معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات

خلاصه کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات یکی از منابع ارزشمند درباره‌ی تجارت خارجی است که قوانین آن را به زبانی ساده شرح می‌دهد. محمد خانی چهری این اثر را با دیدی تاریخی و تحلیلی نگارش کرده تا ضمن بیان مقررات، سیر تحول بازرگانی در ایران را با شما به اشتراک بگذارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات

این اثر یکی از منابع جامع سال‌های اخیر است که به تاریخچه‌ی بازرگانی در ایران، قوانین مربوطه و چهارچوب‌ مقررات اجرایی امور جاری می‌پردازد. محتوای خلاصه کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات (Export Management Dashboard‬) براساس فصل‌بندی کتب دانشگاهی تنظیم شده و مباحث مختلفی را پوشش می‌دهد. فصل ابتدایی درباره‌ی مسیری است که وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) از شکل‌گیری تا تبدیل به نهادی که امروز می‌شناسیم پشت سر گذاشته است. محمد خانی چهری در فصل دوم شما را با پیشخوان پیش آموزشی سامانه جامع گمرکی آشنا کرده و چگونگی الکترونیک شدن فرایند صادرات کالا را برای بازرگانان شرح می‌دهد.

نویسنده سپس در فصل سوم مقدمات دور اظهاری فصل را بیان می‌کند که اطلاع از آن‌ برای تمام افراد مشغول به کار در حوزه‌ی بازرگانی ضروری است. فصل چهارم این کتاب صوتی مبحث فوق را این‌بار در صادرات بررسی کرده و گوشه‌ای دیگر از دنیای تجارت را به شنوندگان خود می‌کند. آخرین قسمت کتاب قانون و مقررات صادرات واردات نام دارد، مجموعه‌ای از مهم‌ترین اطلاعاتی که بازرگانی ایران را شکل می‌دهند و تنها اشتباه در یک مورد آن می‌تواند به ضرری جبران‌ناپذیر برای یک شرکت یا حتی در مواردی کل کشور منجر شود.

خلاصه کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب را به تمامی افرادی که در حوزه‌ی صادرات کالا فعال هستند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات می‌شنویم

در سال 1237 خورشیدی با فرمان ناصرالدین شاه شورای دولتی تاسیس شد. در سال 1251 خورشیدی وزارت تجار ممالک محروسه‌ی ایران که زیرساختار شورای دولتی بود، به وزارت فوائد و وزارت تجارت و زراعت نامگذاری و در پسین زیر نام وزارت تجارت در برابر دریافت ده یک درآمد به عنوان حق‌الزحمه میرزا عبدالوهاب خان سپرده شد. این سازمان پس از انقلاب مشروطه در سال 1285 خورشیدی و در زمان مظفرالدین شاه وزارت فوائد عامه و پس از آن وزارت فوائد عامه و تجارت نام گرفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
پیشگفتار
10 دقیقه
فصل اول: تبارشناسی مقررات صادرات واردات
15 دقیقه
فصل دوم: پیشخوان پیش آموزشی سامانه جامع گمرکی - قسمت اول
15 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
15 دقیقه
فصل سوم: مقدمات دور اظهاری فصل
13 دقیقه
فصل چهارم: دور اظهاری در رویه صادرات - قسمت اول
14 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
13 دقیقه
فصل پنجم: قانون و مقررات صادرات واردات - قسمت اول
16 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات
نویسنده
راویمینا علیپوری
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات

علی رستمی ابیوردی
۱۴۰۱/۱۱/۵
برای دست اندکاران صادرات و بازرگانی خارجی، ترخیص کاران، کارگزاران، کارمندان، ارزیابان و کارشناسان گمرک که یک سازمان حاکمیتی و حائز وظایفی بس مهم در هر دولت و یا حکومتی دارا است، مطلوب میباشد، امیدوارم فتح بابی بر صوتی شدن دیگر کتب گمرکی و بازرگانی شود زیرا ظاهر امر بر آن أست که تعدادی قابل توجه به بیشتر تمایل گوش دادن متون. کتب دارند چه بسا که سهل تر میتواند باشد تا آنکه کتابی را خصوصاً مباحث فنّی و اقتصادی را بحث میکند و مقولات خشک و کلیشه‌ای أست را خواندن صعب و حوصله سربر است، البته از برای عده‌ای چونکه هیچ گونه امری جای کتاب را نتواند که خواهد گرفت،
hossein
۱۴۰۲/۱۱/۷
واقعا کتاب ضعیفی هست. اصلا من هیچ چیز مفیدی نفهمیدم. حتی یک جمله مفید انگار داره اموزش یک سایتی رو میگه و مدام میگه برید این جا انجا. و به نظر من اگر داشبور اموزش سایتی هست خوب بروید نسخه فیزیکی اش رو بگیرید خیلی بهتره و در کل اصلا پیشنهاد نمیکنم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی داشبورد مدیریت صادرات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.