معرفی و دانلود کتاب دایرة المعارف لغات و اصطلاحات تخصصی مهندسی آب و محیط زیست

عکس جلد کتاب دایرة المعارف لغات و اصطلاحات تخصصی مهندسی آب و محیط زیست
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دایرة المعارف لغات و اصطلاحات تخصصی مهندسی آب و محیط زیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دایرة المعارف لغات و اصطلاحات تخصصی مهندسی آب و محیط زیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دایرة المعارف لغات و اصطلاحات تخصصی مهندسی آب و محیط زیست

کتاب دایرة المعارف لغات و اصطلاحات تخصصی مهندسی آب و محیط زیست نوشته‌ی آیگین امیدی، به عنوان واژه‌نامه و مرجعی مفید، نیازهای پژوهشگران و مهندسین علوم محیط زیست را تأمین می‌کند.

قوانین زیست‌محیطی از مهم‌ترین قوانین جامعه بشری به حساب می‌آیند. این قوانین جهت حفاظت از منابع آب سطحی و زیرزمینی ایجاد شده‌اند که مهندسان باید از آن‌ها به صورت کامل آگاهی داشته باشند.

این مقررات و قوانین در دو سطح ملی و بین‌المللی معرفی شده‌اند و در هر کشوری اجرای آن‌ها ضروری می‌باشد. در برخی از کشورها مانند ایران، این قوانین در زمینه کیفیت پساب تصفیه شده فاضلاب جهت تخلیه به منابع پذیرنده متفاوت است.

در راستای رسیدن به اهداف ذکر شده کتاب دایرة المعارف لغات و اصطلاحات تخصصی مهندسی آب و محیط زیست (Water and environmental engineering vocabulary and idioms dictionary) قصد دارد حتی المقدور واژه‌های پرکاربرد علوم زیستی و مهندسی آب را ارائه دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دایرة المعارف لغات و اصطلاحات تخصصی مهندسی آب و محیط زیست
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات398
زبانفارسی
شابک978-622-703769-2
موضوع کتابکتاب‌های زبان تخصصی همه رشته‌ها، کتاب‌های زیست شناسی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دایرة المعارف لغات و اصطلاحات تخصصی مهندسی آب و محیط زیست

مهدی عباسی
۱۴۰۱/۱۱/۷
در درس مهندسی آب و فاضلاب زبان انگلیسی فاکتور خیلی مهمیه چون مراجع تماما به زبان انگلیسی هستند این موضوع زمانی خیلی خیلی معضل میشه که کلماتی هستند که در ظاهر معنای خیلی عامه‌ای دارند ولی در درس تصفیه آب و فاضلاب یک رکن هستند و اونجاست که نمیشه با سرچ کردن به معنی کلمه رسید چون همه معنی عام اونو میدونن....
به نظرم این کتاب زکی از مراجع اصلی درس زبان تخصصی علم تصفیه آب و فاضلابه
اردوان نیکنام
۱۴۰۱/۷/۲۹
باسلام و سپاس
از نظر وسعت و دایره لغات خوب کار شده است و عمده اصطلاحات حوزه آب و محیط زیست را پوشش داده است اما یک ایرادی که وارد هست، امکان جستجوی لغات ممکن نمی‌باشد و کاربر جهت پیدا کردن لغات خاص باید جستجوی صفحه به صفحه را انجام دهد که وقت گیر و خسته کننده است.
ممنون و سپاسگزارم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب دایرة المعارف لغات و اصطلاحات تخصصی مهندسی آب و محیط زیست

برای دریافت کتاب دایرة المعارف لغات و اصطلاحات تخصصی مهندسی آب و محیط زیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.