکی و بندری»، «داشبورد مدیریت واردات و ترانزیت کالا»، «تجارت ترجیحی صادرات و واردات مواد خوراکی و آشامیدنی»، «کلیات سرفصل‌های آموزش کارشناسی‌حرفه‌ای امور گمرکی جامع علمی‌کاربردی»، «اقتصاد عصر دیجیتال و کسب‌وکار اینترنتی» و «مدیریت صادرات و واردات: نظری و کاربردی».

در بخشی از کتاب داشبورد مدیریت صادرات می‌خوانیم

جهت اصلاح اظهارنامه، کارشناس می‌تواند از منوی کارشناس تعیین مسیر یا کارشناس نهایی سالن واردات اقدام به اصلاح اظهارنامه نماید. با انتخاب اظهارنامه و باز شدن آن شکل زیر ظاهر می‌گردد. (داشبورد: صفحهٔ فراخوانی اظهارنامه در بخش کارشناسی). اطلاعاتی که کارشناس دسترسی اصلاح دارد، در این قسمت قابل‌مشاهده و تغییر می‌باشد و کارشناس می‌تواند بر روی هر کدام از فیلدهای مورد نیاز مانند نام صاحب کالا، محل ارزیابی، گمرک ورودی، کشور طرف معامله، نوع پرداخت (بدون انتقال ارز، اطلاعات بانک و ...) نوع ارز و... اصلاح انجام دهد. پس از انجام تغییر مورد نیاز در پایین صفحه کارشناسی، دکمه ویرایش فرم را انتخاب می‌نماید. ( داشبورد: دکمه ویرایش فرم) در صورت ثبت موفقیت‌آمیز پیام «تغییرات با موفقیت اعمال شد» نمایش داده خواهد شد. جدای از این پیغام خطای مربوطه مشاهده و می‌بایست جهت اصلاح آن اقدام نمود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تبارشناسی مقررات صادرات و واردات
فصل دوم: پیشخوان پیش‌آموزشی سامانه جامع گمرکی
فصل سوم: مقدمات دوراظهاری
فصل چهارم: دوراظهاری در رویهٔ صادرات
فصل پنجم: قانون مقررات صادرات و واردات
فصل ششم: پیکره‌ها و پیوستارها
فصل هفتم: فهرست منابع و کتاب‌شناسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داشبورد مدیریت صادرات
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات181
زبانفارسی
شابک978-964-468-689-4
موضوع کتابکتاب‌های حقوق بازرگانی
قیمت نسخه الکترونیک
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داشبورد مدیریت صادرات

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب داشبورد مدیریت صادرات

برای دریافت کتاب داشبورد مدیریت صادرات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.