معرفی و دانلود کتاب واردات و ترخیص خودرو: داشبورد مدیریت

عکس جلد کتاب واردات و ترخیص خودرو: داشبورد مدیریت
قیمت:
۸۰,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واردات و ترخیص خودرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واردات و ترخیص خودرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واردات و ترخیص خودرو: داشبورد مدیریت

هر فردی برای فعالیت در عرصه‌ی واردات و امور گمرکی خودرو، نیاز به اطلاعات و دانش کافی دارد. کتاب واردات و ترخیص خودرو اثر محمد خانی چهری، این دانش را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به بهترین شکل در این حوزه فعالیت کنید.

درباره‌ی کتاب واردات و ترخیص خودرو

امور گمرکی مربوط به خودرو، قواعد و مقررات مشخصی دارد که بدون اطلاع از آن‌ها نمی‌توان در این حوزه مشغول به کار شد؛ بنابراین شما در جایگاه مدیر، واردکننده، سازنده‌ی خودرو، ترخیص‌کار گمرکی، دانشجوی مهارت محور، بازرگان و کارآفرین، به دانش کافی در این زمینه نیازمند خواهید بود.

کتاب واردات و ترخیص خودرو اثر محمد خانی چهری، منبعی جامع و ارزشمند است که به شما کمک می‌کند با به‌روزترین قوانین و سازوکارها در زمینه‌ی امور گمرکی و واردات خودرو آشنا شوید و از خلال جداول، تصاویر و توضیحات ارزشمند آن، به جایگاه قابل اعتنایی در این حوزه دست پیدا کنید.

اثر حاضر، بحث خود را از تاریخ واردات خودرو در ایران آغاز می‌کند و در ادامه نیز به موضوعات مهمی چون «مقررات ورود و خروج»، «شناخت فنی و ارزش‌گذاری» و «تشریفات گمرکی و ترخیص» می‌پردازد.

کتاب واردات و ترخیص خودرو مناسب چه کسانی است؟

تمام فعالان در زمینه‌ی امور گمرکی و واردات خودرو، این اثر را مفید و کاربردی خواهند یافت.

در بخشی از کتاب واردات و ترخیص خودرو می‌خوانیم

فرایند شماره گذاری خودروهای وارداتی- مزایده ای: حضور مالک و یا نماینده قانونی او به همراه مدارک شناسائی معتبر: شناسنامه، کارت ملی /ارائه اصل اسناد و مدارک وسیله نقلیه: خودروهای ساخت داخل: سند فروش، خودروهای وارداتی: پروانه گمرکی یا گواهینامه حاکی از مدلول سند گمرکی موضوع ماده 153 قانون امورگمرکی درصورت نبود پروانه ورودی، یا سند فروش مزایده‌ای / دریافت گواهی اصالت اسناد مثبته گمرکی موضوع ماده 117 قانون امورگمرکی از گمرک ترخیص کننده خودرو/ ارائه مدارک مبنی بر مفاصاحساب دیون دولتی/ بیمه شخص ثالث، مدارک احراز سکونت خریدار براساس نشانی اعلام شده/ واریز فیش بانکی هزینه نقل و انتقال خودرو و یا پرداخت وجه پلاک بنا به مورد/بررسی و تائید اسناد و مدارک خودرو از سوی کارشناس حقوقی مرکز تعویض پلاک / بازدید و تائید کاردکس برای احراز اصالت خودرو از سوی کارشناس تصادفات و امور فنی/مهرو امضاء کاردکس از سوی کارشناس بازدید کننده مجاز/ تخصیص پلاک خودرو براساس نشانی و مکان سکونت مالک / پرداخت هزینه پستی برای فرست کارت مشخصات خودرو.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
فصل اول: تبارشناسی واردات خودرو در ایران
فصل دوم: شناخت فنی و استانداردهای جهانی
فصل سوم: مقررات ورود و خروج
فصل چهارم: خرید، حمل و ارزش‌گذاری در گمرک
فصل پنجم: تشریفات گمرکی و ترخیص
فصل ششم: پیوستارها و پیکره‌ها
فهرست منابع و کتاب‌شناسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واردات و ترخیص خودرو: داشبورد مدیریت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات277
زبانفارسی
شابک978-964-468-769-3
موضوع کتابکتاب‌های حقوق بازرگانی، کتاب‌های خودرو
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب واردات و ترخیص خودرو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب واردات و ترخیص خودرو

برای دریافت کتاب واردات و ترخیص خودرو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.